Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak w tytule. Nie mogę wejść w opcje kasowania inspekcji. Włączam "check" na date a potem trzymam pipka do kasowania przebiegu i nic. Na chwile wyskakuje jakiś trójkąt i po sekundzie wraca data/godzina. A jak przytrzymam dłużej "check" to wyświetla się napis "check ok". Ogólnie chodzi mi o kasowanie terminu wymiany Filtra DPF. Jak to dziadostwo wykasować bo na czerwono się pali?
Bardzo Miły Wóz
Opublikowano
To prawda ze szybciej jest napisać nowego posta niz poszukać ale z kasowaniem inspekcji jest rożnie, kolega napisał post na temat dpf i jest tam napisane jak to zrobic.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak w tytule. Nie mogę wejść w opcje kasowania inspekcji. Włączam "check" na date a potem trzymam pipka do kasowania przebiegu i nic. Na chwile wyskakuje jakiś trójkąt i po sekundzie wraca data/godzina. A jak przytrzymam dłużej "check" to wyświetla się napis "check ok". Ogólnie chodzi mi o kasowanie terminu wymiany Filtra DPF. Jak to dziadostwo wykasować bo na czerwono się pali?

 

Pamiętaj żeby drzwi były zamknięte podczas wchodzenia do menu serwisowego,na małym wyświetlaczu data i stacyjka lub przycisk start/stop przełączone na zapłon, jeśli na zapłonie nie będzie chciał wejść to spróbuj na wyłączonym zapłonie.

 

Opublikowano
Cudowałem na różne sposoby. Na YT widziałem pełno filmików i żaden nie pasuje do mojego przypadku. Drzwi zamknięte, kluczyk w stacyjce, przycisk check, i pipek na zegarach do oporu. Włazi mi do jakiegoś menu ukrytego (małe literki) a poza tym nic. Dodam, że na zegarach wszystko jest ok. Check ok. Tylko na wyświetlaczu nawi w opcjach DPF jest na czerwono z trójkątem ostrzegawczym i tam już nie da się nic skasować. No chyba, że znowu jest jakiś ukryty myk i kombinacja przycisków. A o co chodzi z tym przyciskiem start/stop? Przecież po włożeniu klucza do stacyjki i przyciśnięciu tego przycisku auto się odpala. Rok 2006.
Bardzo Miły Wóz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A o co chodzi z tym przyciskiem start/stop? Przecież po włożeniu klucza do stacyjki i przyciśnięciu tego przycisku auto się odpala. Rok 2006.

 

Jeśli masz automat i naciśniesz ten przycisk bez wciśniętego hamulca to silnik nie odpali, a jeśli masz manuala, to bez wciśniętego sprzęgła nie odpalisz. Samochód zareaguje tak jakbyś przy zwykłej stacyjce przekręcił kluczyk w pozycję "2".

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli wszystko dobrze robisz i nie możesz skasować inspekcji to, odłącz akumulator na kilka godzin,najlepiej na całą noc, zresetujesz komp.

Wyzeruje Ci się tylko zegar(czas) i kilometry przebiegu dziennego, nic poza tym.

Po podłączeniu aku.przed ponowną próbą kasacji, będziesz musiał ustawić tylko czas zegara.

Opublikowano
Ok. Już udało mi się skasować inspekcje (w moim przypadku DPF świecący na czerwono od 3400km). Po prostu nie wiedziałem, że trzeba włączyć przycisk start/stop. Tak czy siak udało się.
Bardzo Miły Wóz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.