Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. mam pytanie, jakie czynniki wplywaja na przelaczanie sie sekwencji? ustawiona jest na 30stopni a moim zdaniem i tak przelacza sie zbyt pozno, po calym dniu postoju potrafi sie przelaczyc dopiero po jakichs 2-3km, po srodku konca niebieskiego pola a kreska przed pionem, temperatur tragicznych nie ma bo oscyluja w granicach zera. nie jestem zadowolony z nawiewu, wydaje mi sie ze powietrze leci cieple zamiast goracego, cos moze miec wspolnego? jakies rady?
Opublikowano

temperatura silknika i czujnika umiejscowionego w bloku a czujnika w reduktorze to 2 rozne takze dlatego tak CI sie wydaje, zanim cieply plyn dojdzie do reduktora i rozgrzeje czunik troche minac musi w zimne dni. w upalne lato gdu auto stalo na sloncu i maska nagrzala reduktor to po calym dniu postoju odpalałem i po 5sekundach było lpg, zimna przy mrozach -10 dopiero po przejechaniu ok 5-6km gdzie wskazówka dochgodzila juz pionu a wiec ok 70stopni.

 

generalnie nie ma co przesadzac, trzeba troche na pb posmigac ;]

-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
ale przy obecnych temepraturach wskazowka od temp znajduje sie w polowie odcinka pomiedzy niebieskim polema a kreska przed pionem to norma? bo wydaje mi sie ze przy 30 stopniach to powinno pod koniec niebieskiego pola, przynajmniej tak mialem w poprzedniej bmce
Opublikowano

Witam

U mnie przy tych temperaturach jakie sa obecne przelacza sie na lpg zaraz jak sie konczy niebieskie pole to okolo 30 stopni,bedzie to okolo 1-2 km jazdy, tempertura na zewnatrz -2.Ale pamietam tamta zime jak bylo -15 to masakra jazda caly czas paliwie.

Opublikowano

Włącz test nr 7 i będziesz wiedział kiedy masz te 30st.

Ja mam ustawione przełączanie gazu na 25st a przy 35 w głowicy musi być żeby w reduktorze były 25st na czujniku.

Możesz jeszcze sprawdzić termostat czy masz sprawny bo 3km to trochę dużo. Tyle mam zimową porą przy -10st, ale wtedy musi osiągnąć ok 40st w głowicy. W jakim miejscu masz wstawiony reduktor? Zrób zdjęcie pod maską.

Opublikowano
niestety nie mam mozliwosci zrobienia zdjecia ale jak sie stoi przed maska to po lewej stronie, miedzy lampa a kielichem, na nadkolu. pro po termostatu, waz dolny od chlodnicy musi byc zimny do momentu pionu? jest lekko cieply jeszcze kawaleczek przed pionem
Opublikowano
waz dolny bedize zimny do póki termostat nie otworzy sie, a to 93stopnie, pion pokazuje od 75-115 dlatego wlacz test 7, jak wlaczyc masz w necie na YT itp i sprawdzaj tam dokladnie,
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano

u mnie przełącza się po przejechaniu 500 metrów przy temp. -2 z tym, że ja mam reduktor bardzo blisko bloku silnika i nagrzewnicy,

po drugie musi być sprawny termostat i dobrze odpowietrzony układ, co w e39 jest czesto zaniedbane i u Ciebie napewno tak jest, skoro masz letnie powietrze zamiast goracego,

 

zrob tak ustaw temp na max i jak sie silnik rozgrzeje do 90(pion)st to zostaw auto dłuższy czas na niskich obrotach i zobacz jakie powietrze leci z nawiewów, (najlepiej przy nogach kierowcy) jak letnie/zimne to zapowietrzony układ i prawdopodobnie termostat do wymiany - znany scenariusz

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a dlaczego termostat do wymiany? samochod nagrzewa sie prawidlowo, temperatura nie przechodzi za pion, byla odpowietrzana 2 razy. problem z nawiewem prawdopodobnie znajduje sie w nagrzewnicy badz pompce, ktora wspomaga nagrzewnice.
Opublikowano

dlatego, ze za wczesnie sie otwiera/wogole sie nie domyka,

problem nie jest w nagrzewnicy, tylko w zle odpowietrzonym aucie, e 39 trudno odpowietrzyc, z reszta jak wszystkie R6, a jak jeszcze pojawia sie dodatkowy "zbiornik" w postaci reduktora lpg, to jeszcze trudniej

pompka dodatkowego wspomagania tez nie musi byc sprawna zeby było cieplo, sprawdzone

 

w którym miejscu znajduje sie reduktor?

Opublikowano
Ludzie co wy chłopaka w bład wprowadzacie... napisal przecież że ma słabe grzanie a reduktor podłaczany jest w przewody od nagrzewnicy czyli w mały obieg zapewne elektrozaworki sie zawiesily albo calkiem padly... odepnij kostke od elektrozaworkow rozgrzej silnik i sprawdz ogrzewanie jezeli bedzie dobrze grzalo to i reduktor bedzie lepiej ogrzewany....
Opublikowano
jeżeli podepniesz kostke z powrotem to powroci do poprzedniego stanu albo zaworki sie odblokuja i bedzie dzialalo jak powinno... troche żle sie wyrazilem w poprzednim poscie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.