Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

kolejny mały modzik :D wszystkie emblematy włącznie z tym na kiero (czarna folia + bezbarwna ochronna na całość).

tu przyklad z maski

20150312_165732.jpg?psid=1

 

a tu link do tutoriala

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=271357

Edytowane przez ronf1
  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Emblematy slaba jakosc wykonania ,nie ma porowniania do orginalu aledrugie mi juz lepiej wytrzymaly podeslij linka na pw gdzie kupowlaes
  • Moderatorzy
Opublikowano
Krzysiek, kolega zrobił folią, zachowując oryginalne znaczki. Jakbym miał robić to też tak, bo ta chińszczyzna to rzepa straszna.
Opublikowano
Wrzuciłbyś foto tych nerek perfomance.Bo zniknęło.Powiedz mi gdzie kupowałeś te nerki czy sam jakos je przerabiales?

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano
NO fakt nie doczytalem :mad2:

Tez teraz bede tak robil :cool2:

 

W poprzedniej też miałem folię na znaczkach, ok. 2 lata i 0 problemów.

Folia 3M, bezbarwna pięknie się układa na wypukłosciach i powinna z 10 lat wytrzymać.

Zrobię Wam małego tutoriala jak to zrobić samemu :-)

 

z zalet:

- można sobie zrobić dowolny kolor

- b tanio, kawałek 20x30 powinien wystarczyć

- zawsze można zdjąć jak się znudzi

- znaczki pozostają ori (nie ma problemu z niską jakością)

- no i można zrobić wszystkie znaczki włącznie z tym na kiero.

 

z wad:

- trzeba poświęcić ze 2h na tą pracę

- trzeba mieć parę gadżetów

Opublikowano
Wrzuciłbyś foto tych nerek perfomance.Bo zniknęło.Powiedz mi gdzie kupowałeś te nerki czy sam jakos je przerabiales?

 

Nerki to ori performance-y od BMW. Można kupić w serwisie albo jakimś sklepie internetowym. Wyślę Ci priv gdzie kupowałem. Jeżeli chodzi o wycięcie połowy tych blaszek to musiałem sam to przerobić.

Co do zdjęć - pogniewałem się z "fotosikiem" i zamknąłem konto. Fotki niebawem wrócą, jak przerzucę wszystko w chmurę.

Opublikowano
Emblematy slaba jakosc wykonania ,nie ma porowniania do orginalu aledrugie mi juz lepiej wytrzymaly podeslij linka na pw gdzie kupowlaes

Oryginały też nie są najlepsze wcale... ;] Ja na aucie z salonu po 3 latach miałem już wszystkie dekielki z kół z bąblami jakby rdzewiały (?!), a samo logo na masce też nie wygląda na nowe.

Opublikowano
Emblematy slaba jakosc wykonania ,nie ma porowniania do orginalu aledrugie mi juz lepiej wytrzymaly podeslij linka na pw gdzie kupowlaes

Oryginały też nie są najlepsze wcale... ;] Ja na aucie z salonu po 3 latach miałem już wszystkie dekielki z kół z bąblami jakby rdzewiały (?!), a samo logo na masce też nie wygląda na nowe.

masz rację - ori trwalosc tez bez rewelacji - ja w poprzedniej jak oklejałem ori to już były trochę skorodowane, na szczęście oklejenie chyba zatrzymało ten proces bo przez 2 lata nic nowego nie wyszło

Opublikowano
Właśnie daj jakis tutorialik bo chętnie bym zmienił grill u siebie

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano

Gdyby co, wróciły już zdjęcia. już mi żaden fotosik nie będzie naliczał dziwnych opłat z zaskoczenia.

 

Może w ten weekend jakoś się ogarnę i wrzucę coś więcej. Tymczasem kolejny mod. Po założeniu muszę napisać, że jakoś nie jestem do końca zadowolony. Jakieś to to duże, grube zupełnie nie jak performance. Jak się nie przyzwyczaję już mam plan na inną gałkę :-)

20150209_175253.jpg?psid=1

Opublikowano
Foto juz widziałem.Ciekawi mnie tylko jak to robiłeś?Wycinales te plastyki i wklejałeś je szerzej samemu?Powiedz mniej wiecej co i jak bo bym sobie takie zrobił

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano

racja, ale kto widział takie latające kamienie? Nie latam w terenie tylko po asfalcie :-)

to samo miałem w swojej poprzedniej 118d i zero problemu z kamyczkami itp.

 

Link do tutoriala (żeby nie było - robicie na własne ryzyko):

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=161&t=269113&p=2015025#p2015025

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
MOzna wsatwic siatke z metalu za nerkami satakie tuningowe ,wtedy nwet muchy sa dzielone na kawalki zanim przykleja sie do chlodnicy :norty:
Opublikowano

cześć,

potrzebuję porady. Niebawem szykuje mi się zmiana klocków i tarcz (przód i tył). Zasadnicze pytanie jest takie czy macie jakieś doświadczenia i możecie poradzic co brać? oryginalne zwykłe czy te oryginalne nawiercane i nacinane? A może ebc, zimmermanny, czy jakieś inne?

Może jest ktoś kto ma doświadczenie w tym temacie?

 

Od siebie mogę napisać, że lubię sobie pojechac ale bez przesady, na tor to może zawitam raz w roku (np. na otwarcie sezonu) więc nie piszcie o ceramicznych :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszytsko zalezy jaka kase chcesz wydac ....?

Spokonie daja rade orginalne a bodajze ppatryk testowal rotinger i byl bardzo zadowolony,ja akutlanie mam przod org (bede wymienial)a tyl textar :cool2:

Jakbym mia wydac na ebc czy inne drogie zrobilbym swapa

Opublikowano
Jakby co ja nadal mam oryginał z M135i do sprzedania ;P Tarcze, zaciski, klocki, przewody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.