Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie, w module CAS zauważyłem na pierwszej stronie funkcję odprowadzania do domu czy coś podobnego,

jest możliwość w e90 z FRM1 (nfrm) zaprogramować światła przy otwieraniu/zamykaniu auta?

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 397
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Chcę zmienić FA ,ale gdy wybieram change job nie mam opcji FA_WRITE , wszystko mam po niemiecku . Powiedzcie jak to brzmi po niemiecku żeby zmienić FA ? kurcze może coś źle robię że nie mam do wyboru FA_WRITE.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chcę zmienić FA ,ale gdy wybieram change job nie mam opcji FA_WRITE , wszystko mam po niemiecku . Powiedzcie jak to brzmi po niemiecku żeby zmienić FA ? kurcze może coś źle robię że nie mam do wyboru FA_WRITE.

Nie możliwe , te opcje nie są tłumaczone wpliku C:\ NCSEXPER/CFGDAT/ncsexper.txt , a masz takie same jak ja, a ja mam fa_write

zapisane jest to w alikacji głownej NCSEXPER/BIN/NCSEXPER.exe

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/33752046a757.jpg

więc cos musisz robić nie tak skoro sie nie pojawia pod F2 (a to ori niemiecki NCSEXPER.exe)

(sory, to Ty do mnie wysyłałeś MMS ??? )

Opublikowano
[E91] 330xd 12/2005r

Mam blad w module RLS A12E co oznacza brak zainicjalizowanego czujnika, ale tez się spotkałem ze niby brak ustawienia typy szyby.

Inicjalizowanie robilem i kasowanie bledu tez, ale blad wraca wiec probowalem tego drugiego czyli zakodować TYP_FRONTSCHEIBE na klimakomfort. W module FRM mam już wpisy dot szyby, co chyba jest OK.

TYP_FRONTSCHEIBE

klimakomfort

 

TYP_FRONTSCHEIBE_FLA

klimakomfort

 

Ale z tego co doczytałem takie same wpisy powinny być zakodowane w RLS. Niestety podczas czytania w NCS wychodzi mi poniższy blad. Jakby ktoś wiedział jak to można przeskoczyć to prosba o info

 

[21:26:20.508] [2016-01-25] [sERIE] 2041 Error CDH.C CDHCheckIdent 3

[21:26:20.508] [2016-01-25] [sERIE] Falscher SG-Codierindex A_E65: CODIERINDEX = 08h RLS_E65.C06: CODIERINDEX = 06

 

[21:26:20.609] [2016-01-25] [sERIE] 2041 Error COAPI2.CPP coapiRunCabd 6

[21:26:20.609] [2016-01-25] [sERIE] Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN

Napisz co ty z tym rls robiłeś. Był zmieniany, dokładany? Czy frm i fzd jest ten sam itd.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, czy ktoś wie jaki wpis i w jakim module należy zmienić aby z pilota otwierać szybę klapy bagażnika w e90/e91?

Obecnie otwieram całą klapę, a dopadła mnie bolączka niesprawnego przycisku otwarcia szyby.

Opublikowano
Witam, czy ktoś wie jaki wpis i w jakim module należy zmienić aby z pilota otwierać szybę klapy bagażnika w e90/e91?

Obecnie otwieram całą klapę, a dopadła mnie bolączka niesprawnego przycisku otwarcia szyby.

 

Kodujesz w module komfortu, najlepiej z NCS dummy tam jest wszystko intuicyjnie sam zobaczysz co zaznaczyć :wink:

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie

Dopiero zaczynam swoją przygodę z kodowaniem i nie chcę niczego uszkodzić więc wolę zapytać. Postępując zgodnie z instrukcją z 1 str po punkcie

- F5 BASIC FUNCTIONS / capiReadSgGetFswPsw / OK

Wywala mi następujący błąd:

http://zapodaj.net/9a67ab2832eaf.jpg.html http://zapodaj.net/9a67ab2832eaf.jpg.html

Co on oznacza? Mam go lekceważyć i postępować dalej zgodnie z instrukcją czy to coś poważnego i nic nie zakoduję. Dodam że chce zmienić aku z 90Ah_AGM na 80ah zwykły.

 

Wiem że jest jeszcze inny sposób na zakodowanie nowego aku prze dopisanie FA zgodnie z instrukcją poniżej ale nie bardzo wiem o co autorowi chodziło w punkcie 17, czy chodzi o to aby wybrać F1 Change ECU -> wybrać CAS ->F2 Change Job -> wybrać SG_CODIEREN i na koniec F3 Execute Job?

 

 

1 Wybieramy tryb expertmode

2. F1

3. F3

3. Wybieramy swój model samochodu (CHOOSE CHASSIS)

4.Wybieramy CAS

5. F2 (Enter FA)

6. Znowu wybieramy swój model samochodu

7.Wpisujemy VIN (nie pamiętam ale to pole chyba samo się u mnie uzupełniło)

 

Po wpisaniu VIN samochodu przystępujemy do zmian w FA. Podam przykład jak to zrobiłem u siebie: wymieniałem akumulator z AGM na zwykły o tej samej pojemności tj. 90ah a więc w polu "Attribute" wpisałem nową wartość "-B090" (trzeba pamiętać o kresce przed) i kliknąłem ADD. Teraz musimy usunąć poprzednią wartość, która jest zapisana na samym dole listy ( u mnie było to -A090). W tym celu zaznaczamy ją i klikamy DELETE na klawiaturze, następnie klikamy OK i postępujemy dalej wg instrukcji:

 

8. F6 (BACK)

9. F4(Process ECU)

10. CAS

11. F2 (Change job)

12. Wybieramy FA_WRITE

13. F3 ( Execute job)

14. Następnie to samo dla FRM lub LMA czyli F1 (Change ECU)

15. Wybieramy FRM lub LMA

16. Mamy już wybraną opcję FA_WRITE więc klikamy F3 (Execute Job)

17. Teraz kodowanie zmian w całym aucie wybieramy: PROCESS CAR a następnie CODE CAR

Edytowane przez Kamo_E90_08
Opublikowano

Po wyborze ECU nie dajesz F5 tylko F2,następnie CODIERDATEN LESEN w tym momencie masz plik TRC w katalogu WORK,idziesz tam,robisz swoje i wracasz do NCS i dajesz znowu F2 i klikasz SG CODIEREN następnie F3 i po temacie.

 

Wysłane z Nexusa 6

Opublikowano

To wiem kolego tylko chodzilo mi o ten 17 pkt z ww. instrukcji poprostu nie bardzo wiem co autor mial na myśli pisząc:

 

Wybieramy process car a nastepnie code car

 

mam ncs-p po niemiecku ale nie widzialem tam podobnych polecen

 

Panowie a co powiecie o tym komunikacie co mi go wyrzuca? link w moim poprzednim poscie

 

Wysłane z mojego LIVE2 LTE przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To kodowanie całego samochodu do serii nie poszczególnych modułów tylko od razu wszystkie lecą po kolei ,

wybieramy profil expertmodus (ten bez manipulacji fsw_psw man plikiem ten sam co do FA )

ale rzadko się udaje całkowicie z powodu często nie zgodności index coding

Opublikowano

Dzieki kolego za wyjaśnienie a czy moglbys zerknac jeszcze na ten zrzut ekranu z komunikatem o błedzie?

 

Wysłane z mojego LIVE2 LTE przy użyciu Tapatalka

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

POPRAWIONA INSTRUKCJA KODOWANIA PRZEZ NCS - NCS DUMMY

 

 

1 - FILE / LOAD PROFIL

 

2 - EXPERTMODUS LUB REVTOR'S NCS EXPERT PROFILE

( Profil gościa co stworzył NCS Dummy) / OK

 

3 - F1 / F3 / MODEL / OK

 

4 - WYBIERAMY MODUŁ PRZEZ KTÓRY CHCEMY SIĘ POŁĄCZYĆ / OK

 

5 - BACK

 

6 - F4 PROCES ECU

 

7 - MODUŁ KTÓRY CHCEMY KODOWAĆ / OK

 

8 - OK

 

9 - F4 READ ECU / OK / (zamykamy x-em okno nettodata)

 

10 - URUCHAMIAMY NCS DUMMY

 

11 - WYBIERAMY CHASSIS NP: E65

 

12 - WYBIERAMY BROWSE / LOAD FSW_PSW.TRC

 

13 - WYBIERAMY FILTER / FILTER MODULES BY TRACE FILE

 

14 - WYBIERAMY MODUŁ KTÓRY NAM WYSZUKAŁO NA BAZIE NASZEGO .TRC

 

15 - ODZNACZAMY FUNKCJE KTÓRE CHCEMY WŁĄCZYĆ / WYŁĄCZYĆ

 

16 - KLIKAMY EXPORT FSW_PSW.MAN

 

 

W TYM MOMENCIE DANE ZOSTAŁY PRZESŁANE DO C:/NCSEXPER/WORK DO PLIKU.MAN

 

NIE ZAMYKAJ NCS DUMMY ZANIM NIE WCIŚNIESZ W NCS EXECUTE JOB, PONIEWAŻ NCS DUMMY AUTOMATYCZNIE PRZY ZAMYKANIU OPRÓŻNIA PLIK.MAN

 

WYSTARCZY ZMINIMALIZOWAĆ

 

MOŻNA GO ZAMKNĄĆ ZANIM SKOŃCZYSZ W NCS TYLKO TRZEBA WCISNĄĆ CANCEL

 

 

 

17 - WRACAMY DO NCS I WCISKAMY / CHANGE JOB / SG_CODIEREN / OK / EXECUTE JOB

 

 

W RAZIE JAKICHKOLWIEK PROBLEMÓW ZAWSZE MOŻEMY PRZYWRÓCIĆ ORYGINALNE USTAWIENIA MODUŁU WYKONUJĄC KROKI 1...9

NASTĘPNIE WCHODZIMY DO C:/NCSEXPER/WORK OTWIERAMY NOTATNIKIEM PLIK FSW_PSW.MAN OPRÓŻNIAMY JEŚLI NIE JEST PUSTY

ZAMYKAJĄC ZAPISUJEMY ZMIANY WTEDY PUNKT 17 I GOTOWE

 

 

Edytowałem instrukcje bo tą metoda robię już od dawna, jest dużo szybciej i mniej skomplikowane.

Jak będę miał trochę czasu to poprawie screeny na pierwszej stronie.

Pzdr

Edytowane przez bmw-power
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie poprawiaj , tamta też jest prawidłowa, mimo że rzeczywiście bardziej skomplikowana

daj drugą, tylko odnośnik (link) do łatwiejszej , trochę jak widziałeś poprawiłem i zmniejszyłem cały temat wiec szybciej się czyta .

Zresztą chciałem napisać że nie będę zezwalał w tematach o NCS na wklejanie całych plików TRC ponieważ to zajmuje całą stronę w temacie

i nic nie wnosi, dodatkowo cały temat źle się czyta, można wklejać ale tylko w (Code) nawiasie kwadratowym do tego przeznaczonym .

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czesc Panowie,

 

Czy wiecie czy mozna przez NCS expert zakodowac dodatkowe funkcje obslugi dzwieku do radia (E61 LCI radio Professional), jak Equalizer lub 'L7 Surround'? W instrukcji samochodu sa takie opcje ale w moim iDrive nie sa widoczne.

 

Dzieki z gory

Opublikowano

Można zakodować żeby były widoczne na wyświetlaczu np L7 ale jak ich fizycznie niema to i tak nie będą działać

Można większość funkcji ale wszystko zależy od modułu co on ma i nic więcej co tam masz nie zrobisz

Możesz zrobić upgrade modułu np z LM1 do LM2

Przybędzie dużo więcej ciekawych funkcji itp

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz bmw-power. Moglbys mi napisac co znaczy zrobic upgrade modulu z LM1 do LM2? Chodzi o zmiane softwarowa czy wymiane czegos fizycznie?

 

Dzieki!

Opublikowano

Dzieki Panowie, juz wiem o co chodzi.

Ja u siebie mam sie okazuje LM2 - mam auto z 2008 no i sprawdzilem tez konfiguracje po vinie (lm_ahl_2). Wiec mozna powiedziec ze upgrade mi sie powiodl ;)

W konfiguracji wychodzi tez ze mam navi proffessional i hifi set, ale nie mam w opcjach dzwieku equlizera, dlatego zastanawialem sie czy jest to cos co mozna dodac softwerowo do Vehicle Order, oczywiscie tak zeby dawalo jakies pozytywne rezultatu w kwestii dzwieku.

 

Sent from my HTC One dual sim using Tapatalk

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Postanowiłem dokodować w nawigacji CIC widok z satelity,trwało to pół dnia :mad2: ,krok za krokiem według instrukcji.

Nie działa u mnie funkcja 5 i 6 w NCS,po powrocie"back" F4 PROCES ECU"nie jest podświetlone,więc po załadowaniu profilu muszę kliknąć F1-VIN/ZCS/FA,następnie F3-ZCS/FA.fECU,wybieram CAS i dopiero ukazuje się "PROCES ECU".

 

Za pierwszym razem pozbyłem wcięło mi polskie menu,póżniej kilka prób i ciągle nic chociaż plik man.zapisany ze zmianami w folderze NCS'a na dysku.

Opadłem z sił ale postanowiłem wyjechać z garażu i spróbować nie na zapłonie ale na włączonym silniku...i poszło,wprawdzie wyświetliło błąd:

715bbdbf5d5e.jpg

ale po wciśnięciu "ok" i ponownym "EXECUTE JOB" poszło przywróciłem j.polski i zakodowałem widok z satelity.

Nie mam pojęcie przez co te kłopoty,przez niezałączony silnik?

Auto z 2009,CIC dołożony,wcześniej Bussines.

Czy da się coś pokombinować z ustawianiem klapek od nawiewów klimy,jeśli tak to który to moduł?IHK?

Po wymianie nawigacji na CIC,w tym nowym interfejsie brakuje ustawień otwarcia poszczególnych klapek,siły nadmuchu poszczególnym wylotów.itd,kicha po prostu a nie klima,w Bussines mogłem ustawiać jak chciałem.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla tych co chca mieć dolne przyciski NCS po polsku

Instrukcja :

idziemy do C:\NCSEXER\ CFGDAT\ kopiujemy sobie dla bezpieczeństwa plik NCSEXPER.txt i zapisujemy go w innej lokalizacji aby po zmianie

jak nam się polska wersja nie spodoba możemy w każdej chwili powrócić .

i Znowu C:\NCSEXPER\ CFGDAT\ otwieramy plik NCSEXPER.txt zaznaczamy wszystko i kasujemy i wklejamu na to miejsce ten tekst

;*************************************************
; NCS-EXPERTENTOOL
;
; Aenderungen
; Datum     Name          Aenderungsdokumentation
; 10.05.96  Stei Softing  Ersterstellung
;
;*************************************************
; Achtung: Die Texte links von "=" nicht aendern!!
; Leerzeichen vor und nach "=" werden ignoriert!!
;*************************************************

[SYSTEM]
; ------- System-Texte ----------------------
BAUREIHE:           = Seria:
Nael-Nr.:           = NRCL-No.:
FG                  = VIN
Kein Profil geladen = Profil nie załadowany
Dateiende erreicht  = Osiągnięty koniec pliku
Codiert werden:     = Zakodowany:
Codiert wird:       = Kodowany:
Codierung aktiv     = Kodowanie aktywne
Codierung OK        = Kodowanie zakończone
Cod OK/ZCS Neu      = Kodowanie zakończone ZCS zmienione
Codierung NOK       = Błąd kodowania
ZCSUT aktiv         = ZCS zmiana aktywna
ZCS-Löschen aktiv   = ZCS usuwanie aktywne
ZCS-Schreiben aktiv = ZCS wprowadzanie aktywne
Kernfkt OK = Zadanie wykonane
Job aktiv  = W trakcie pracy
Job OK     = Praca zakończona
Job NOK    = Błąd w trakcie pracy
Betriebsart: = Tryb pracy:
Funktionen: = Funkcje:
Parameter: = Parametry:
;
; ------- Texte fuer Fileopen-Dialogbox --
Steuerdateien = Kontrola plików (*.ssd)
Alle Dateien  = Wszystkie pliki
Profildateien = Profile
;
[FKEYS]
; ------- Texte fuer Funktionstasten --------
FG/ZCS           = VIN/ZCS
FG/ZCS/FA        = VIN/ZCS/FA
FG/ZCS OK        = Gotowe
Baureihe         = Seria
Datei öffnen     = Otwórz plik
Datei schliessen = Zamknij plik
ZCS eingeben     = Wprowadź ZCS
FA eingeben      = Wprowadź FA
ZCS aus Datei    = ZCS/FA z pliku
ZCS aus SG       = ZCS/FA z ECU
BR auswählen     = Wybierz serie
SG auswählen     = Wybierz ECU
SGET ändern      = Zmień SGET
Job ändern       = Zmień prace
SG codieren      = Proces ECU
FZG codieren     = Proces car
SG-Cod-Start     = Wykonaj prace
FZG-Cod-Start    = Koduj samochód
Kernfunktionen   = Zadania
Individ.         = Car/Key Memory
Zurück           = Wróć do menu
Auslesen         = Czytaj
Übernehmen       = Przejmij
Löschen          = Usuń
Übertragen       = Nadaj
SG auslesen      = Czytaj ECU
SG/SGET ändern   = Zmień ECU
;
[DIALOG]
; ------- Texte fuer Dialogboxen ------------
BAUREIHE = Seria:
FG:              = Vin:
SG auslesen      = Czytaj ECU
NCS-Expertentool = NCS-Expertentool
FG eingeben  = Wprowadź VIN
ZCS eingeben = Wprowadź ZCS
FA eingeben  = Wprowadź FA
SGET eingeben  = Wprowadź dane SGET
BR auswählen = Wybierz serie
SG auswählen = Wybierz ECU
Job auswählen = Wybierz prace
Profil auswählen = Wybierz profil
Profil-Editor = Edytor profilu
Profil-Bezeichnung = Nazwa profilu:
Profil-Kommentar = Komentarz do profilu:
Profil-Info = Informacje o profilu
Profil-Version = Wersja profilu:
Profil-Dateiname = Link profilu:
FG/ZCS/Baureihe = VIN/ZCS/Seria
ASW = ASW
SGET-Daten = Dane SGET
FSW/PSW = FSW/PSW
Codierung = Kodowanie
ASW einlesen = Czytaj ASW:
ASW inaktiv = ASW proces nieaktywny
FSW/PSW einlesen = Czytaj FSW/PSW:
FSW/PSW inaktiv = FSW/PSW proces nieaktywny
aus ZST = Z ZST
aus CVT = Z CVT
aus Datei = Z pliku
ASW Trace = ASW-Trace
FSW/PSW Trace = FSW-/PSW-Trace
Netto Trace = Nettodata-Trace
Individ. Trace = Car/Key Memory-Trace
FSW/PSW Manipulieren = FSW-/PSW- manipuluj FSW_PSW.MAN
SGET einlesen = Czytaj SGET
SG-Auswahl = Zmień ECU
SGET eingeben = Wprowadź/zmień SGET
FG/ZCS-Optionen = Wprowadź opcje VIN/ZCS:
CS-berechnen anzeigen = Pokarz przycisk calculate checksum
Vor Eingabe löschen = Usuń przed wprowadzeniem
Kernfunktion auswählen = Wybierz zadanie
Dateinamen eingeben = Wprowadź nazwe pliku
Checksumme berechnen = Calculate checksum
Dateiname 1 = Nazwa pliku 1:
Dateiname 2 = Nazwa pliku 2:
SG-Bez = Krótka nazwa ECU:
Baureihe = Seria:
CBD-Name = CBD nazwa:
CABD-Name = CABD nazwa:
SGBD-Name = SGBD nazwa:
NCD-Name = Plik Nettodata:
Funktionstasten = Klawisze funkcyjne:
FG/ZCS eingeben = Wprowadź VIN/ZCS
FG/ZCS aus Datei= VIN/ZCS z pliku
FG/ZCS aus SG   = VIN/ZCS z samochodu
BR auswählen    = Wybierz serie
ZCS löschen/schreiben = Usuń/Zmień/Wprowadź ZCS:
ZCS vor Cod. löschen = Usuń ZCS przed kodowaniem
ZCSUT verarbeiten = ZCSUT Proces aktywny
ZCS nach Cod. nicht schreiben = Nie wpisuj ZCS po kodowaniu
ZCS nach Cod. immer schreiben = Zawsze wpisuj ZCS po kodowaniu
ZCS nach Cod. Änd. schreiben = Wpisuj ZCS tylko po zmianach
Spezial-CABD-Job = special-CABD-job:
Job ändern = Zmień prace
Kernfunktionen = Zadania
SG-Cod = Proces ECU
FZG-Cod = Koduj samochód
FKey-Text = Tekst klawiszy funkcyjnuch:
Änderungen speichern = Zapisać zmiany w pliku tego profilu?
Konsistenzcheck = Sprawdź poprawność
Konsistenzcheck OK = Poprawność OK
Trace individ. FSW-/PSW = Trace individualizable FSW-/PSW
Individ.: = Car/Key Memory:
Individ. inaktiv = Car/Key Memory Nieaktywne
Individ. aktiv = Car/Key Memory Aktywne
Individ. = Car/Key Memory FSW-/PSW-Trace
Keine ind. FSW/PSW = no individualizable FSW/PSW found
Ind.typ: = Individualizing type:
Individualisierungs = Car/Key Memory
Individualisierung = Car Memory
Pers. 1 = Key Memory 1
Pers. 2 = Key Memory 2
Pers. 3 = Key Memory 3
Pers. 4 = Key Memory 4
Pers. 5 = Key Memory 5
Pers. 6 = Key Memory 6
Pers. 7 = Key Memory 7
Pers. 8 = Key Memory 8
Pers. 9 = Key Memory 9
-FSW = -FSW
Ref.angabe = Reference statement
Ref. = Reference
FSW/PSW = FSW/PSW
Ref. und FSW/PSW = Reference and FSW/PSW
Ind.parameter = Individualizing parameter
Merkmale:   = Feature:

[ERROR]
; ------- Fehler-Texte ----------------------
Fehler = Błąd
Memoryfehler = Za mało pamięci
Datei schreiben = Plik nie może być otwarty do zapisu
Datei nicht gefunden = Pliku nie znaleziono
Datei offen = Niektóre pliki są otwarte
Steuerdateizeile = Błąd w linii pliku kontrolnego (*.ssd):
FG-Fehler = VIN niewłaściwy
ZCS-Fehler = Central Coding key jest błędny
ZCS-SG-Fehler = ZCS-ECU error
ZCSUT-Fehler = Błąd zmiany ZCS
BR-Fehler = Niewłaściwa seria
coapiInit-Fehler = Błąd inicjalizacji COAPI
CABD-Fehler = Błąd w CABD! Spójrz na CABI.ERR i ERROR.LOG!
Keine CABD-Par = Nie ustawiono parametru CABD!
CABD-Par = CABD parametr błędny!
CBD-Name = Niewłaściwa nazwa CBD
SG-Bez = Krótka nazwa SG jest błędna
SGET setzen = Błąd ustawienia danych SGET
SG setzen = Błąd ustawienia ECU
Keine Profile gefunden = Nie znaleziono pliku profili!
Interner Fehler = Błąd wewnętrzny
Profil-Speichern Fehler = Błąd zapisania pliku profili!
keine PSW geändert = Nie zmieniomo PSW
Ind.Ausl.notwendig = first process reading
Fehler Multi Ind = Więcej niż jeden FSW
Ind. Daten übertragen = Car/Key Memory data were broadcasted
PFH-ERR-001 = Brak nazwy profilu
ASW-ERR-001 = There is no filename of the ASW reading file
ASW-ERR-002 = No function keys for entering ZCS activ! The ZCS is necessary to read the ZST file.
FSW-ERR-001 = There is no filename of the FSW/PSW reading file
FSW-ERR-002 = There are no ASW data! ASW data are necessary to read the CVT file.
SGET-ERR-002= There are no ASW data! ASW data are necessary to read the SGET file.
COD-ERR-002 = There are no SGET data! SGET dat are necessary for coding.
COD-ERR-003 = No function keys for entering ZCS activ! The ZCS is necessary for processing the ZCSUT file.
IND-ERR-002 = Car/Key Memory is not activ! Car/Key Memory is necessary to generate the trace.
REMOTE-001 = ECU couldn't switched on!
REMOTE-002 = Following ECU couldn't
REMOTE-003 = switched on:
Unvalid Mark-1 = Following feature is
Unvalid Mark-2 = Niewłaściwe FA:
FA-ERROR = Błąd FA!
[PROFILE_DESCRIPTION]
; ------- Texte fuer die Beschreibung eines Profil ---------
; Hier nur Englische-Texte eintragen!!
; Deutsche Profilbeschreibung = Englische Profilbeschreibung
Kein Eintrag        = No entry
Default Profil      = Profil domymślny

;*************************************************
; DATEI-ENDE
;*************************************************

 

Zapisujemy i mamy dolne przyciski po polsku

Opublikowano
Postanowiłem dokodować w nawigacji CIC widok z satelity,trwało to pół dnia :mad2: ,krok za krokiem według instrukcji.

Nie działa u mnie funkcja 5 i 6 w NCS,po powrocie"back" F4 PROCES ECU"nie jest podświetlone,więc po załadowaniu profilu muszę kliknąć F1-VIN/ZCS/FA,następnie F3-ZCS/FA.fECU,wybieram CAS i dopiero ukazuje się "PROCES ECU".

 

Za pierwszym razem pozbyłem wcięło mi polskie menu,póżniej kilka prób i ciągle nic chociaż plik man.zapisany ze zmianami w folderze NCS'a na dysku.

Opadłem z sił ale postanowiłem wyjechać z garażu i spróbować nie na zapłonie ale na włączonym silniku...i poszło,wprawdzie wyświetliło błąd:

715bbdbf5d5e.jpg

ale po wciśnięciu "ok" i ponownym "EXECUTE JOB" poszło przywróciłem j.polski i zakodowałem widok z satelity.

Nie mam pojęcie przez co te kłopoty,przez niezałączony silnik?

Auto z 2009,CIC dołożony,wcześniej Bussines.

Czy da się coś pokombinować z ustawianiem klapek od nawiewów klimy,jeśli tak to który to moduł?IHK?

Po wymianie nawigacji na CIC,w tym nowym interfejsie brakuje ustawień otwarcia poszczególnych klapek,siły nadmuchu poszczególnym wylotów.itd,kicha po prostu a nie klima,w Bussines mogłem ustawiać jak chciałem.

 

 

Tak od klimy masz moduł IHK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.