Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zdjecia strasznie podrasowane ten srdek wyglada na zmeczony zyciem w realu bedzie jeszcze gorzej wiem to z doswiadczenia bo bezowy srodek jest strasznie trudno utrzymac w czystosci .

niewiem po co ktos wywala taka kase w gaz a potem sprzedaje auto :duh:

cena jak na gaz i oplaty ze szwajcari bardzo niska ,sam za ta kase nie sprowadzisz takiego auta z gazem.bo koszty z transportem oppat i gazu to 8- 10 tys zl

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Tam jest najprostsza instalacja gazowa, co dla tego silnika to czysty absurd. Poza tym "klima zrobiona" ciekawe co się wcześniej działo. Dalej nie wnikam, ale auto z lekka zalatuje druciarstwem.
Opublikowano

Hmm to może ja się wypowiem zwłaszcza ze to o moje autko chodzi i bynajmniej nie mam sie czego wstydzić a widzę ze tu osoba specjalnie az konto założyła żeby sobie troszkę ulżyć. Wiec może przedstawię w skrócie sytuacje ;) Bylo tak zadzwonił sobie do mnie "Pan" stwierdził ze chce zobaczyć auto i sprawdzić w ASO no to ja powiedziałem ze żaden problem tylko ze sie może liczyć z tym ze powiedzą ze auto było malowane dookoła bo było tego nie ukrywam i nie ukrywałem nawet w opisie aukcji jest. Kto ma e46 to wie dlaczego ciężko dorwać niemalowane auto. No ale dobra mimo to umówiliśmy sie w ASO, wszystko sobie tam panowie posprawdzali i wyszło tak (pod linkiem kosztorys napraw które należało by wykonać, koszt części z ASO: niecałe 1000zl robocizna ASO: 2500zl ;) ja w sumie bylem mile zaskoczony bo wiadomo jakie ceny ma ASO dla przykładu drążek kierowniczy 550zl na allegro LEMFORDER 150zl a już nie wspomnę, że w wycenie tez sa 2x nadkola po 200zl gdzie te które sa obecnie sa ok widać jedynie delikatne pękniecie no ale co ASO to ASO ja tam sie ich opinii nie czepiam lepiej żeby spisali wszystko niz żeby mieli o czymś zapomnieć) Kończąc moje skromne wypociny to na koniec osoba która oglądała dalej była zainteresowana kupnem jednak propozycja kwoty 15k mnie troszkę rozbawiła, tyle w temacie jesli ktos ma jeszcze jakies pytania to smialo pytac ;)

 

samael16: powiem tak oglądnij jeszcze kilka e46 zabierz je tez do aso albo kup sobie taka za 15k bo jakaś tam sie na allegro na pewno znajdzie i zobaczymy co jest "pasciem" co do przeglądu to tak auto przeszło go miesiąc temu a to ze sie zrobił wyciek no to cóż bywa...

 

Zenek pestka: tak kolego zgodzę się z Toba co do wnętrza jasna skora niestety nie jest łatwa w utrzymaniu ale przetarć rozdarć itp nie ma wystarczy wyprać i jest cacy, ale ja nie mam zamiaru picować auta na sprzedaż :) co do LPG: no niestety taka sytuacja ze wyszła potrzeba większego auta i 4 drzwiowego, nigdy nie przewidzisz czy pojeździsz autem rok czy kolejne x lat. Cena mysle ze adekwatna do stanu, jak sie wyrobie to oddam auto do mechanika zrobi mi uszczelnienie i będzie cacy ;) bo teraz i tak juz śmigam nowym nabytkiem.

 

adalbert: Na jakiej podstawie twierdzisz ze najprostsza instalacja? Jeśli AC R01 250, HANA 2000 (zielone), STAG-300 ISA2 to najprostsza instalacja to ok ;) ale ciekawe dlaczego ok 80% 3l jeździ na takiej konfiguracji?

"kmila zrobiona" znaczy nabita wymienione filtry i odgrzybiona ;) to chyba normalna sprawa? co do druciarstwa nie będę komentował...

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
W takim razie gratuluję montażu tej super instalacji, to nie żart, ja po prostu nie widzę wtrysków i stąd moje przypuszczenie.

 

Dzięki ;) tak jak pisałem w opisie auto robiłem pod siebie z myślą ze jeszcze troszkę pojeżdżę... no ale akurat trafiła sie możliwość zakupu czegoś nowszego :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Tom3k90 nie masz co się przejmować, mój samochód został oczerniony tylko dlatego ze powiedziałem prawdę zainteresowanej osobie i podałem mu cala historie.

Jeden Pan stwierdził że z samochodem jest coś nie tak bo miał próbne tablicę jak była pierwsza rejestracja. Tak więc takich Hejterow którzy sami jeżdżą pazdziami jest wielu. Życzę powodzenia w sprzedaży.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Tom3k90 nie masz co się przejmować, mój samochód został oczerniony tylko dlatego ze powiedziałem prawdę zainteresowanej osobie i podałem mu cala historie.

Jeden Pan stwierdził że z samochodem jest coś nie tak bo miał próbne tablicę jak była pierwsza rejestracja. Tak więc takich Hejterow którzy sami jeżdżą pazdziami jest wielu. Życzę powodzenia w sprzedaży.

 

Pozdrawiam

 

Dzięki dzieki ;) ja tam sie absolutnie tym nie przejmuje jednak za słuszne uważałem lekko sprostować sprawę a ze wyszło troszkę więcej zdań no cóż... ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Jeżeli ktos ci dawał 15 tys to ja dam 16 bez zastanowienia i nawet na stacje nigdzie nie bede jechał :mrgreen:

Niestety do 25 tys trudno szukać igły perełki jak to niektórzy mówią sa to sprzedaje i wiem jedno jest coraz gorzej z dobrymi starszymi bmw a cena zamiast siadać to chyba idzie powoli w gore widże to po ofertach na niemieckich stronach ,do nas przyjeżdzają najtansze egzemplarze i nie ma sie co dziwić ze potem rożne kwiatki wychodzą ,

Dka mnie wany jest stan samochodu a nie cyferki na liczniku w 14 letnim aucie bo widziałem juz zarzniete bmw z przebiegiem 130 tys a widziałem prawie salon z przebiegiem 560 tys w e46 330ci ktore kosztowało 6 tys euro zeby było wesoło :cool2:

 

Jeżeli ktos szuka naprawdę idealnej e46 340ci przed liftem to musi dać min 8 tys euro a po 15 tez sa wystarczy wejść na Mobile lub inne autoscouty itp to nie Fiat czy reno bmw trzyma cene ,oczywiscie nie 316 czy 318 :duh:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Gość myślał, że wyrwie auto za bezcen a teraz się mści żebyś nie mógł sprzedać. Była już taka historia z jedną e39 na forum.
Opublikowano

Zasady handlarzy sa takie ze jeżdżą i obrzydzają ci auto na maxa i to ze y było smiesznie sa całe grupki potem taki prywatny głupieje i myśli ze serio ma trupa i oddaje za bezcen .

Najszczęscie do mnie żaden handlarz nie przyjeżdża mam za drogie e46 dla nich :mrgreen:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Widzisz Zenon a u mnie był Pan z którym normalnie się dogadywalem, jak mnie zapytał czy są koła zimowe powiedziałem mu ze nie ma ale wchodzimy na ol-x, bierzemy średnio cenę kół i o tyle mu schodze bo i tak będę musiał kupić, wszystko było dobrze dopóki nie wszedł na forum i koniec. Tak więc można się połamać niestety ale nic na to nie poradzimy. Pozdrawiam
Opublikowano
Nie wchodzić, nie czytać :D Zrozum, że to są subiektywne wypowiedzi na prośbę założyciela tematu. Nikt tu niczego nie wrzuca tylko po to, żeby się pastwić. Trzeba też brać pod uwaę realia jakie rządzą rynkiem motoryzacyjnym w kraju, a burdel jest przogromny, więc takie pojedyńcze, naprawdę dobre sztuki znikają w tłumie. I to przede wszystkim bierz pod uwagę, lepiej się chyba mile rozczarować.
Opublikowano

Możliwe ze masz rację ale zobacz autor tematu, nie zadał pytania odrazu napisał ze paść te bmw. :)

Bo np. Całe malowane a może właściciel nie lubi mieć podrapanego samochodu, najważniejsze jest czy mówi prawdę i o to chodzi:)

Ja np. o swoim aucie dowiedziałem się od potencjalnego klienta ze nieźle opisane na forum:)

Pozdrawiam

Opublikowano

Hmm. Do tej pory oglądałem 2 BMW z okolicy w kwotach około 20k ale oba miały średni stan, ten był najdroższy z okolicy i byłem gotów kupić go od ręki za 25k jeśli stan będzie ok, ewentualnie potargować się o około 1k w dół przed zakupem ASO miało być formalnością, w rozmowie telefonicznej zostałem zapewniony, że wszystko jest ok, działa wszstko włącznie z elektryką więc poświęciłem jeden dzień na wycieczkę do krakowa.

Przyjechałem wstępnie obejrzałem i wyglądał ok, więc w takim wypadko do aso i pełne sprawdzanie.

 

Więc tak, wiedziałe o fakcie malowania całego samochodu i to nie jest dla mnie kłopotem, Gorzej że na miejscu stan powłoki lakierniczej pozostawiał wiele do życzenia, farba na zderzakach miałą już oznaki zmęczenia, lewy tylnik błotnik został naprawiony klasycznie przez wymianę poszycia całej ćwiartki raczej niechlujnie bo pozostał ślad po spawie no i w rozmowie telefonicznej nie było nic o pęcherzu rdzy na nadkolu. Drzwi od kierwocy malowane z pomocą szpachli i bez należycie dobrze wykonanej polerki więc pięknie się światło załamuje na tych dolinach i górach. Ślady po gradzie na masce i dachu o tym też nie zostałem poinformowany. Przy tylu sprawach byłem mile zaskoczony, że podłoga była cała a nie sprawana. Ogólnie cały samochód aby dobrze się prezentował wymaga poprawej lakierniczch i blacharki od strony nadkola. Na zdjęciach nie widać ale plastik z boku kierowcy ma mała dziurę plus ślady wokół od przywalenia czymś a przynajmniej tak mi się wydaje.

 

Szyba, kilka odprysków na szybie przedniej w polu widzenia kierowcy, biorąc pod uwagę, że jadąc z Krakowa do Olkusza można zostać złapany 3 razy przez policję to raczej nie jest dobra wiadomość o tym też nie wiedziałem zanim nie przyjechałem do krakowa.

 

Felgi wszystkie krzywe, plus jedna spawana, opony na jednej osi do wymiany na drugich można jeszcze jeździć tego tez nie wiedziałem.

 

Zbieżność wyszła nawet ok pomimo uszkodzonego drążka, kłopoty z pochyłem na przedniej i tylnej osi ale możliwe, że da się skorygować.

 

Nie działa hamulec ręczny po jednej stronie.

 

Zamek od tylnej klapy się zacina.

 

Regulacja ustawienia halogenów szlag trafił wiec do wymiany.

 

Nadkola popękane ale to ładnie widać jak się ogląda samochód na podnośniku.

 

Uszkodzona aluminiowa osłona silnika.

 

Szyberdach zacina się w środkowej pozycji.

 

Lusterka nie skłądają się, nie działają przyczyn nie działania jest wiele więc należy się liczyć z wszystkim.

 

Wyszło kilka cheków w komputerze jak np w sprawie podgrzewania foteli, podobna podgrzewania działa wiec obstawiam, czyszczenie styków.

 

Wycieki oleju z misy, na wale, z pokrwywy zaworów i to soldinie dosyć cieknie obstawiam 1l/1000km, przy 3l/1000km miałby upierdzielony cały układ wydechowy, cały blok silnika w oleju.

 

Prawdobodoby wyciek z układu wspomagania sądząc po kolorze płynu, ale to można się upewnić dopiero po uszczelnieniu i umyciu silnika.

 

Wyciek płynu chłodzącego spod czujnika temperatury.

 

Aso wycenił części na 4,5 tysiaca plus trzeba będzie doliczyć robociznę czyli około 2-3 tysiace, najdroższa część to szyba 1 tysiac.

 

Samochód ma świeży przegląd techniczny, ale jak sam sprzedawca mnie poinformował przy pracowniku serwisu bmw, diagnosta nawet nie zajrzał pod spód, można domniewywać że problem z hamulcem i olejem nie wyskoczył 5 minut przed oględzinami w aso. Biorąc pod uwagę odpowiedź na moje pytanie "ile dolewasz oleju", "nic" domniewywałem kilka opcji:

- niesprawdza bagnetu

- nie ubyło go na tyle aby czujnik go wyłapał wiec spokojnie jeździł poniżej kreski

- faktycznie oleju nie ubywa z misy olejowej ale to by była najgorsza opcja.

 

Krótko i zwięźle zakup dosyć ryzykowny, trzeba trochę tysięcy włożyć na dzień dobry, od chociażby na opony zimowe letnie, felgi, robotę przy silniku, korekty blacharsko-lakiernicze, wymianę szyby czołowej więc dla mnie cena 25 tysięcy nie była właściwą ceną, zaproponowałem cenę właściwą względem kosztów, które musiałem ponieść plus ryzyko, że nawet jak je poniosę to skończę z drogim kłopotem. Tak więc, nie zmieniam zdania to je paść, tak samo jak moja honda, ale już jest pełnolenia, przejchała zdecydowanie za dużo kilometrów, cisnę ją na gazie, ale pomimo wszystko dbam o takie podstawy jak suchy silnik, sprawne hamulce itp, hondzie wolno ale nie samochodowi mającemu ledwo 12 lat.

Opublikowano (edytowane)

Już nie chce mi sie pisać poematów wiec podsumuje tylko:

- ASO kwalifikuje szybę do wymiany z powodu 2 małych odprysków od kamieni... ;)

- "lewy tylnik błotnik został naprawiony klasycznie przez wymianę poszycia całej ćwiartki raczej niechlujnie bo pozostał ślad po spawie" ślady po spawie? nic takiego nie widać to ze czujnik lakieru coś takiego wykrywa to nie dziwne "klasycznie przez wymianę poszycia" a co miało być klepane i władowane kilo szpachli?

- co do lusterek juz kwestia bezpiecznika... i silniczka który robił zwarcie

- hamulec ręczny zrobiony wystarczyło dociągnąć tylko śrubki ;)

- uszkodzona aluminiowa osłona, no tak delikatnie wgięta ale co to komuś przeszkadza? ;)

- co do wycieków i tego ze był upaprany, no tak mogłem podjechać i wymyć silnik żeby byl tip top...

 

Reszty już komentował nie będę bo szkoda mi troszkę czasu by się nad tym rozwodzić jak ktoś będzie zainteresowany kupnem to przyjedzie zobaczy i albo kupi albo nie ;) ja wiem co sprzedaje wiem ile mnie to auto kosztowało wiec wole go sobie zostawić niż oddać za bezcen.

Edytowane przez tom3k90

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Co do szyby aso kwalifikuje szybę do wymiany, a stacja diagnostyczna wraz z policją powinny zatrzymać dowód rejestracyjny gdy odpryski od kamieni są w polu widzenia kierowcy. Co do ćwiartki na zdjeciach w ogłoszeniu nie ma, jednak na żywo jest i potwierdzi to każda osoba, która go obejrzy tak samo jak niechlujną lakierkę. Na drzwi szpachla jednak poleciała :)

Na zdjęciu dla ewentualnej osoby, która będzie oglądać samochód zaznaczyłem ślad po spawie.

http://images66.fotosik.pl/431/b0f97dbce32027c6m.jpg

Co do ręcznego z ciekawości, którą śrubkę skoro róznica w mocy hamowania wynosiła 65%?

Opublikowano
Z racji ze już mam mały staż na forum nie mam zamiaru ciągnąć już tego tematu bo to do niczego nie prowadzi ja już swoje zdanie wyraziłem, auto oglądały póki co 2 osoby i nawet po tym jak powiedziałem ze błotnik był naprawiany to jakoś nigdzie nie dopatrzyły sie śladu "spawów" dla zainteresowanych fotka w największej rozdzielczości jaka udało mi sie zrobić https://www.dropbox.com/s/55hh7aet5zac9v5/20141116_110054.jpg można próbować się czegoś doszukać. Z mojej strony tyle nie mam zamiaru się tu "przekrzykiwać" bo nie oto chodzi.

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.