Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Od pewnego czasu dręczy mnie problem mianowicie po przejechaniu np 5 km jadąc pod górkę mając ok 1600 obr/min dodając gazu czuć jakby autem zaczęło szarpać po wciśnięciu gazu auto zaczyna chodzić tak jakby na 3 gary i miga czek.. Zjadę na pobocze zgaszę odpalę ponownie i chodzi normalnie czek nie świeci. Po pod pięciu dominator max pokazało mi trzy błędy 29CC 29CF 29D0 Dodam ze było to z rana I stało mi się to już trzeci raz w tym miesiącu pierwsze wymieniłem jedną cewkę bo pokazało niewypał na 4 cylinder wymieniłem cewkę na nową z bosch a w piątek 21 Listopada wymieniłem kolejne trzy cewki.. a jakieś 6 tyś temu wymieniłem świece irydowe z bosch... Ktoś może się orientuje co może być przyczyną tych bolączek mojej buni??
Opublikowano

Czy ten 'dominator max' (cokolwiek to to jest) potrafi pokazać historię błędów czy pokazuje tylko aktualne błędy?

Nie masz innych błędów? Możesz odczytywać live data (aktualne parametry silnika, adaptacje)?

 

Z tego co wiem, to wypadanie zapłonu może mieć przyczynę zarówno w cewkach, świecach, sondzie NOX, podejrzewam, że wtryski albo zapchany kat też by mogły mieć na to wpływ.

 

A tak swoją drogą, to kto jeździ 1600obr/min pod górkę? Na pewno to nie wpływa dobrze na katalizatory. Jaki jest Twój styl jazdy?

Czy tylko na takich niskich obrotach pojawił Ci się błąd wypadania zapłonu ?

Proponuję rozgrzać dobrze auto, i je przegonić pare km na wysokich obrotach. Jak będzie bardzo waliło jajami z wydechu (siarkowodór) to znaczy że katalizator NOX masz zawalony siarką (kiepskiej jakości paliwo i zamulający styl jazdy), i to byłby już jakiś trop.

 

U mnie błąd wypadania na 4 cylindrze wystąpił tylko raz, razem z błędami sondy NOX (30DA, 2AF4, 2AF2, 2AF6, 2AF9) i lambdy (2C7E, 2C6C).

Wymieniłem komplet świec + cewki + sonda NOX i od tamtej pory zero błędów.

Opublikowano

1600-1800 obr/s to był mój taki test nie jestem typem co tak jeździ tylko w tym zakresie błąd wywali i odetnie zapłon tak to czuć jakby delikatne szarpnięcie tak jak by były wtryski przy pchane ale to się stało na lpg po rozgrzaniu silnik normalnie chodzi to się dzieje tak po przejechaniu ok 3-5 km potem jest ok

Daminator mój pokazuje zapisane błędy (gdy zgaszę auto i odpalę czek znika)

nie mam żądnego błędu katalizatora

mam jeszcze d-can do inpy ale nie mogę poradzić sobie z jej instalacją;/

  • 7 lat później...
Opublikowano

Witam panowie mam podobno problem. Jeśli silnik jest zimny to w trakcie jazdy zaczyna mrugać check i chodzi na 3 gary jeśli wyłączę LPG check mruga ale silnik chodzi dobrze. Gdy włączę gaz i dojeżdżam do skrzyżowania to gaśnie samochód. Wymieniłem świece ale za bardzo to nic nie dało . Stare świece były zalane olejem

Pojawił się błąd 6193,29CF ,29CC

Jakieś rozwiązanie panowie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.