Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na 16 f30/31 wygląda nędznie. 17 to minimum. Ja zostawiłem na zimę oryg. 18m-sport. Na lato planuję 19 -20
  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie... z tymi oponami to chodzi o coś zupełnie innego... na run flat znacznie zmniejsza się zjawisko bezwładności gumy przy skręcaniu. Chodzi o to, że jak skręcasz to najpierw skręca felga a guma "nie chce" tego robić, odkształca się. Dopiero po chwili samochód skręca zgodnie z Twoją intencją.

Na RF masz mniej gumy, przez co odczucie jest bardziej bezpośrednie. RF to jedna rzecz, liczy się jeszcze ich rozmiar. Można "kupować oczami" i dawać argumenty, że 16 psuje proporcje optyczne...:) Ale jest coś ważniejszego, przykładowo: mam u siebie 18 na lato i 17 na zimę i powiem, że 17 to był błąd - wyraźnie czuć większe "pływanie".

 

Z opcji, które wpływają na czucie maszyny i są moim zdaniem krytyczne aby mówić o sloganach "ultimate driving machine" i tak dalej: układ kierowniczy M i zawieszenie M: dopiero wówczas czujesz, że prowadzisz bmw a nie mercedesa czy łódkę z opóźnieniami w reakcjach i odrealnieniem. Układ kierowniczy M nie tylko daje mniejsze skręty ale masz servo, które poprawia spieprzone wspomaganie elektryczne.

 

Co do m-pakietu to mam nieodparte wrażenie, że jak wchodzę na http://www.wiejski-tuning.pl/ i patrzę na dzieła tych chłopców oraz jak widzę zderzak przedni bmw z m pakietem to nie mogę doszukać się znaczących różnic. Ale to osobiste poczucie estetyki, więc nie wnikam;)

Przejmowanie całkowitej kontroli nad światem - postęp: 0,000000001%
Opublikowano

Ja w A6C6Q/2.7tdi 2007mod. miałem na lato 18, na zimę 16. Na zimę było komfortowo ale auto na zakrętach jak to napisał przedmówca pływało.

Dlatego teraz na zimę zostaje 18.

RunFlat może redukować odczucie pływania przy gumach 16, 17 ale przy zimowych 18 nie gumy pomiędzy asfaltem a felgą jest tyle że nie powinno to wpływać na prowadzenie.

Opublikowano
ok, masz rację, posłużyłem się skrótem myślowym: run on flat == niski profil
Przejmowanie całkowitej kontroli nad światem - postęp: 0,000000001%
Opublikowano

Cóż czynisz szalony:)

 

Dowiedz się ile kosztuje kwartalnie update tej "mapy":P

O ile kojarzę to 1000...

 

W smartfonie masz: yanosika/autoradar z pozycją misiaków, filmowanie trasy, mapę, która lepiej wygląda i ma aktualne dane o korkach, a w automapie masz numer słupka kilometrowego, więc z cb-radiem tworzy uber-zestaw.

A te pieniądze można wydać inaczej, np:

 

Nie orientuję się, czy bez opcji M zawieszenia będziesz miał regulację sztywności amortyzatorów. To na prawdę fajna technologia, która daje odczucie jak byś miał 2 różne samochody: jeden jest miękki z łagodną kierownicą, a drugi napięty i gotowy do skoku z kierownicą, która przekazuje informacje o tym jakie siły działają na maszynę w zakręcie. Piszesz, że na razie przesiadasz się z "suv" na 2 litrowergo dizelka, więc pewnie dynamiczna jazda nie kręci Cię jeszcze zbytnio, ale gdy się wczujesz w magię trójki to będziesz mi kiedyś dziękował jeżeli weźmiesz to zawieszenie.

Przejmowanie całkowitej kontroli nad światem - postęp: 0,000000001%
Opublikowano
całkiem spoko. Zmieniłbym tylko jedną rzecz... W środku listwy plastikowe (imitacja amelinium ;)) są mocno słabe. Nie jest to duzy wydatek, ale warto zmienic na cokolwiek innego.
Opublikowano

Te listwy to nie imitacja aluminium a aluminium :)

A co do konfiguracji to zmieniłbym pełną integrację z USB na rzecz tej normalnej i za kasę oszczędzoną wziąłbym kamerę cofania, która jest naprawdę bardzo fajna.

Opublikowano
Jesli jest to prawdziwe aluminium to jak najbardziej ok :) Myslalem ze to te straszne plasticzki są w tej wersji ;)
Opublikowano
Dla mnie to auto nie ma jaj,jest bezpłciowe,środek jak w Astrze 3 szaro i smutno,jedyne ta kierownica na +,z zewnątrz felgi większe ma teraz Mondeo,ten wzór mam na zime i osobiście je przemalowałem plastidipem na czarno bo wyglądało auto tragicznie,Ogólnie dla mnie porażka ale każdy ma swój gust.Mimo wszystko gratuluje zakupu.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Na 16 f30/31 wygląda nędznie. 17 to minimum. Ja zostawiłem na zimę oryg. 18m-sport. Na lato planuję 19 -20

 

 

Potwierdzam ja mam na lato 20 i wyglada kozacko :8)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam nurtuje mnie jeszcze jeden temat czy warto domówic hi-fi z tego co sie orientowałem to ten zestaw ma 9 głosnikow i wzmacniacz, zwykły ma 6 z czego 2 to głośniki wysokotonowe .Jak te głosniki sa rozmieszczenie i czy różnia sie miedzy soba czy w obu zestawach są to te same glośniki ?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Najprostszy zestaw to totalne dno, naprawdę będziesz go żałował. Hi-Fi to rozsądny wybór.
Opublikowano
Najprostszy zestaw to totalne dno, naprawdę będziesz go żałował. Hi-Fi to rozsądny wybór.

 

Potwierdzam. Jedyna rzecz jakiej mocno żąłuje to, że nie zamówiłem przynajmniej HiFi.

Opublikowano
A jakies szczegóły ?

Szczegóły dotyczące hifi masz w katalogu:

1. System HiFi: "system głośnikowy HiFi ze wzmacniaczem mocy 205Wi 9 głośnikami(...)"

2. System Harman Kardon: "ze wzmacniaczem cyfrowym o mocy 900W, korekcją graficzną specyficzną dla danego pojazdu, głośnikiem centralnym i 16 głośnikami".

 

Różnica pomiędzy powyższymi odczuwalna ale kwestia gustu czy warto dopłacać tyle do HK. Ja osobiście zainwestowałem w HiFi i jestem z niego zadowolony - choć nie jestem jakimś wielkim audiofilem. Na pewno standard do niczego się nie dadaje, no chyba że do słuchania wiadomości w radio :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najprostszy zestaw to totalne dno, naprawdę będziesz go żałował. Hi-Fi to rozsądny wybór.

 

Potwierdzam. Jedyna rzecz jakiej mocno żąłuje to, że nie zamówiłem przynajmniej HiFi.

 

 

Klego nie zaluj - BMW ma w ofercie zestaw ALPINE - koszt okolo 2500z(ASO)l a jakosc jest lepsza niz zamowione HIFI :) -

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czasami musimy wybierać między tym, co byśmy chcieli mieć a tym, co jest dostępne, abo na co nas stać. Często jest to wybór, powiedzmy, między "mainstreamowym" kompaktem z odlotowym wyposażeniem, a kompaktem klasy "premium" w dość ubogiej wersji. Trzeba by sobie też zadać pytanie: "Co dla mnie jest ważne?"

 

My właśnie kupiliśmy F30 328i. Na pewno nie idealne wyposażenie, ale ma niemal wszystko, co było dla nas niezbędne. Nasza sytuacja jest jednak dość specyficzna - naszym, albo raczej moim drugim autem jest E90 M3. Zatem F30 był kupowany pod kątem komfortu, nie osiągów, bo to samochód dla żony i ma jej zastąpić A4, które też nie było żadnym sportowym wózkiem.

 

Oto niektóre nasze opcje:

 

 

S216A

Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S258A

Bereifung mit Notlaufeigenschaften Tire with run-flat functionality

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S544A

Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S823A

Heissland-Ausführung Hot-climate version

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S403A

Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S459A

Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory

S465A

Durchladesystem Through-loading system

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S521A

Regensensor Rain sensor

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S676A

HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S693A

Vorbereitung BMW Satellitenradio Preparation BMW satellite radio

 

Jedyne czego żałuję że nie mamy to Sport Package z wygodniejszymi siedzeniami - warto je mieć, ale akurat jedyne auto, które było dostępne z tą opcją to była wersja 320i (co mi nie bardzo przeszkadzało), srebrne z beżowymi siedzeniami. Ale ten beż ze srebrnym nadwoziem się wręcz gryzł. My mamy czerwony samochód z czarnym wnętrzem i to zdecydowanie lepiej wygląda, więc odpuściliśmy lepsze fotele, biorąc w zamian mocniejszy silnik i kolorystycznie ładniejsze auto.

Czy nie chciałbym innych bajerów jakie oferuje BMW? Jasne, ale zawsze jest to "coś za coś". Nam jednak nic więcej w praktyce nie jest potrzebne.

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
Opublikowano

Witam,

 

Noszę się z zamiarem kupna powyższego auta. Zastanawia mnie opcja Adaptacyjnego podwozia M - S2VFA. Nie jest bardzo drogie w kupnie, ale jak drogie będzie w serwisie i jak wytrzymałe będzie jeśli 90% przebiegu będzie robione po mieście z dużą ilością brukowych i mocno nierównych ulic(Wrocław). Wiele osób polecało je jako obowiązek w F30, ale ktoś ma jakieś doświadczenia jeśli chodzi o minusy i koszty takiego dodatku?

 

z góry dzięki

Opublikowano
trucker, lubię Twoje filmiki. Pamiętam że jak kupowałem F34, to oglądałem filmik jak białą F30 jeździłeś i marudziłeś na ten samochód ;)
Opublikowano
trucker, lubię Twoje filmiki. Pamiętam że jak kupowałem F34, to oglądałem filmik jak białą F30 jeździłeś i marudziłeś na ten samochód ;)

 

Zgadza się, a teraz muszę to wszystko odszczekiwać. :oops: :mrgreen:

 

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Bo też nasz punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a samochód oceniamy zawsze w kontekście tego, do czego ma on nam służyć. Moje ubiegłoroczne spostrzeżenia dotyczyły auta, które porównywałem do swojego M3, pod kątem ewentualnej zamiany. Nawet, jeśli nie myślałem o tym wprost, to było to gdzieś w mojej podświadomości. Po roku sytuacja była inna. Szukaliśmy auta dla żony - i tu ważniejsze były zupełnie inne cechy.

 

Wielu krytyków uważa, że F30 stał się zbyt miękki. Zbyt luksusowy, zatracił pewną ostrość poprzednich generacji "trójek". I dla takiego kierowcy jak ja jest to spora wada. Co prawda w ustawieniu "sport" w 328 F30 wcale tak źle nie jest z tym samochodem, na pewno własności jezdne ma lepsze niż 90% pojazdów konkurencji, ale dla mnie opcja "Sport Line", czy "M Sport" byłyby czymś obowiązkowym. Lecz moja żona i tak jeździ zawsze w ustawieniu "komfort" i dla niej charakterystyka działania samochodu w ustawieniu "sport" jest zbyt nerwowa i gwałtowna, więc dopłacanie do "Sport Line" w tym przypadku mija się z celem. Jedyne, co byśmy otrzymali w praktyce, to rzeczywiście wygodniejsze fotele, ale te, które są w standardzie, w zupełności wystarczają na spokojną jazdę po mieście.

 

Dlatego też trzeba zawsze wybierać opcje pod kątem naszych rzeczywistych potrzeb, bo cena idzie bardzo szybko w górę, a potem may "full wypas" samochód z opcjami, o których nawet nie mamy pojęcia, że istnieją.

 

Gdybym zamawiał to auto to pewnie zrezygnowałbym z szyberdachu na rzecz ksenonów, czy lepszych foteli. Nie pogardziłbym też nawigacją. Nie są to jednak jakieś szczególnie ważne rzeczy dla mnie, a jeszcze mniej ważne są one dla mojej żony. A to przecież ona tym samochodem jeździ i pewnie wcześniej się pozbędziemy tej 328, niż mojej M3. A ja w M3 mam wszystko, czego tylko mógłbym pragnąć.

www.Truck27.com www.Katolik.us Zapraszam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.