Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Bmw e91 dziwnie odpala po całej nocy tak jakby odpaliło na 3 gary a 4 za kilka sekund załapał w czym moze byc problem ? Dodam ze na zimnym silniku popiskuje mi pasek albo rolki nie wiem własnie do konca co ale to trwa kilka sekund i po ruszeniu znika

Opublikowano
Witam.

Bmw e91 dziwnie odpala po całej nocy tak jakby odpaliło na 3 gary a 4 za kilka sekund załapał w czym moze byc problem ? Dodam ze na zimnym silniku popiskuje mi pasek albo rolki nie wiem własnie do konca co ale to trwa kilka sekund i po ruszeniu znika

 

zadymi podczas odpalania??

Opublikowano
Również mam objawy nierównej pracy przez około 10-15 sekund po kompletnie zimnym rozruchu, prawdopodobnie jest to kwestia słabego akumulatora, mój jest jeszcze oryginalny i nawet przy 2-3 stopniach już wyraźnie gorzej kręci/zaskakuje.
Opublikowano
Panowie ja miałem to samo i do tego Akumulator od nowości już słabo kręcił. Nowy akumulator i nowe świece i nie ma żadnego problemu. Przy okazji wymiany świec wywaliłem klapki w kolektorze.
Opublikowano

Ja mam DPF więc mi nie kopcił tak, a palił właśnie jak by na 3 gary i ciężko kręcił, a jak odpalił to telepało budą przez 3-4 sekundy (oczywiście przy - temperaturze). Wymiana akumulatora i świec pomogła teraz nie ma problemu z odpalaniem.

A co do pisków to raczej wymiana świec i aku nie ma nic do tego. Ja piski miałem przed i po wymianie nadal mam. Albo pasek albo napinacz albo...Będę miał trochę czasu to się temu przyjrzę.

Opublikowano
no ja tez mam wlasnie dpf i nie widac kopcenia no ale objawy te same co u ciebie kolego no jedna swieca mi nie grzeje nr 2 to moze byc przyczyna, a podgrzewanie swiec od ilu stopni jest ?
Opublikowano
Takie pytanie - czy jeśli sterownik jest uwalony, lub któraś ze świec nie grzeje to nowy KTS Boschowski mi to pokaże ?
Opublikowano
Witajcie. U mnie też w BMW 120d 163 km,162tyś km przebiegu, jak silnik jest zimny zakopci przy odpaleniu i trzęsie tak do 10 sekund cała budą( tzn. pali na mniej niż 4 cylindry ). Dodam że po podpięciu pod kompa wyszło że sterownik i świece są OK. Akumulator ma 9 lat - oryginalny od nowości i z kompa wyszło że alternator go przeładowuje i jest do wymiany. Filtr paliwa był wymieniany jakieś ...60 tyś km, temu. Wtryski w miarę OK. Co może być przyczyną ?. Help me :)
Opublikowano
To wydaje mi się, że mamy ten sam problem i jest to wyłącznie akumulator. Wydaje mi się, że jest zbyt niskie zapięcie i jest jakiś problem ze sterowaniem układu wtryskowego.
Opublikowano
ALe po czym wnosisz że to akumulator? wymieniałeś go już i pomogło? ja mam zamiar to zrobić w przyszłym tygodniu, oczywiście na taki samczyli 80 ah i z adaptacją:) Miałem tylko błąd przepływomierza, który wymieniłem na używany z boscha, ale bez różnicy pracy silnika. Dodam że trzepanie budą zaczęło się dopiero gdy na dworze temperatura spadła poniżej około 5 - 6 C...
Opublikowano
Wystarczy, że postawię auto na weekend i w poniedziałek już wyraźnie słabiej kręci. Mimo tego, że auto nie jest eksploatowane na krótkich odcinkach, minimalnie jedzie 30 km w jedną stronę, regularnie kilka razy w miesiącu trasy 200-1000 km.
Opublikowano
no to na pewno akumulator ale czy łączyć trzęsienie budy na zimnym i zakopcenie spowodowane słabym aku...hmmm??
Opublikowano
Ja w tamtym roku jak mialem 2.0d 163 to tez dziwnie odpalal....tak przez 2-3 s nierowno pracowal. Aku nowy. Sterownik, swiece wymienione....a problem byl caly czas przy temp ponizej 6 stopni. A gdzie nie pojechalem to mowili ze sterownik......wiec wymienilem drugi ale problem pozostal.
Opublikowano
Ja w tamtym roku jak mialem 2.0d 163 to tez dziwnie odpalal....tak przez 2-3 s nierowno pracowal. Aku nowy. Sterownik, swiece wymienione....a problem byl caly czas przy temp ponizej 6 stopni. A gdzie nie pojechalem to mowili ze sterownik......wiec wymienilem drugi ale problem pozostal.

No to sprawdziłbym jeszcze korekty wtrysków.

Opublikowano
Ja robilem w czerwcu jakies 25tkm temu program i wtryski byly nowki

No i jak pomogło?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Wtryski były nówki - w sensie w stanie zbliżonym do nowych :) A program oczywiście że pomógł, w 318d to konieczność :!:

 

Edit: Jutro rano nagram ten rozruch, obstawiam, że mam jednak problem ze świecami/sterownikiem. Podepnę go jutro pod KTSa i dam znać co i jak, w razie czego będę wymieniał w najbliższych dniach sterownik/świece i zdam relację !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.