Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro mam jechać 500km w jedną strone i chcę porady od was.

Jeszcze nie jestem pewny w swoim samochodzie, i chciałbym porady

 

1) Przy przyspieszaniu, slychac metaliczny dzwiek, nie slychac go natomiast gdy auto "gazuję" na luzie(jak nie gorący). Podejżewam łańcuch rozrządu.

Dziasiaj jezdziłem godzinke, i na gorący silnik przy opuszczaniu gazu też jest słychać wyrazny dzwiek, ale już na miejscu.

 

Olej był wymieniany 11tyś km temu!!! MOBIL 10\40

 

2) Po godzinie jazdy strzałka temperaturu doszła do połowy, to znaczy że silnik grzeje się za bardzo? Bo wiadomo, że strzałka dalej połowy nie idzie, ale prawdziła temperatura silnika chyba wzrasta.

 

Czy wymiana termostatów pomoże?

Bo płyn niedawno wymeniłem.

I nie ma wycieków.

 

Jak sprawdzić temperaturę przez komputer?

 

3) Czy dojedzie ten samochód 500 km? I tam na miejscu już bym zrobił naprawy.

Opublikowano
stukanie moze byc spowodowane dwumasa przy gaszeniu slychac jakies stukanie? na postoju na wolnych obrotach wystepują drgania samochodu? mobil 10w40 ja bym tego tam nie lał... 11tys zalecalbym wymiane po 10tys... wskaznik tem do polowy? co przez to rozumiesz stoi w pionie? czy dopiero po godzinie dojdzie do pionu?
Opublikowano
stukanie moze byc spowodowane dwumasa przy gaszeniu slychac jakies stukanie? na postoju na wolnych obrotach wystepują drgania samochodu? mobil 10w40 ja bym tego tam nie lał... 11tys zalecalbym wymiane po 10tys... wskaznik tem do polowy? co przez to rozumiesz stoi w pionie? czy dopiero po godzinie dojdzie do pionu?

 

Tak, po gaszeniu jest uderzenia wyraznie. Drgania na wolnych - raczej nie...

Po godzinie dochodzi do pionu, a dalej stoi. (Ale wiem na pewno, jak jest temperatura wyższa to strzałka nie pójdzie dalej!) U wielu e46 ten problem.

Opublikowano
tak wiec stukanie zdiagnozowanie dwumasa do wymiany... uwazaj bo jak bedziesz tak jezdzil to mozesz uszkodzic silnik juz taki robilem z peknietym walem korbowym bo klijent jezdzil na rozwalonej dwumasie...a co do temp do sie sprawdzic rzeczywista temp silnika w ukrytych funkcjach licznika nie wiem jak to jest w e46 napewno na forum znajdziesz pod haslem ukryte funkce licznika e46... a dlaczego sadzisz ze sie przegrzewa?
Opublikowano
a co do temp to ze dopiero po godzinie doszla do pionu to strasznie dlugo sie grzeje... powinien znacznie szybciej... winny temu jest termostat...
Opublikowano

nooooo, powiedzcie coś!!!

 

I jak strawdzić temperaturę???? jaka granica dopuszczalna??? Bardzo proszę!!! Dzisiaj mam jechać 500 km i nie chcę spalić silnik!!! Wentylator nie pracuje, termostaty też zepsute!!! Może się da wymienić termostat ten mały co z góry jest. Czy to pomoże???

Opublikowano

Nastepny qwa staszek. Nie masz pojecia o czym piszesz, a chcesz co naprawiac, wymieniac? Stuknij sie w czolo i oddaj auto do kogos ogarnietego, niech zrobi co trzeba. Albo czytaj, uzywaj opcji szukaj. Co, nie chce sie? Na latwizne lepiej pojsc, nie?

A ten temat - "wiem ze temperatura jest wyzsza ale dalej nie idzie wskaznik" - jestes moim faworytem w konkursie na durnia roku, bo nic glupszego jeszcze nie przeczytalem na tym forum...

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Nastepny qwa staszek. Nie masz pojecia o czym piszesz, a chcesz co naprawiac, wymieniac? Stuknij sie w czolo i oddaj auto do kogos ogarnietego, niech zrobi co trzeba. Albo czytaj, uzywaj opcji szukaj. Co, nie chce sie? Na latwizne lepiej pojsc, nie?

A ten temat - "wiem ze temperatura jest wyzsza ale dalej nie idzie wskaznik" - jestes moim faworytem w konkursie na durnia roku, bo nic glupszego jeszcze nie przeczytalem na tym forum...

 

 

Dzieki stary. I tobie najlepszego!

Opublikowano
Nastepny qwa staszek. Nie masz pojecia o czym piszesz, a chcesz co naprawiac, wymieniac? Stuknij sie w czolo i oddaj auto do kogos ogarnietego, niech zrobi co trzeba. Albo czytaj, uzywaj opcji szukaj. Co, nie chce sie? Na latwizne lepiej pojsc, nie?

A ten temat - "wiem ze temperatura jest wyzsza ale dalej nie idzie wskaznik" - jestes moim faworytem w konkursie na durnia roku, bo nic glupszego jeszcze nie przeczytalem na tym forum...

 

Durniem to może i nie jest , tylko jakimś internetowym trollem co jeździ jakimś vagiem czy innym wynalazkiem i dowartościowuję się pisząc bzdury na forum bmw .

Od razu widać , że temat to jakieś jaja autora.

 

Po godzinie jazdy strzałka temperatury doszła do połowy, to znaczy że silnik grzeje się za bardzo?

 

koniec w tym temacie

Opublikowano

Jak auto Ci nie dogrzewa to nie jest takie pilne ale trzeba zrobić , jak masz dwa termostaty to wymień obydwa , ale często użytkownicy wymieniają tylko ten na górze bo łatwiej ( EGR ) i jak nie pomoże to dopiero główny.

Wentylator w porze zimowej się rzadko załącza i u Ciebie może nie ma potrzeby ?

Masz tu linka do ukrytych funkcji http://www.bmwklubmazowsze.pl/obc-e46-ukryte-funkcje-i-inne-bajery-t5031.html

Odnośnie metalicznych stuków to może tab być że to dwu masa ale należało by to dobrze obsłuchać i czy z tym można ruszać w drogę 500Km ? Hm... jeden pojedzie a inny nie .

Ps.

Weź się w garść i pisz rzeczowo bo wygląda na o że to pisze 12-latek co mu ojciec kazał się zapytać o poradę na forum.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.