Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taką samą sytuację, zrobię tak jak Ty :cool2:

Jak masz dostęp do podnośnika albo kanału to możesz zrobić dokładniejsze czyszczenie samym preparatem nie rozcieńczonym olejem napędowym. Wystarczy zaopatrzyć się w wężyk przezroczysty do paliw i olejów np 8mm, opaski zaciskowe oraz złączki plastikowe do wężyków, czysty słoik i filterek paliwowy przepływowy. Pod samochodem odłączasz przewód paliwowy zasilający za filtrem paliwa oraz powrót, następnie łączysz wyjście z filtra z powrotem do zbiornika. Przewody zasilający i powrotny idące od silnika przedłużasz przy pomocy złączek opasek i wężyków przezroczystych (na zasilającym montujesz filterek) i wkładasz do słoika napełnionego preparatem tak żeby zasilający dotykał dna. Uruchamiasz auto i pozwalasz mu pracować na samym preparacie, aż wypali prawie całą zawartość (tak żeby nie zaciągnął powietrza i nie zapowietrzył układu. W miedzy czasie możesz dodawać gazu, trzymać po kilkanaście sekund na wyższych obrotach. Uważaj żeby syf spod samochodu nie leciał do słoika z preparatem.

To taka skrócona instrukcja dla osób, które nie boją się troszkę pobrudzić i mają jakiekolwiek zdolności manualne.

  • Odpowiedzi 217
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzięki za obszerny opis, ale ani podnośnika, ani kanału, spróbuje wlać do baku z małą ilością paliwa, mam nadzieję, że będzie git.
Opublikowano
Reasumując Liqui moly, Valvoline - TAK!!!

inne wynalazki - NIE!!!

 

Ogolnie sie zgadzam ale do przetestowanych srodkow dodaje tani xeramic pomaranczowy i drogi archoil 6400.

Stosuje tez czasem olej 2t w ilosci 150ml na bak (shell vsx lub ravenol scooter) lecz nie daje on takich efektow jak LM czy Valvoline.

Przypominam wszystkim ze na stacjach STATOIL od 16 listopada jest juz dostepny ON arktyczny bez bio syfu.

MADE IN PRL
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Co ile stosujecie ten preparat (LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666) ? Mniej więcej co ile tankowań lub co jaki okres czasu? Raz w miesiąca, raz na pół roku? Jak długo utrzymuje się ten efekt aksamitnej pracy silnika po zastosowaniu?
Opublikowano

Wystarczy jak dasz to raz na 3msc lub 2 x 6msc.

Wazne by lac paliwo bez biokomponentow regularnie zamiast uzywac LM.

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale chyba tylko diesel arctic ze statoil jest bez biododatków i nie jest dostępny cały rok.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ostatnio właśnie będąc obok statoil postanowiłem zrobić wyjątek i zamiast na orlenie to tam zatankowałem.może to efekt psychologiczny po tym co tutaj kiedyś czytałem,ale auto jakby "lepiej chodzi" :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Placebo nie placebo.

Tankowac arktyczny i smiac sie z tych co tankuja verve :)

Czemu tak mowiesz, a w lato co tankowac?

Opublikowano
Dobra, ja tez wlasnie zamowilem Liqui moly. Od poczatku zimy, drugi rok z rzedu, mam problem z falowaniem obrotow na cieplym silniku i dodatkowo smrodem spalin w kabinie :/ Co prawda tej zimy nie sprawdzalem, ale w zeszlym roku wariowaly rozne wtryski (np raz nr1 a kilka dni pozniej nr3 itp), wiec mam nadzieje ze Liqui moly zalatwi sprawe.
Opublikowano

Latem tankować na lotosie.

ON w centralnej,północnej i północno wschodniej jest z rafinerii lotosu w Gdańsku.

Ci co mieszkają na południu muszą niestety sami dobrać sprzedawcę wg swoich preferencji.

Ja osobiście unikam oleju napedowego z Orlenu i BP ale jak ktoś ma tylko takie stacje to musi po prostu częściej lac dodatek czyszczacy wtryski.

Z paliwem jak z wódka niby wszystkie takie same ale po jednej boli głowa a po innej już nie.

MADE IN PRL
Opublikowano
Latem tankować na lotosie.

ON w centralnej,północnej i północno wschodniej jest z rafinerii lotosu w Gdańsku.

Ci co mieszkają na południu muszą niestety sami dobrać sprzedawcę wg swoich preferencji.

Ja osobiście unikam oleju napedowego z Orlenu i BP ale jak ktoś ma tylko takie stacje to musi po prostu częściej lac dodatek czyszczacy wtryski.

Z paliwem jak z wódka niby wszystkie takie same ale po jednej boli głowa a po innej już nie.

 

Jestem z południa wielkopolski czy tutaj Lotos też będzie najlepszym wyborem? I dlaczego akurat Lotos?

Opublikowano
Ja stosowałem w innych autach ten preparat przy wymianie filtra paliwa na nowy, dolewałem puszke LM i jeszcze troche ropy aby był pełny filtr wtedy praktycznie odrazu samochod zaciąga ten preparat więc i efekt najlepszy.

BMW - Bayerische Motoren Werke

Moja E91 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=313333 Dowpipe RM-Motors, Turbo Hybyrda TC-Turbo, Styling 159 Sparkling Graphite

Opublikowano
Jestem z południa wielkopolski czy tutaj Lotos też będzie najlepszym wyborem? I dlaczego akurat Lotos?

 

Nie mam pojecia bo nie tankuje w tej czesci kraju.

Zapytaj sie na swojej stacji w ktorej rafinerii kupuja ON.

MADE IN PRL
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Czy ktos moze wie czy LM Diesel Spullung dostepny w Niemczech i w Polsce jako art 2666 to jest to samo co Diesel Purge dostepny w GB i Irlandi jako art 1811. Ze strony LM wynika ze dzialaja tak samo. Moze jest tu jakis spec od Liqui Moly...
O Tempora! O Mores!
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A nie lepiej dolewać do paliwa Monzol? Nie dość, że czyści wtryski to jeszcze smaruje pompę i wychodzi taniej, niż Diesel Spulung od Liqui Moly.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

witam, nie wiem czy to ktoś w ogóle jescze zagląda, ale no może uda sie odswieżyć. A więc mam pytanie odnośnie tego preparatu, zwłaszcza jak jest zimna to tym bardziej warto go zastosować. A więc czytając komentarze jedni mówią żeby zalać preparat do baku kiedy pojawia się rezerwa, inni pisali, że wręcz przeciwnie należy go lać jak jest pełny bak (lub po porstu dużo paliwa) Więc tak sumując która wersja jest poprawna/lepsza ? . I druga kwestia, równie ważna, otóż preparat ma za zadanie przeczyscic wszystko co napotka na swojej drodze - czyli będzie czyścił też syf z baku (zwłaszcza jak bedzie wlany na rezerwie), więc pojawia sie pytanie czy powinno sie po takim zabiegu zmienic filtr paliwa ?? lub jakiekolwiek inne filtry ??

 

Pozdrawiam, i liczę na odpowiedź :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
witam, nie wiem czy to ktoś w ogóle jescze zagląda, ale no może uda sie odswieżyć. A więc mam pytanie odnośnie tego preparatu, zwłaszcza jak jest zimna to tym bardziej warto go zastosować. A więc czytając komentarze jedni mówią żeby zalać preparat do baku kiedy pojawia się rezerwa, inni pisali, że wręcz przeciwnie należy go lać jak jest pełny bak (lub po porstu dużo paliwa) Więc tak sumując która wersja jest poprawna/lepsza ? . I druga kwestia, równie ważna, otóż preparat ma za zadanie przeczyscic wszystko co napotka na swojej drodze - czyli będzie czyścił też syf z baku (zwłaszcza jak bedzie wlany na rezerwie), więc pojawia sie pytanie czy powinno sie po takim zabiegu zmienic filtr paliwa ?? lub jakiekolwiek inne filtry ??

 

Pozdrawiam, i liczę na odpowiedź :)

masz problemy z wtryskami czy czysto zapobiegawczo?

Opublikowano

Opinie/rady są różne bo wszystko zależy od oczekiwań ....... ale należy być świadomym, że taka chemia "nowych wtrysków" itd. nie zrobi.

 

A) Profilaktycznie

- zastosować na 0,5 albo cały bak

 

B) Tryb Pośredni

- zastosować na rezerwę

 

C) Tryb Awaryjny :norty:

- pomijany jest bak i "wpięcie" następuje przed pompą podprogową/podgrzewaczem (w zależności od serii) aby silnik chodził na zawartości opakowania.

 

Po B i C koniecznie filtr paliwa do wymiany.

 

Ja przy okazji wymianu oleju stosuję tą płukankę.

Opublikowano

masz problemy z wtryskami czy czysto zapobiegawczo?

 

nie, na szczęscie nie mam problemów z wstryskami (tzn tak mi sie wydaję). Po porstu chcę profilaktycznie to wykonać - oczywiście jeśli ma to przynieść korzyści, stąd też pytałem o te wszystkie aspekty czy na pusty czy na pełny bak lub czy należy zmienic filtr paliwa czy nie. No i przede wszystkim dlatego, że jest zima i chciałby 'pomóc' mojemu silnikowi diesel ! :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spokojnie możesz zalać na niecałe pół baku, korekcje na pewno wyrównają się :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.