Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Dlugo oczekiwana Bmw 120d Msport w koncu zakupiona dla mojej zony (tez dla mnie)-wszystko super mialo byc i niestety ---

 

Autko jedzie jakby mialo 100KM lub mniej , nie dymi , nie przerywa, nie dlawi. Silnik pracuje rownomiernie i przyspiesza tez bez szarpniec ale strasznie mozolne to przyspieszenie - Predkosc maksymalna ledwo 200Km/h. Pod mala gorke na autostradzie na 6 biegu nie daje rady....

 

Auto mialo wymieniana turbine pare tysciecy km temu , przez wczesniejszego wlasciciela lecz nie wiem czy byla to nowa czy regenerowana...- brak mozliwosci sprawdzenia.

 

Jak dojsc co jest powodem takiego zachowania?

 

Pomocy! - bo funduszy brak.....

 

pozdr

Edytowane przez krytek1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Po diagnozie komputerowej okazalo sie ze sa trzy bledy : 449A , 4191, 3F77

 

 

Wdlug diagnosty brak mocy jest to wynik nieszczelnosci w ukladzie lub problem z nastawnikiem turbiny poniewaz wedlug pomiaru brakuje ok 0.3 bara (test przy 3 biegu i pedal w podloge)

 

Teraz pytanie:

 

Turbo bylo regenowane i zeby teraz ustwic ten nastawnik odpowiednio to czy trzeba go wyciagnac i go samego zawiesc gdzies do ustawienia czy tez zawiesc razem z turbo ?

 

czy tez nie ma sie co bawic w ustawianie tylko kupic nowe turbo ?

 

Pozdr

Opublikowano

nie mam wykresu i tez nie pamietam szczegolow dokladnie ale podczas testow w dolnych zakresie obrotow jest tragedia a pozniej jest troche lepiej ...co kolwiek to znaczy ....

 

Moze kolega co robil mi testy z tego forum sie wypowie jak to bylo okiem fachowca bo ja calkiem zielony jestem.

Opublikowano

Witam

 

Dzisiaj dostalem sie do turbiny i chcialem sprawdzic ciegno czy sie rusza. Przy wlaczanym silniku jak i przy wylaczonym pozycia tego ciegna sie nie zmienia.

Otwierajac auto pilotem tez pozycja cigna jest w tym samym miejscu. Recznie tez prubowalem i tez nie moglem go poruszyc. Czy tak ma byc ? W jakich warunkach jest mozliwe sprawdzenie czy ciegno nie jest zablokowane i czy sie rusza ?

 

http://www.dropbox.pl/file.php?name=33C3FD2315501CB7E51771E6C7976DD5

Opublikowano

otworz auto otwórz maske poczekaj z minute aż auto wejdzie w stan uśpienia, zanika napięcie na nastawniku i powienieneś móc sunąć go w górę lub w dół.

jak jest "pod naspięciem" nie zrobisz tego.

najlepiej otworz maskę pozamykaj wszystkie dzwi i poczekaj kilka minut i sprawdz, przy wzbudzaniu auta jest taki harakterystyczny metaliczny dzwięk to prawdopodobnie ruch nastawnika.

pozdrawiam,

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie próbuj na siłe ruszać dzwignią przy nastawniku, bo uszkodzisz w ten sposób przekładnie ślimakową, która się w nim znajduje. Sterownik najłatwiej sprawdzić tak: Otwórz maskę, żebyś miał sterownik na widoku. Poproś kogoś, aby włączył zapłon w samochodzie. W tym momencie sterownik powinien wykonać "test" zakresu pracy, przesuwając sztangę "do przodu i z powrotem" - ok 2cm wysunie się sztanga sterująca zmienną geometrią, a następnie wróci do swojej poprzedniej pozycji. Jeżeli tak nie jest, to najprawdopodobniej masz uszkodzony sterownik. Mogę Ci pomóc w tym wypadku.
  • 7 lat później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam chyba problem z nastaniem turbo w F11 2010r 2.0 D

Jak odpalam auto to nastawnik wysuwa się do maksymalnej pozycji i tak zostaje.

Apka Bimmer-tool pokazuje występowanie 90% na wolnych obrotach.

Czy tak powinno być?.


Pozdrawiam Cezary

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.