Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Tak się stało że przyszedł czas na wymianę akumulatora w moim BMW i nie bardzo wiem jaki akumulator dobrać dlatego proszę o pomoc.

Posiadam Bmw e46 Touring 320d 150 km aktualnie znajduje się tam akumulator o parametrach 80Ah 640A. Dodam też że robię krótkie odcinki do pracy mam 3 kilometry.

 

Mam trzy akumulatory które znalazłem na allegro:

 

http://allegro.pl/akumulator-centra-plus-12v-80ah-700a-cb802-rybnik-i4782872806.html

 

http://allegro.pl/akumulator-bosch-s4-12v-80ah-740a-p-nowy-rybnik-i4782582824.html

 

http://allegro.pl/akumulator-varta-blue-80ah-740a-f16-rybnik-i4828761312.html

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Polecam FORSE, ukraiński akumulator który bije na głowe wszystkie powyżej ;) Choć co ciekawe karte gwarancyjną mam z Varty ;)

Warto z resztą zerknąć na testy różnych akumulatorów, gdzie FORSE jest zawsze w czołówce.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja myślałem, że moje 14km do pracy to krótka trasa :shock:

 

We wrześniu kupiłem AutoCrafta 85Ah 850A. Przy -13 odpalałem zawsze za pierwszym strzałem.

Opublikowano
tez mam podobną sytuacje jak z tematu 3km do pracy mam aku 80 amper i zastanawiam sie czy nie kupic słabszy bo wtedy szybciej mi sie bedzie ładował jak myslicie?
Opublikowano
zastanawiam sie czy nie kupic słabszy bo wtedy szybciej mi sie bedzie ładował jak myslicie?

Albo 4 razy w roku doładować.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
imho wiele mniejszego nie możesz kupić, chyba 5ah jest dopuszczalne, najlepiej żebyś robił jednak trochę dłuższe przebiegi, bo w 3km to nawet silnika dobrze nie zagrzejesz
Opublikowano
Rozruch powoduje duży ubytek ładunku z akumulatora... Nawet po pięciu minutach od odpalenia akumulator pobiera stosunkowy duży prąd w celu naładowania się. Myślę, że 15 minut pracy silnika to takie minimum minimum żeby dało się odpalać i jeździć w dłuższej perspektywie czasu. Ale to jest katorga dla akumulatora... Im dłuższe trasy tym lepiej dla aku, silnika i całego samochodu ;) "Garażowany" samochód niszczy się szybciej niż np. nieforsowany na dalekich trasach :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.