Skocz do zawartości

320d M47N Korekcje i test przelewowy wtryskiwaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Mam ogromną prośbę o interpretację wyników korekcji wtrysków i testu przelewowego wtryskiwaczy.

 

Na zimnym silniku na wyłączonym nadmuchu i wszelkich odbiornikach prądu korekcje są następujące:

1 cylinder: -0,19

2 cylinder: -1,23

3 cylinder: 1,06

4 cylinder: 0,38

 

Załączam zrzut z INPY - http://imgur.com/qrfuF3d

 

Korekcje na zimnym są następujące (test 4 minuty)

 

1 cylinder 37 cm3

2 cylinder 37 cm3

3 cylinder 47 cm3

4 cylinder 47 cm3

 

Po włączeniu nadmuchu powyżej 16,5 stopnia (włącza się podgrzewacz) korekcje są następujące:

 

1 cylinder: -0,68

2 cylinder: -1,57

3 cylinder: 2.40

4 cylinder: -0,08

 

Załączam zrzut z INPY - http://imgur.com/wqo6kBy

 

Natomiast na ciepłym silniku korekcje i przelewy są następujące:

 

1 cylinder: -0,20

2 cylinder: -0,86

3 cylinder: 0,07

4 cylinder: 0,60

Załączam zrzut z INPY - http://imgur.com/9az5Tnv

 

Natomiast przelewy są takie (silnik zagrzany test 4 minuty):

1 cylinder 57 cm3

2 cylinder 65 cm3

3 cylinder 80 cm3

4 cylinder 83 cm3

 

Rozbieżność pomiędzy najmniejszym a największym mieści sie w 30%. Wtryski z końcówką 661.

Czy jest się czym martwić czy na razie jest w miarę OK?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy jest się czym martwić czy na razie jest w miarę OK?

 

Przelewy ok,a to że korekcje są większe na zimnym silniku pod obciążeniem to normalne.

Opublikowano
Masz jakieś objawy niepokojące związane z wtryskiwaczami?? czy po prostu zrobiłeś test przelewowy od tak??
Opublikowano
Wcześniej falowały trochę obroty na zimnym ale po wymianie kompletnej odmy ustal ten problem. Mechanik specjalizujący sie w BMW powiedział mi ze korekty nie sa najlepsze. Ze ta na zimnym 3 cylindrze moze wskazywac na slabsza kompresje itp ktora sie poprawia jak silnik zlapie temperature. Test zrobilem sam dla siebie by miec wiecej pewnosci czy jego obawy sa sluszne czy nie do konca. Jak w takim razie zinterpretowac 4 wtryskiwacz na cieplym ktory ma korekte 0,6 i najwiekszy przelew? Wyciagac go i sprawdzac?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zostaw chłopie ten samochód w spokoju :mrgreen:

Wszystko masz w normie, auto już nie jest nowe, ma swoje lata i przebieg.

Po to w inpie nasz pokazane, że normą są wartości od -3 do +3 żebyś wiedział, że wartość w okolicach 1 jest OK.

Przelewy też są tak zrobione, że jeden przeleje więcej, a inny mniej. Jakby nagle jeden przelewał Ci znacznie więcej niż inne, to byś nie odpalił silnika.

Zalej sobie LM SPULUNG dla lepszego humoru i niczym się nie przejmuj.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Krzychu ma rację, nie ma co kombinować bo można jeszcze sobie pogorszyć, ja mam ma ciepłym silniku (M57) jedną korekcję o wartości 1,2 i nie panikuje, auto ładnie się zbiera nie kopci.Tak jak Krzysiek pisze dolej LM i w drogę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.