Skocz do zawartości

Brak mocy duze spalanie e46 330d 2002


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich

Opisze swoj problem, po zakupie samochodu odrazu poczulem ze jest problem z moca samochod stal 10lat nie jezdzony wiec wziolem ten problem na swoje barki. bmka miala moc dopiero od 3 tys obrotow. podmienilem przeplywke od sasiada (taka sama przeplywka) samochod stracil kompletnie moc (totalny mol) wlozylem stara przeplywka, moc wrocila ale dalej od 3 tys. Na kompie wyszlo ze moja przeplywka wcale nie dziala, wiec kupilem nowa orginal, samochod jedzie teraz jak na podnienionej czyli mol i pali sam nie wiem w oczach znika paliwo.

 

Mechanik mowi ze turbina, ale dlaczego na starej przeplywce spalanie bylo super i moc byla ale nie tak byc powinno. Na nowej nie ma czym jechac.

Edytowane przez dokken
Opublikowano
Witam wszystkich

Opisze swoj problem, po zakupie samochodu odrazu poczulem ze jest problem z moca samochod stal 10lat nie jezdzony wiec wziolem ten problem na swoje barki. bmka miala moc dopiero od 3 tys obrotow. podmienilem przeplywke od sasiada (taka sama przeplywka) samochod stracil kompletnie moc (totalny mol) wlozylem stara przeplywka, moc wrocila ale dalej od 3 tys. Na kompie wyszlo ze moja przeplywka wcale nie dziala, wiec kupilem nowa orginal, samochod jedzie teraz jak na podnienionej czyli mol i pali sam nie wiem ile w oczach znika paliwo.

 

Mechanik mowi ze turbina, ale dlaczego na starej przeplywce spalanie bylo super i moc byla ale nie tak byc powinno. Na nowej nie ma czym jechac.

Opublikowano

Jak długo autem nie było jeżdżone to mu zrobić totalne czyszczenie,nawet wtyczki, wymienić wszystkie filtry i filterki, przy okazji i odme.

Podłączyć pod kompa pod taki program aby można zdjąć parametry w czasie pracy silnika, tu chłopaki na forum może by Ci to zrobili.

Jak odepniesz wtyczkę od odmy to zazwyczaj jest większa moc ale i więcej pali bo komputer nie nająć danych z przepływki podaje więcej paliwa.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
We czwartek jade na kompa wiec powiem co i jak fachowiec powiedzial. chodz pewnie bedzie to wywalenie kasy w bloto. ale zobaczymy.
Opublikowano

jak podepnie pod uniwersalne badziewie to bedzie to wywalenie kasy w błoto

 

lepiej poszukaj w okolicy kogoś z inpa/disem albo przed podłaczeniem ustal czym mirek dysponuje ;)

napisz skąd jestes moze akurat ktoś jest rzut beretem

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
We czwartek jade na kompa wiec powiem co i jak fachowiec powie. chodz pewnie bedzie to wywalenie kasy w bloto. ale zobaczymy.
Opublikowano
39 na liczniku, sprawdzlem na kompie to 45 cofniety, wiec jakies 90-100. jak kupilem mial 39 jakies 4tys zrobilem, po odlaczeniu akumulatora podczas naprawy licznik sie cofna znowu na 39. wiec stacilem juz rachube. Musi miec malo bo wymienialem klocki hamulcowe jeszcze orginalne z bmw. Jak dobrze licze to ma jakies 100 tys. Klocki nie ze orginalne kupione tylko orginalne zamontowane. Skora, tabicerka, listwy aluminiowe jak nowe, widac to golym okiem.
Opublikowano (edytowane)

Wiec komp pokazal tak, ze przeplywka dobrze mierzy, pomiar jest wlasciwy.

Za to turbina wcale nie generuje cisnienia, do 3 tys obrotow w ukladzie jest takie samo cisnienie jak atmosferyczne, powyzej 3 tys cisnienie wynosi 0.75 bara, a oczekiwanie kompa podaje 2,2 (jak dobrze pamietam)

Czy turbina do regeneracji czy moze wpierw sprawdzic inne rzeczy? Co proponujecie.

A i sprawdzilem odrazu realny przebieg, wynosi jakies 95tys, czy jest mozliwe ze turbina padla, a moze od stania jest cos zapieczone sam nie wiem.

Dodam ze zadnych bledow nie ma, jedynie poduszki ale to jest inny temat.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dokken
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacząłbym od wymiany wężyków podciśnienia i wyczyszczenia filtra elektrozaworu (przetwornik ciśnienia) sterującego turbiną. Dopisz 330d do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wezyki sprawdzane, zaworek od egr nowy wstawiony, a od turbiny wyczyszczony i sprawdzony. Od turbo zaworek byl nowy wstawiany ale zadnej poprawy nie bylo wiec mechanik wstawil spowrotem stary.
Opublikowano
Jest mozliwosc dostania sie do sztangi turbiny metoda domowa i zobaczyc czy wogole ona dziala. w 320 widac ja bez problemu. Ja u siebie za cholery jej nie widze. Moze tam jest problem ze od stania cos tam pordzewialo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wezyki sprawdzane

Co to znaczy sprawdzone? W jaki sposób? W tak wiekowym aucie po prostu wymienia się. Koszt śmieszny a może rozwiązać problem. I co z tym kompem? Byłeś? Ale w nissanie to chyba nie pomogą :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No i chyba problem bedzie rozwiazany, bylem u innego mechanika powiedzialem co i jak ze turbo nie dmucha, goscio odrazu przyznal mi racje ze od stania sztanga od turbo moze byc zapieczona, recznie zmienil pozlozenie sztangi i kompletnie inny samochod. Wziol samochod do wtorku, powiedzial ze turbo wcale nie trzeba regenerowac tylko wyczyscic calosc oraz wymienic wezyki, bo poprzedni mechanik wymienil tylko jeden wezyk a reszte pod palcami czuc ze sa sparciale. Dam znac jak odbiore samochod.
Opublikowano
No i problem rozwiazany, zardzewiale bylo ciagadlo przy turbo po oczyszczeniu samochod mazenie, po swietach sprawdze na kompie odczyty turbo czy dmucha prawidlowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.