Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Mam pytanie do użytkowników E90 którzy mają w wyposażeniu światła xenonowe. Jeżdżę już 4 rok i ostatnio zauważyłem że moje xenony zaczęły jakby słabiej świecić. Stan reflektorów jest w dosyć niezłym stanie (nie ma rys i przetarć na lampach) natomiast wyraźnie w trasie widzę strugę światła słabsza i jakby świeciły deelikatnie za nisko. Nie wiem czy może potrzebuje je wyregulować na jakiejs stacji diagnostycznej czy po prostu już żarniki powoli się kończą? Mam wersje zwykła bez doświetlania zakrętów. Jak u was ze świeceniem xenonów w Waszysz samochodach? Podejrzewam że od 2007 roku żarówki sa oryginalne i nie były wymieniane..
  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ogólnie to w w E90 pre LCI xenony świecą przeciętnie, a jeżeli ich nigdy nie regulowałeś to zrób to koniecznie.
Opublikowano

Ja bym się raczej obawiał wypalonych odbłyśników w lampie.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Witam,

Podepne sie do tematu. Kupiłem samochod e90 z ksenonami i nie sa one fabryczne, dostałem w zestawie oryginaly. Jak to wyglada w kwestiach prawnych (brak spryskiwaczy)? Rowniez nie wygladaja one najlepiej i myslalem o ewentualnej zmianie na bixenony, rowniez z uwagi na niezadawalajace jak dla mnie swiatla dlugie.

Opublikowano

Jeśli dostałeś oryginalne xenony ( od e90 to co wyszło z fabryki ) to masz bixenony, a z dołożeniem spryskiwaczy i poziomowania, nie ma jakiegoś wielkiego problemu.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
z tego co sie orientuje to e90 jeśli miało kseonon to były to zawsze biksenony. Jeśli masz lampy nie oryginalne to (pomijając juz fakt homolgacj) powinny mieć spryskiwacze. Tak jak jest teraz samochód nie przejdzie przeglądu.Przynajmniej w teorii :)
Opublikowano
Bo chyba koledze ktoś założył nie oryginalne lampy tylko jakieś zamienniki gdzie na mijania jest xenon bez ruchomej przysłonki a na drogowe ma h7 ... zgadłem? :norty:
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

ja mam e90 z 2005 i światła są prze idealne xeony mam porównanie do e90 po lifcie i do f10 i jest dokładnie tak samo mimo tylu lat to akurat sobie najbardziej w samochodzie chwale...ale mam pytanie troche z innej beczki

 

Kiedyś przy starcie samochodu i włączeniu świtał zaczęły wariować na boki taka karuzela i po 2 sekundach sie ustawiło o co w tym chodzi? to ony są skrętne??

Opublikowano

kurde faktycznie jest napisane dynamic xenon jakoś tego w praktyce nie zauważyłem czy to działa jest jakiś prosty patent na sprawdzenie tego?

 

 

i nasunął mi się drugi ciekawy wniosek w vin mam wpisane tylko S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

 

:D czyli co za zmienione na te dynamic xenon

 

 

 

 

 

Może ktoś napisać kto posiada skrętne xeony co ma wpisane w vinie

Opublikowano (edytowane)

Działa jak masz ustawione światła w tryb automatyczny, u mnie widać to podczas jazdy, ale możesz podjechać do ściany i skręcić koła. Powinno być widać ruch soczewki

 

Edit:

Pisze teraz z tel. Jak nikt nie napiszę to powiem ci jak będę w domu

Edytowane przez jedker
Opublikowano
ok sprawdzę ale coś mi sie wydaje że nie działają:D a automatyczny nie mogę dać takiej opcji gdyż jej po prostu nie mam:)
Opublikowano
Wracając trochę wyżej z tematem to u mnie jest xenon fabryczny bez "Bi". Wg kodów rzecz jasna nie mam doświetlania zakrętów. Dodam, że u mnie świecą w miarę dobrze.
Opublikowano
Dokladnie jest tak jak kolega pisal wyzej, mam ksenony z drogowymi h7. Jednak przeglad niedawno przeszedłem. Czyli czekaja mnie nie male przerobki jesli chcialbym bixenon.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wracając trochę wyżej z tematem to u mnie jest xenon fabryczny bez "Bi". Wg kodów rzecz jasna nie mam doświetlania zakrętów. Dodam, że u mnie świecą w miarę dobrze.

Nie ma fabrycznych xenonów bez bi-xenonów tylko "klakson swietlny" jest włączany przez wewnętrzne H7 (PreLCI) w LCI już Bi-xenon.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Kolega ma jakiś zamiennik DEPO albo jakiś HID.

Jeśli chcesz bixeno musiał byś kupić lampy i pewnie moduł za to odpowiedzialny, ale nie wiem dokldnie

Opublikowano
Wracając trochę wyżej z tematem to u mnie jest xenon fabryczny bez "Bi". Wg kodów rzecz jasna nie mam doświetlania zakrętów. Dodam, że u mnie świecą w miarę dobrze.

Nie ma fabrycznych xenonów bez bi-xenonów tylko "klakson swietlny" jest włączany przez wewnętrzne H7 (PreLCI) w LCI już Bi-xenon.

 

To moje pierwsze BMW więc się trochę mogę motać. Mógłby kolega trochę bardziej prosto wytłumaczyć jak to u mnie z tymi światłami? E90, 330d z 2006 roku.

Opublikowano

To może ja.

Każde BMW e90 jeśli miało fabrycznie zamontowane światła xenonowe, to były to zawsze bixenony. Na jednej soczewce dzięki systemowi przeslon realizowane były światła długie i krótkie. A na żarowce h7 były tylko te światła które włączane są poprzez pociągnięcie do siebie manetki świateł(jedno krotne migniecie świateł długich). Jeżeli u ciebie jest inaczej czyli światła krótkie mijania to xenon a światła długie drogowe to żarówka H7, oznacza to, że masz nie oryginalne lampy ( lub coś jest źle podłączone :?: )

Po VIN wynika ze fabrycznie miałeś światła xenon, więc pewnie coś się z nimi stało i ktoś je wymienił na inne niż powinny być.

Opublikowano

jedker , nie jest do końca tak jak napisałeś.

 

Manetka do siebie (blink) - zapalają się H7

Manetka od siebie (drogowe włączone na stałe) - przełącza się bi-xenon ORAZ zapalają H7. Mam skrętne światła, na zakrętach daje to ciekawy efekt. Bi-xenon podąża za zakrętem, a H7 dalej świecą przed siebie.

 

To wszystko jest kwestią tylko i wyłącznie kodowania, tak jak wyżej miałem fabrycznie. Aktualnie mam tak, że nawet przy manetce od siebie również przełącza się bi-xenon. Można oczywiście zaprogramować to tak, jak opisałeś. Być może ktoś już to zrobił.

 

Oryginalne lampy powinny być produkcji ZKW. Na rynku dostępne są zamienniki, jeżeli samochód miał przygodę to ktoś mógł przełożyć lampy.

Opublikowano
ja mam e90 z 2005 i światła są prze idealne xeony mam porównanie do e90 po lifcie i do f10 i jest dokładnie tak samo mimo tylu lat to akurat sobie najbardziej w samochodzie chwale...ale mam pytanie troche z innej beczki

 

Kiedyś przy starcie samochodu i włączeniu świtał zaczęły wariować na boki taka karuzela i po 2 sekundach sie ustawiło o co w tym chodzi? to ony są skrętne??

 

Sugerujesz, że xenon w e90 świeci lepiej od tego w F10 ? mówimy o światłach mijania ???

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
nie lepiej ale tak samo żadnej praktycznie różnicy przynajmniej u mnie tak jest a widzę to porównanie codziennie
Opublikowano
Popatrz ja też widzę codziennie i różnica jest kolosalna, zwłaszcza w granicy światło cienia jak i w samym świeceniu soczewki.

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.