Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, właśnie kupiłem BMW 320i e30, pierwsza rejestracja 1988 r. Gdy puszczam sprzęgło (np. przy ruszaniu albo przy zmianie biegu na 2 i 3) z okolic mostu słychać stuk. Nie dzieje się to za każdym razem, ale się dzieje. Czy macie jakieś pomysły, od czego to? Mi przychodzi do głowy tylko przegub łączący wał z mostem. Czy jest duży problem z jego wymianą i ile to kosztuje? Jeśli nie przegub, to co jeszcze może być przyczyną stuków? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.
Opublikowano
Może być to jeszcze sprawka wybitej tulei gumowo-metalowej, przez którą przekładnia jest podwieszona do nadwozia.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Panowie, jestem w szoku, ledwie napisałem posta a już 3 odpowiedzi. Dzięki serdeczne i pozdrowienia!!!
Opublikowano
Mogą być luzy w wyżej wymienionych przez kolegów miejscach lub jeszcze luz na którymś przegubie półosi. Luz międzyzębny na przekładni raczej nie, gdyż wiązałoby się to także z hałasem w czasie jazdy (dyfer wyłby).
Opublikowano
Czy jazda z czymś takim moze naszkódzić ? :) Mam podobne objawy. przyspieszając na 1 biegu wcisne sprzegło i czasem stuknie.
Opublikowano
Dzięki za porady. Mam jeszcze jedno pytanko: czy wymiana krzyżaka jest łatwa do zrobienia samemu? Mam do dyspozycji kanał i kogoś, kto się trochę zna, więc chciałbym się tego sam podjąć ale nie wiem, czy jest sens. Aha, i czy od razu wymieniać też, oprócz krzyżaka, łożysko elastyczne? Czy krzyżak powinien chodzić płynnie czy też powinien "zaskakiwać" w środkowych pozycjach?
Opublikowano

Witam mialem podobne objawy.tzn przy przyspieszaniu bylo slychac stuki w moscie .do tej pory nie wiem co to bylo

po miesiacu stuki same ustaly i nie powrocily juz.a bylo to 3 lata temu

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam przymierzam sie do wymiany półosi. Mam pytanie czy to jest skomplikowane? nie mam kanału będe robił na źiemi :) czy koło musi być w powietrzu? na 99% tak ale wole sie upewnić:) Raczej nei powinno być komplikacji ? czy są jakieś tajniki co może zaskoczyć ?
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.