Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej koledzy,

Dziś podłączyłem wreszcie na spokojnie maje autko pod kompa i wszystko byłoby super, gdyby nie wartości chyba przepływki, na zdjęciu poniżej widać, że wartości są dość spore i z wykrzyknikiem, czy to coś złego i co mogę poprawić, naprawić, wymienić?

Samochód jeździ normalnie, przyspiesza dobrze i nie kopci. Zero błędów.

A może nie mam się czym martwić?

 

Jakby było mało widoczne, to kliknijcie na zdjęcie, powiększy się.

http://wstaw.org/m/2014/12/16/004_JPG_300x300_q85.jpg

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To wina wersji inpy i ncs jaką masz zainstalowaną.

 

Możesz jaśniej. Po za tym wszystkie inne wartości czyta dobrze. Może jednak powinienem zrobić jakąś adaptację przepływki czy coś..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koledzy powrócę do mojego małego problemu bo dziś zauważyłem coś niepokojącego.

Musiałem dziś trochę przycisnąć i na 3 biegu zauważyłem, że powyżej 3000 obrotów zaczął wolniej przyspieszać, ale dobiłem do 4000, wrzucam 4 i tu już powyżej 3000 było jeszcze gorzej. Efekt taki jakbym nagle dostał porządny podmuch wiatru od przodu. Musiałem odpuszczać i dodawać gazu żeby dobić do 4000 obrotów. Najzwyczajniej silnik przestał ciągnąć powyżej 3000 obrotów. Tu mi się przypomniał mój wykres z inpy z dziwnymi wartościami przepływomierza. Czy w tym może tkwić problem? Jest jakiś sposób na sprawdzenie przepływki. W e46 z tym silnikiem należy na 4 biegu przy prędkości 80km/h wcisnąć gaz na maxa i wychył od chwilowego spalania powinien pójść na maxa, czy tu jest podobny sposób. Czytałem też coś o zmiennej geometrii turbiny, że tam może coś się zaciąć. Spotkał się ktoś z czymś takim? Zero błędów, dpf wyczyszczony chemicznie.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.