Skocz do zawartości

[E39] Katalozatory różnice w budowie - jakie wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

 

Kupiłem Bmw w niestety pozbawione katalizatorów..

Z oczywistych powodów chciałbym założyć nowe katy. Z tego co się rozglądałem na alledrogo to są dwie propozycję do mojego silnika - różnią się budową.

 

Pierwszy:

 

http://allegro.pl/katalizator-uniwersalny-katowy-bmw-e39-520-523-525-i4775731910.html

 

takie 2 szt. wchodzą..

 

Drugi:

 

http://allegro.pl/katalizator-uniwersalny-2x2-bmw-mercedes-vw-opel-i4735438933.html

 

 

Panowie doradźcie, który wybrać.

 

Jakie argumenty za i jakie przeciw.

Opublikowano
Poszukaj lepiej oryginału w dobrym stanie to uniwersalne szybko przeklniesz.Spasowanie tego jest bardzo słabe i dźwięk jak dla mnie śmieszny,głośny.
Opublikowano
Ja w m52b28 (nie wiem czy też taki masz, bo w 98 wychodziły też te z podwójnym vanosem) miałem podwójny jak z niższego linku. Było podejrzenie, że on może powodować problemy wiec został zastąpiony strumienicami. Dźwięk bez zmian, moc myślę, że też. Ogólnie nie szukałbym kata na siłę. Ta cała ekologia to jest niezdrowa dla portfela. Chyba, że masz lmabdy za katem, to wtedy co innego.
Opublikowano

Nie mam lambdy za katem.

 

Dźwięk, który jest spowodowany przez brak katów jest niedoniesienia..

 

Pomijając ekologoie chciałbym jednak je mieć, ale nie wiem nadal który model wybrać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.