Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj na własne życzenie wymieniono mi most na opcję ze szperą i skróconym przełożeniem , wszystko jak najbardziej działa, ale jak to bywa cos innego musi się schrzanić.

Cały czas świeci mi sie żółta kontrolka silnika. Byłem dziś wykasować błąd i niestety znowu się powtarza.

Na diagnostyce wychodzi, że nie widzi wszystkich czterech sond lambda, a jak rozmawiam z gośćmi to tego nie ruszali, no bo fakt, znajdują się w kolektorze.

W poniedziałek ruszę dalej temat, ale na dziś pytanie co mogli spieprzyć przy rozbiórce lub montażu, bo cudów raczej nie ma, że wszystkie siadły od razu?

Opublikowano
Jedno pytanie mam, jak mogę sprawdzić jaki mam most i czy mam szpere?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
zakręc kołem w powietrzu, jak drugie się choć trochę zakreci to masz, ewentualnie powinieneś miec ma moście jakieś oznaczenie
sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano
Szkoda, a od czego wsadzić/jaki kupić żeby była i pasowała do 20d
Opublikowano
Szkoda, a od czego wsadzić/jaki kupić żeby była i pasowała do 20d

 

z M3 plus półosie i mod wału lub robiony z przełożeniem na życzenie

 

to nie temat o modach więc jak nie możesz pomóc to proszę, nie zaśmiecaj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.