Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 397
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To pierwszy raz. Wcześniej nic w aucie nie było grzebane. W samochodzie wszystko działa jak przed próba kodowania


Przypomniałem sobie co mogłem zrobić złe. Zaznaczyłem drl duńskie i drl przez długie na activ. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z moim problemem.


Na dobra sprawę nie wiem kiedy powinny się włączyć te dzienne. Czy po odpaleniu silnika samoczynnie czy jakimś sposobem się je aktywuje jakimś przyciskiem cYbcYms

Opublikowano

czy ktoś próbował aktywować drl w R50 2004r ? .


są tylko te opcje do włączenia


GED_FL_ALS_DRL


TAGFAHRLICHT_ECE


po kodowaniu na chwile sie zapalaja i gasna


modul BC1.C03

Opublikowano

Witam , Panowie bmw-power i Din76 mam do was pytanie ponieważ troszkę nabałaganiłem sobie w folderze Work i zrobiły mi sie dziwnym trafem podwójne pliki FSW_PSW.TRC i FSW_PSW.MAN i nie wiem które są teraz prawidłowe i nie wiem czy mogę je wszystkie usunąć bez obaw na jakieś konsekwencje,próbowałem sobie coś po kodować i chyba miałem zły dzięń i mi sie wszystko pozmieniało i pododawało ....

Mój folder WORK ma teraz takie pliki:


ABLAUF

ASW

ASW1

ASW2

fa

FSW_PSW

FSW_PSW.MAN

FSW_PSW

FSW_PSW.TRC

SYSDATEN


Proszę o pomoc osoby które dla nich to nie czarna magia jak coś nie idzie :D pozdrawiam

Opublikowano
mariumax-w sensie że wszystko byś usunął a zostawił plik FSW_PSW.MAN pustym folderem?

No dokładnie.

I wtedy czytaj moduł i koduj od nowa.

A najlepiej zainstaluj edytor pliku FSW_PSW. NAZYWA się NCSDummy. Wówczas wcale nie musisz zaglądać do folderu WORK.

Opublikowano
ok mariumax jutro spróbuje i zobaczę co z tego wyjdzie ,dzisiaj odpaliłem ncs dumny wczytał mi te moje trc ale w wyszukiwarce nie wyświetliły mi się żadne opcje do zmiany
Opublikowano
ok mariumax jutro spróbuje i zobaczę co z tego wyjdzie ,dzisiaj odpaliłem ncs dumny wczytał mi te moje trc ale w wyszukiwarce nie wyświetliły mi się żadne opcje do zmiany

Osobiscie uwazam ze dla osoby początkującej Bmwcodingtool jest lepszy od Dummy

Podpowiada krok po kroku w menu po lewej stronie jak kodowac, latwiej sie edytuje wsad sterownika, a po edycji znow podpowiada

jak zakonczyc kodowanie.

sprzedam iCom Next Ori
Opublikowano
robertoz - moze masz racje tylko mi chodzi że namieszałem sobie w folderze work i niewiedziałem czy moge usunąć wszystko...a jak odpaliłem dumnego to w tej wyszukiwarce nic sie mi nie wyświetla pewnie coś źle robie albo coś mam źle ustawione
Opublikowano (edytowane)

w katologu work ma byc przed kodowaniem tylku pusty plik man

zainstaluj bmwcodingtool

po prawej stronie jest okienko update spdaten, zrob to, potem..

wlacz ncs expert, wybierz profil ..

w bct masz po lewej stronie wypisane krok po kroku jak kodowac

po zczytaniu sterownika ncs em klikasz w bct load trc file i mozesz edytowac plik

po edycji klikasz save i pokaże sie nowe okno z menu do kodowania ncs em

a najlepiej obejrzec filmik

https://youtu.be/ze2POc4IS1w

Edytowane przez robertoz
sprzedam iCom Next Ori
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś konowałem dzienne w moim e39 z 2000r. Sterownik mam lcmIII. Włączając dzienne mam zapalone mijania z ringami i tylne postojowe. Nie mogę włączyć dziennych tylko w długich. Nie mam tez opcji Wyboru (bodajże z trzech) jak ma to świecić.


Co to są dzienne duńskie? WlacAjac je mignęła tylko mijania z ringami i dalej się nie paliły żadne swiatla

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam serdecznie


Mam problem ze swoim E60, które niedawno miało naprawiany moduł CCC. Po powrocie z naprawy nie działało PDC. Po kontakcie z naprawiającym próbowaliśmy zgrać ustawienia z auta i zakodować je do naprawionego modułu. Niestety w trakcie procesu wyskoczył błąd i w tej chwili moduł w ogóle się nie chce uruchomić. Mam do dyspozycji NSC experta w wersji V3.1.0 (Coapi V3.5.1 B). Do dyzpozycji mam min. profile: Expertmode oraz Revtor's NCS expert profile. Jeśli ktoś z Was jest w stanie mi pomóc bardzo proszę o informację w jaki sposób mogę przywrócić moje ustawienia do fabrycznych. Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem w tej materii :( Z góry dziękuję. Pozdrawiam.


Piotr

Opublikowano
Proponuję zdemontować i odesłać do tego który próbował to naprawić. Ewentualnie oddać do kogoś kompetentnego w takich działaniach. Jeżeli w ogóle CCC nie chce się uruchomić to raczej nie jest wina kodowania.
Opublikowano
Siemka, potrzebuję informacji na temat kodowania radia CCC. Ktoś coś? Konkretnie chodzi mi o jakość dźwięku-włączenie loudness ,ustawienie podbicia basu-jeśli jest to możliwe itp.
Opublikowano
Kodowal ktoś kluczyk (czysty/nowy) do EWS tak żeby odpalać nim auto? W necie znalazłem instrukcje jak to zrobić programem Tool32. Może da się tez innym?
Opublikowano
Kodowal ktoś kluczyk (czysty/nowy) do EWS tak żeby odpalać nim auto? W necie znalazłem instrukcje jak to zrobić programem Tool32. Może da się tez innym?

Nowy czysty kluczyk nie zapiszesz toll32 czy innym z pakietu bst.

Należy wyjąć EWS , użyć odpowiedniego urządzenia które doda czysty transponder do EWS , potem w razie konieczności synchro dme/dde_>ews/cas

...
Opublikowano

Wiec jak odnieść się do EWS3 - nowe klucze aktywować, stare dezaktywować - Admin - 23-02-2010


Jak w tytule:

-nowy klucz przekręcamy na 1

-wybieramy TOOL32 z paczki Inpy

-Otwieramy EWS.PRG z folderu ECU

Aby otrzymać Nr. Klucza wybieramy w Tool32 :


"status_lesen"


Code:

STAT_AKTUELLE_SCHLUESSELNUMMER = 3

Nastepnie "schl_daten_lesen" (Argument: 3):

Code:


...

SCHL_FREIGABE = 1

SCHL_FREIGABE_TEXT = gesperrt und schon benutzt

...

I to juz powinien byc nowy kluczyk, teraz włączamy funkcje pilota dla zamków:

wybieramy Job "schl_sperren_freigeben" (Argument 3; 3) ostatnia górną linijkę zmieniamy (i kontrolujemy cały czas Nr. Klucza)


Teraz linijka klucza tak powinna wygladac:


Code:


...

SCHL_FREIGABE = 3

SCHL_FREIGABE_TEXT = freigegeben und schon benutzt

...



Identyfikacja klucza na koniec:


1. Wszystkie klucze trzeba mieć przy sobie

2. Siadamy do auta, zamykamy drzwi

3. Jeden z kluczyków do stacyjki i na 1

4. Kluczyk przekręcamy z powrotem i wyciągamy

5. Ten kluczyk naciskamy na guzik Otwórz i trzymamy dalej

6. 3x po kolei naciskamy na BMW znaczek

7. Puszczamy wszystkie guziki

8. auto powinno teraz zamykać i otwierać

Dla następnego kluczyka powtarzamy procedurę w punktach 5-8 nie zwlekając w czasie, tylko od razu.


Uwaga! Nie odpowiadam za szkody powstale podczas programowania!

Opublikowano
Wiec jak odnieść się do EWS3 - nowe klucze aktywować, stare dezaktywować - Admin - 23-02-2010


Jak w tytule:

-nowy klucz przekręcamy na 1

-wybieramy TOOL32 z paczki Inpy

-Otwieramy EWS.PRG z folderu ECU

Aby otrzymać Nr. Klucza wybieramy w Tool32 :


"status_lesen"


Code:

STAT_AKTUELLE_SCHLUESSELNUMMER = 3

Nastepnie "schl_daten_lesen" (Argument: 3):

Code:


...

SCHL_FREIGABE = 1

SCHL_FREIGABE_TEXT = gesperrt und schon benutzt

...

I to juz powinien byc nowy kluczyk, teraz włączamy funkcje pilota dla zamków:

wybieramy Job "schl_sperren_freigeben" (Argument 3; 3) ostatnia górną linijkę zmieniamy (i kontrolujemy cały czas Nr. Klucza)


Teraz linijka klucza tak powinna wygladac:


Code:


...

SCHL_FREIGABE = 3

SCHL_FREIGABE_TEXT = freigegeben und schon benutzt

...



Identyfikacja klucza na koniec:


1. Wszystkie klucze trzeba mieć przy sobie

2. Siadamy do auta, zamykamy drzwi

3. Jeden z kluczyków do stacyjki i na 1

4. Kluczyk przekręcamy z powrotem i wyciągamy

5. Ten kluczyk naciskamy na guzik Otwórz i trzymamy dalej

6. 3x po kolei naciskamy na BMW znaczek

7. Puszczamy wszystkie guziki

8. auto powinno teraz zamykać i otwierać

Dla następnego kluczyka powtarzamy procedurę w punktach 5-8 nie zwlekając w czasie, tylko od razu.


Uwaga! Nie odpowiadam za szkody powstale podczas programowania!

 

To mi wygląda na procedurę kodowania centralnego zamka a nie czystego klucza do EWS.

...
Opublikowano

Jest ewidentne napisane, ze przyporządkowuje się nr klucza do EWS wiec nie tylko do centralnego zamka. W grupie vag jest podobnie, ze dopisuje się nr klucza do immo bez żadnego wyciągania.


Jako, ze mam nowy czysty kluczyk i skopiowane wszystko z folderu WORK to spróbuje w weekend się z tym pobawić. Najwyżej przywrócę stare istawienia

Opublikowano
Jest ewidentne napisane, ze przyporządkowuje się nr klucza do EWS wiec nie tylko do centralnego zamka. W grupie vag jest podobnie, ze dopisuje się nr klucza do immo bez żadnego wyciągania.


Jako, ze mam nowy czysty kluczyk i skopiowane wszystko z folderu WORK to spróbuje w weekend się z tym pobawić. Najwyżej przywrócę stare istawienia

 

Jeśli uda Ci się dopisać NOWY czysty klucz do EWS bez wyjmowania go z auta i będzie odpalał, to koniecznie się pochwal.

...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.