Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym się poradzić w dość nietypowym przypadku

 

otóż auto może stać tydzień..może padać nic nie paruje.... wystarczy włączyć xenony i po 10 minutach lampy zaczynają parować(dodam mam uchylone tylne dekielki) lampy zaparują bardzo... xenon świeci 15 minut i nie chce zbytnio odparować dopiero światła długie na 5 minut i połowa pary schodzi... i teraz co dziwne... połowa pary zejdzie... wyłacze xenony i auto... i lampy same zaparują do góry(dekielki z tyłu otwarte) ale po 2,3h odparują same całkowicie(jak by dekielki nie były zdjęte to z 12h by odparowywały)... jak dekielki są uchylone a nie pada... to nic nie paruje po mimo włączenia xenonu...

 

-lampy nigdzie nie pęknięte(jedną lampę mam z 2012roku)

 

-klosze nowe depo (stare zkw od kąd kupiłęm parowy ale tam wtarłem szampon i skończyło się parowanie ale jeden minus klosze porysowały się od tego)

 

-uszczelki kloszy nowe z ASO dobrze założone

 

-już klosze.. nawet na rantach sylikonem bezbarwnym brałem+uszczelki i to samo

 

a klosze dolegją dobrze bo klosz trza było w dwie osoby zapinać bo nie szlo docisnąć go do nowej uszczelki

 

 

już sam nie wiem co jest grane

 

odpowietrzniki drożne bo sprawdzone..

Opublikowano

ale co się może dziac?? lampy zdjemowałem już parę razy... robiłem już dużo trików...

 

stare uszczelki obracałem... uszczelki wazeliną...uszczelki sprayem do uszczelek... suszyłem w domu...

 

i nic jak paruje tak paruj dalej... Nowe uszczelki założone... to klosza nie szło domknąć... ja trzymałem a kolego ledwo co zamknął... to klosz musi idealnie dociskać... do tego jeszcze jest sylikon bezbarwny dany i to samo...

 

może padać... itp do póki nie włączy się xenonu nic nie zaparuje...

Opublikowano
rzeżbić nie chce w lampię.. hmm bo logiczne..jak mam tylne dekielki uchylone to przez noc cała wilgoć wleci do lampy i do tego zimne powietrze i jak się uruchomi xenon to zaparuje tak? to nie lepiej zamknąć te dekielki?
Opublikowano
Zrób sobie taką wajchę którą po pociągnięciu będziesz otwierać dopływ powietrza do lamp. Możesz wykorzystać takie coś co ludzie stosowali we fiatach 125p. Można było zasłonić wloty na chłodnicę. Pokombinujesz to ci wyjdzie. Albo wypełnij lampę wodą.
Opublikowano

Pojechałem do mechanika i on mówi Staszek, nie no słuchaj ,nurkowałeś kiedyś? I że nurki to ślinią maskę na oczy żeby nie parowała i mówi ślin i ty. Ale gdzie no co będę stawał co 3km i ślinił jak do miasta mam 30km to 6 razy bym musiał stawać po drodze i ślinić.

 

Wiecie co, a czy ksenony są wodoszczelne jak tam wody napada to coś się stanie? Bo wpadłem na pomysł, żeby szkła całkiem zdjąć.

Opublikowano
Pojechałem do mechanika i on mówi Staszek, nie no słuchaj ,nurkowałeś kiedyś? I że nurki to ślinią maskę na oczy żeby nie parowała i mówi ślin i ty. Ale gdzie no co będę stawał co 3km i ślinił jak do miasta mam 30km to 6 razy bym musiał stawać po drodze i ślinić.

 

Wiecie co, a czy ksenony są wodoszczelne jak tam wody napada to coś się stanie? Bo wpadłem na pomysł, żeby szkła całkiem zdjąć.

Wiem, że to kopia stacha ale czytając o tym ślinieniu to spadłem z krzesła :mrgreen: :mrgreen: :cool2:

Opublikowano
rzeżbić nie chce w lampię..

 

Twoje auto to razem z Toba jedna wielka rzezba:D

JEST TYLKO JEDNA MARKA AUT:)

Rozkoduje VIN

Opublikowano
rzeżbić nie chce w lampię..

 

Twoje auto to razem z Toba jedna wielka rzezba:D

Takich rzezb jest wiecej, okazje z allegro :-)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prawie bym przegapiłam kolejny śmieszny temat :D

 

Stachu, nie wiem po co zakładasz kolejny temat i liczysz na pomoc jak i tak na tym forum jesteś spalony i nikt Ci nie pomoże.

 

Aż tak bardzo się podnieciles Twoimi ostatnimi odpowiedziami na temat słabego rozświetlenia xenonowej że musiałeś się teraz spuścić???

Zaleje betonem i tyle...

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Trochę mnie nie było na forum, a tu takie kwiatki :D

 

Stachu, normalnie wiertełko 2mm i borujesz dziurkę w tych nowiutkich już porysowanych szmatką kloszach, tak od dołu jedną, żeby powietrze mogło wlecieć, i od góry jedną, żeby mogło wylecieć. Prosta sprawa oparta na konwekcji - odpalasz te swoje zenony, one nagrzewają powietrze, a to ucieka górną dziurką (bo musisz wiedzieć, że ciepłe powietrze idzie do góry, dlatego min. balony latają), zabierając ze sobą wilgoć. Podczas deszczu tylko trochę będzie może zalewało lampy od środka, ale chłopaku, parowania nie uświadczysz.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.