Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem i nigdzie nie mogę znaleźć tego tematu więc zakładam nowy... Chodzi mianowicie o to, że Bmka raz odpala i chodzi normalnie (znaczy się pompa była wymieniana i są trochę wyższe obroty) i po przejechaniu kilku kilometrów gaśnie i nie chce odpalić można kręcić aż siądzie akumulator... I pod czas jazdy gdy się jej wciśnie gaz nie ma mocy znaczy ciągnie tak do 2.5 tys obr/min i później jakby ją coś dławiło nie mam już pojęcia co to może być :( Proszę o pomoc...
Opublikowano
Pompę kiedy wymieniałeś, jesteś że jest dobra? jak z filtrem paliwa i od kiedy masz auto ?
iZzI
Opublikowano
Pompę wymieniałem jakiś miesiąc temu ale samochód ciągle stał bo była robiona blacharka ale gość twierdził, że pompa jest dobra i wymienił mi nastawnik bo skakały obroty i niby silnik odpala ale po jakimś czasie gaśnie i ciężko ją odpalic czasami nie chce zapalić w ogóle... Filtr też mam nowy wymieniałem go w tamtym tygodniu... A bmke mam około roku... A może być tak, że jeśli jest zapowietrzony układ chłodzenia to też będzie od razu gasła?
Opublikowano
Raczej słabo tym układem chłodzenia. Ja to bym bardziej czepił się tej pompy bo wygląda na to że to ewidentnie jej wina.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
No dobra ale co gasła by dopiero wtedy jak dostanie obciążenie? Bo ona jak stoi to będzie chodzić cały czas dopiero jak się przejedzie kawałek to gaśnie i nie można jej zapalić...
Opublikowano
Jak ruszany był nastawnik a robił to typ bez wiedzy i sprzętu to jest on niewyregulowany odpowiednio i na 100% w nim tkwi problem
iZzI
Opublikowano
Ja mu dałem pompę wyciągniętą z auta i on po prostu wykrecił uszkodzony nastawnik i założył drugi ale nic tam nie ustawiał a to muszę znowu wymontować pompę czy ustawią mi to na aucie?
Opublikowano
Sprawdź jeszcze czy sytuacja z brakiem mocy i gaśnięciem dzieje się tylko na ciepłym silniku? czy jak ostygnie lub jak jest zimne problem występuje?
iZzI
Opublikowano
Powiem Ci tak to nie jest tak całkiem brak mocy... Ona moc ma tylko, że jak ją podkręce do 3tys. to ją tak jakby muli czy coś takie dziwne to jest i nie wiem jak Ci to opisać, są takie delikatne szarpnięcia i ona ciągnie tylko że nie tak jak powinna... I dzieje się tak na zimnym i na ciepłym silniku ale na postoju normalnie się wkręca na obroty nie kopci i nic się nie dzieje. Skończyły mi się już pomysły co to może być co raz bardziej myślę, że to jednak pompa siedzi ale nie wiem czy to będzie to a bez sensu wydawać pieniądze na pompę też mi się nie widzi tym bardziej, że nie jest ona tania...
Opublikowano
Jak by siedziała pompa to miał byś spory problem z paleniem ,w szczególności na ciepłym silniku ze względu na rozszerzalność cieplną a to wiążę się z brakiem odpowiedniego ciśnienia na wtryskach. Wiem że na forum poruszany był temat podobny do twojego tyle że w tamtym przypadku auto gasło gdy silnik uzyskał temperaturę powyżej 90 stopni. Winny był zaworek zwrotny w króćcu na powrocie w pompie ,jak się nagrzał zamykał przepływ.Tak jak pisałem , w twoim przypadku wszystko wskazuję na źle ustawioną dawkę paliwa, jeżeli był wymieniany nastawnik to musisz podjechać do warsztatu i to zweryfikować ,koszt z ustawieniem to jakieś 150zl. Napisz mi jeszcze czy obrotomierz dobrze chodzi ? czy masz wersję z recyrkulacją spalin( aluminiowa rura dolotowa do kolektora ssącego) czy kontrolka wtrysku działa poprawnie? Zrób test migowy ,poczekaj aż kontrolki ,wtrysku i gotowości rozruchu pogasną i wciśnij 5 razy gaz w podłogę ,obserwuj czy będzie mrugać kontrolka wtrysku, jak będzie to zlicz ile razy mrugnie.
iZzI
Opublikowano
No więc tak tej rury aluminiowej nie mam, obrotomierz mi chodzi dobrze przynajmniej zanim ją wstawiłem do garażu chodził dobrze a ten test migowy zaświecił wtrysk 3 razy. Ten króciec o którym pisałeś to raczej nie u mnie bo zanim wymieniłem nastawnik wszystko chodziło dobrze tylko tyle że obroty skakały ale nie było takich problemów jak teraz, że sama gaśnie albo w ogóle ciężko ją odpalić...
Opublikowano

Jeżeli chodzi o test migowy to wskazuje na czujnik temperatury cieczy chłodzącej(przerwa lub zwarcie)co do reszty to proponuje wizyte na kompie i regulację dawki.

Tyle z mojej strony.

iZzI
Opublikowano
Dzięki bardzo za pomoc wymienie ten czujnik i od razu lecę sprawdzić ją na kompie niech mi to zrobią raz a porządnie. Jeszcze raz dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.