Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, zastanawiam się nad nast. problemem - moja e87 zaczęła więcej palić z 8.6 do 9,4 tak od pół roku jest taki wzrost spalania. Tak poprostu zaczęła więcej brać, byłem w serwisie i sprawdzili wszystko i niby ok sonda lambda brak błędu i brak błędów ogółem na komputerze. Ostatnio zastosowałem Modyfikator plus żeby zmniejszyć to spalanie to spadło do 9,3... to jest za małe auto żeby tyle żarło paliwa. Ktoś ma pomysł jak zmniejszyć spalanie albo co mogło się zepsuć? Mój model silnika to N42.
Opublikowano
jestem w szoku ze potraficie dochodzić zmiane spalania o 1l... roznica 3l/100km moze byc w zaleznosci od nastroju.... (przynajmniej u mnie) moze inna stacja benzynowa a moze filtr pow przytkany albo inne cisnienie w kolach... lub inna szerokosc opon... mnostwo jest czynnikow ktore moga przyniesc zmiane o 1l/100km nawet i wiatr (ten zachodni co mistrza z dachu spi#$#)
Opublikowano

Dzięki wszystkim za odpowiedzi;-) tankuje cały czas na BP 98 Ultimate , styl jazdy jest ten sam dlatego wątek, trasy- codziennie trasa piekary -katowice 20km a w weekendy trasa w góry najczesciej ok 100km w 1 strone. Teraz tankuje na schellu 95 fuelsave to robie tak z 40km więcej na całym baku.

 

Ogólem to przy przejechaniu 400 KM pojawia się że tankowanie za 100 km co daje przy 50 litrowym baku wynik minimalnie poniżej 10 litrów na 100km. Jak na rozmiar auta i stosunkowo niską moc uważam , że to dużo.

 

Pozdro

Opublikowano

shell kupuje sam paliwo na lotosie :)

bp kupuje na orlenie a orlen od ruskich…..

kolego a przypadkiem te wieksze zuzycie nie jest to spowodowane zimowa aura na zewnatrz?….

MADE IN PRL
Opublikowano
ja mam co prawda 150PS i spalanie oscyluje w granicach 11- 13L ale jeździ głównie po mieście jakby mi paliła dyszke bym nie narzekał :P
BOKIEM ALBO WCALE...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Jak to jest z tymi sondami . Ostatnio na diagnostyce komputer odczytał że sonda numer 1 pokazywała dziwne wartości .. miała skoki impuslow powiedzmy od zera do 600 -700 a sonda numer 2 pokazywała stałe wartości czy to normalne ? jak to powinno wyglądać ? gdzie znajduje się ta sonda numer 1 ? a gdzie numer 2 ?

Samochód to BMW 116 i .

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.