Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi mi po głowie zamiana służbówki na coś z większym funfactorem.

Samochód miałby służyć do codziennej jazdy po mieście i sporadycznie w dłuższe trasy.

Jeżeli chodzi o silnik to celuje w doładowane 3.0. M-ka za droga, wolnossak za słaby a diesla nie chce.

Docelowo zrobię chipa, na większe mody porywać się nie będę.

Zastanawiam się czy iść w jedynkę czy w trójkę ... Jakie są różnice w prowadzeniu? Jeżeli padło by na trójkę to szukać x czy ośkę?

Jak z tym silnikiem wypada automat? Generalnie to wolałbym manuala ale sporo x35i na allegro jest właśnie z automatem.

Opublikowano

Ja Ci odpowiem chociaż nie mam żadnego z tych samochodów ale przymierzam się powoli i trochę czytałem :D.

 

1. Jeżeli chodzi o osiągi to 135i i 335i mają właściwie identyczne bo jedynka właściwie nie jest lżejsza niż trójka. Możesz przyjąć z 50kg ale to i tak zależy od wersji wyposażenia, skrzyni, napędu, kół itp. Zresztą czasy na 1/4 czy 100-200 to potwierdzają.

 

2. 335i a 335xi. Ośka jest szybsza niż X a szczególnie z rolki i przy wyższych prędkościach. Co do prowadzenia to kwestia upodobań. X wyżej stoi.

 

3. Automat wypada bardzo dobrze, jest trwały i szybki jak na zwykły automat. Ja zdecydowanie będę szukał automatu.

 

4. 135i to chyba taki gokart w porównaniu do 335i. 335 za to trochę większe w środku więc łatwiej zabrać pasażerów no i lepsze w trasy.

 

Ja niby też głównie po mieście (jeżeli trasa to max 200km), głównie sam a jeżeli z pasażerami to z jednym a jeżeli z kilkoma to mam inny samochód do dyspozycji ale raczej będę szukał 335 a nie 135.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

3 będzie pewnie trochę bardziej komfortowe, ale szału nie ma. Do miasta zdecydowanie brałbym automat, który dobrze sobie radzi w połączeniu z tym silnikiem. Jak głównie jeździsz po mieście (Warszawa?) to xi jakoś specjalnie potrzeby nie widzę. W sumie nie wiem jak w tym modelu, ale zazwyczaj X paliły trochę więcej, chociaż tak czy inaczej w mieście mało nie będzie.

Najlepiej przejedź się i sam oceń, a jak szukasz używanego to i tak weźmiesz co pierwsze w dobrym stanie się trafi, bo wybór jest mały.

Opublikowano

2. 335i a 335xi. Ośka jest szybsza niż X a szczególnie z rolki i przy wyższych prędkościach. Co do prowadzenia to kwestia upodobań. X wyżej stoi.

 

3. Automat wypada bardzo dobrze, jest trwały i szybki jak na zwykły automat. Ja zdecydowanie będę szukał automatu.

 

Post dobrze obrazujacy calosc zagadnienia.

Bym jednak tylko dodal ze jak zaczyna byc slisko, mokro lub troche lodu a juz w ogole jak pod gore to jazda tylnym napedem zaczyna byc koszmarna i wtedy X przewyzsza wszystko. W ten week end bylismy z kumplem w F30 na tyl w gorach i po godzinie zostawil swoj samochod na parkingu i kontynuowalismy moim Xem bo po prostu jazda byla makabryczna w swojej F30.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Kiepskie opony plus/lub brak umiejętności. Na pewno 'x' się lepiej trzyma, ale nigdy nie natrafiłem na warunki (a były alpy, dolomity itd) aby 'makabrycznie' się jeździło RWD, nie mówiąc o tym, że wszystkie FWD zostawały w tyle.
Opublikowano

Tutaj droga byla zasniezona a pod pokrywa sniegu (pyl nie ubity) lod no i pod gore i czasem ciasne zakrety. Droga waska no i z prawej strony 6 metrow w dol bez barierki. Roznica byla taka ze przy xdrive dawales rade jechac bezpiecznie 60 km/h, przy tylnej beziecznej jechales 30, powyzej poslizgi i brak kontroli nad samochodem byl nie do zaakceptowania ws warunkow. Zmienilismy sie w pewnym momencie bo rownierz stwierdzilem ze moze po prostu kolega jest slaby w kontrolowaniu samochodu ale stanowczo nie czulem sie konfortowo powyzej 30 rownierz (Trakcja swiecaca na okralo, abs w ciaglym dzialaniu, samochod ewidentnie nieprzyjemny).

 

Teraz moze faktycznie jak jestes doswiadczony jak Kubica to moze znaczenie napedu mocno spada ale z moimi umiejetnosciami takie odczucie mialem. Jezdze 20 lat, oprocz prawa jazdy robilem sporo kursow specjalistycznych, nawet jeszcze nie tak dawno ale na pewno sa duzo lepsi kierowcy ode mnie i rownierz nie jezdzilem duzo tylnym napedem nawet porsche ktore mialem wczesniej to byla Carrera 4S a wiec wieksze przyzwyczajenie na pewno by pomoglo.

 

Z tym FWD moze masz takie doswiadczenie dzieki twoim umiejetnoscia ale fizyka mowi cos innego i usrtednijaac latwiej na mokrym i sliskim bedzie kierowca z przednim napedem niz tylnym.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

mialem 335i n55 manual naped tył, 335xi n54 automat a teraz 335i xdrive n55 automat. w naszym klimacie wg mnie tylko i wyłłacznie xdrive ma sens. automat >manual oczywiscie wg mnie. najpierw mialem manual to myslalem ze jest fajnie dopoki nie przesiadlem sie na automat. uwazam, ze trzeba pojezdzic tym i tym i samemu wedle uznania wybrac. ogolnie 335i to super auto.

 

p.s. tak xdrive /xi pali wiecej.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
mialem 335i n55 manual naped tył, 335xi n54 automat a teraz 335i xdrive n55 automat. w naszym klimacie wg mnie tylko i wyłłacznie xdrive ma sens. automat >manual oczywiscie wg mnie. najpierw mialem manual to myslalem ze jest fajnie dopoki nie przesiadlem sie na automat. uwazam, ze trzeba pojezdzic tym i tym i samemu wedle uznania wybrac. ogolnie 335i to super auto.

 

p.s. tak xdrive /xi pali wiecej.

 

 

troche odkopuje , ale kolego moglbys powiedziec cos dodatkowo o n54 vs n55? Chyba jako jedyny w tym temacie miales oba te siliniki

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.