Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po 200 tkm oba do wymiany pewnie razem z odbojami i poduszkami.

no dokładnie, jeśli wymiana to tylko w komplecie :) u mnie po jakimś czasie wymieniłem jeszcze wszystkie sprężyny bo strasznie siadł tył a z przodu była koza.. ale to e91... Poza tym założyłem sprężyny eibacha


Plus w wymianie amorków z tyłu jest taki, że zajeło mi to dwie godziny z poskładaniem :)

A z przodu też łatwo? Jeśli tak to mógłbym sam to zrobić z bratem zamiast oddawać do mechanika.

Jakiej firmy amorki najlepsze?

Amorki polecam sachsa, poduszki itp jak nie ma sascha to lemforder, jakieś podkładki talerzyki itp ORI

spacer.png

  • Odpowiedzi 339
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja od siebie dodam, żeby co ok pół roku wyczyścić i przesmarować dokładnie wszystkie zawiasy w drzwiach, zamki, rygle i klamki.

Do tego obficie spryskać wszystkie uszczelki drzwiowe sylikonem w sprayu.

Po tym zabiegu drzwi sprawiają dużo solidniejsze wrażenie, otwierają się lekko i przy zamykaniu jest piękny głuchy dźwięk (jak ktoś miał Volvo to wie o co chodzi) :D .

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie napisałeś na jakich częściach.

spacer.png

Opublikowano
nie napisałeś na jakich częściach.

 

Amortyzatory tył mpakietowe, osłony i odbojniki,górne i dolne mocowania z wymianą 1400zł,

Pasek osprzętu, rolka,napinacz z wymianą 540zł,

czujnik ciśnienia dpf, wymiana, przypisanie i jazda regeneracyjna 430zł.

a pozostałę?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja za komplet przód i potem tył płaciłem po 1000 zł jakoś.

To na zamiennikach, a wiadomo, że każde tarcze inne niż OEM biją w beemach.

Opublikowano
Ja za komplet przód i potem tył płaciłem po 1000 zł jakoś.

To na zamiennikach, a wiadomo, że każde tarcze inne niż OEM biją w beemach.

 

Przód tył ATE i po 15 tys. nic nie bije, 330xd. Też słyszałem te teorie spiskowe.

Opublikowano
1600 zł. Przód: tarcze i klocki ori bmw, tył zamienniki. Czujniki nie wiem dokładnie ale zamienników chyba nie robią? Do tego wymiana płynu hamulcowego.
www.kancelariaturowski.pl
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajne, ale lepiej szukać takich rzeczy w Europie... Jest sporo gratów do 335d we Francji, Niemczech które czasem trudniej namierzyć z powodu języka ale są tańsze i nie trzeba doliczać cła i vatu.
3A0jS9b.png
Opublikowano
aaben zgadzam sie w 100%. Bardziej chodzilo mi o wylistowanie elementow, na ktore warto zwracac uwage. Kupujac takie gotowe zestawy dodatkowo placimy marze posrednika.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam czy olej FUCHS TITAN GT1 5W-40 XTL C3, będzie odpowiedni do e90 325d 197km? I jaki olej zakupić do skrzyni automatycznej 6hp19?
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć,


Mamy pytanie dot. temperatury roboczej w silnik m57 (335d). W instrukcji obsługi ogólnikowo napisano że temperatura może sięgać do 120 stopni - bez rozróżnienia na diesla i benzynę.


jestem po wymianie termostatów, wymianie płynu i czyszczeniu chłodnicy (był koc brudu). Przy temperaturze zewnetrznej i spokojnej jeździe na autostradzie temperatura oleju wzrasta do około 110 -115 stopni. Temperatura płynu chłodniczego do 105 stopni.


Czy tak jest właściwie i nie przejmować się?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nigdy w tym silniku nie miałem ponad 100 stopni a czasem drę 200+.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz moje logi, z tym że:

-czujniki normalne z ECU

-wersja amerykańska (dodatkowa chłodnica wody)

-hot climate


Temperatura dzisiejsza (~29 st.) jak widać nawet przy dynamicznym przyspieszaniu do 190 km/h temperatura wody nie przekroczyła 100 st.


https://log.tunezilla.com/chart/416650

https://log.tunezilla.com/chart/416649

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trudno powiedzieć, pompa wody była oglądana przy wymianie termostatu? Jest jeszcze termostat oleju skrzyni biegów, sprawdź temperaturę w skrzyni jest opcja w zaawansowanych BTool.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trudno powiedzieć, pompa wody była oglądana przy wymianie termostatu? Jest jeszcze termostat oleju skrzyni biegów, sprawdź temperaturę w skrzyni jest opcja w zaawansowanych BTool.

 


A możesz kolego napisać w jakich warunkach jady, jakie będą wartości temperatury oleju w ASB...???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy jakiej.

Zwykłe automaty ZF 6HP mają termostat taki jak silnika na 88 stopni. Ponieważ czujnik temperatury jest w samej skrzyni to będzie trochę wyższa, do ok. 100 stopni przy jeździe w korku albo przy pałowaniu.


Przy ok. 125 stopniach wyskakuje błąd i skrzynia przechodzi w tryb serwisowy (sprawdzone na torze). :lol:

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.