Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miałem kiedyś XC90, inie był to pojazd z początku produkcji. Ilość drobnych awarii , jakie temu modelowi sie przytrafiły sprawiły że sprzedałem autko z przebiegiem 18000 km. Chwalicie jakość wykonania i materiały.... polecam dokładnie sie przyjrzeć, nie bez powodu są te "fajerwerki tabletowe" to ma odciągnąć wzrok od drobiazgów nad ktorymi ciężko pracuje BMW czy Porsche . Myślę że za kilka miesięcy jak zamówione pojazdy trafią do właścicieli zobaczymy ile to naprawdę jest warte, kiedyś najlepiej wyposażone Xc90 kosztowało 200 tyś. zł i to na dzisiaj byłaby optymalna cena za ten pojazd, bez względu czy te 11 mld. to dolary czy jeny.
  • Odpowiedzi 344
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Chciałbym zobaczyć tą specyfikację.

 

nie ma problemu - wyślij mi na priv adres gdzie będę mógł przesłąć ofertę jaką dostaliśmy od dealera na samochód testowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozumie wasze wypowiedzi i opinie na temat konkurencji, ale nie każdy musi jeździć autami pod znaku BMW.

 

Po porównaniu wszystkich wyżej wymienionych marek i nawet użytkowaniu jest jeden wniosek -mój wniosek.........Jeden samochód w rodzinie to tylko BMW X5 . Posiada wszystkie cechy( komfort, jakość, osiągi ....) w jednym aucie. Ale jeśli ktoś zakłada że ma być megga wygodny to nie znajdzie to w BMW X5 jeśli ma być super wykonany to nie będzie to BMW X5, super przestrzenny to nie będzie to X5 itd.....

 

 

Jestem fanem marki BMW i poznaje te auta przez ostatnie 15 lat, prawie dokładnie wiem jak są zrobione - są duże plusy tej marki ale i są małe wpadki które mogą zdenerwować użytkownika autka BMW.

 

 

 

 

Proszę tylko nie wku...ć się na moje wywody:)

 

Duże minusy BMW:

 

 

Jakość aut jest troszeczkę zaniżona ......ostanie f10 jaki nowe m3 skrzypi gorzej niż Ford czy Toyota , spasowanie to zależy jak trafisz raz lepiej raz gorzej ....10 lat emu tego zjawiska nie zauważyłem .......

 

Volvo to Volvo i czy jest autem prestiżowym czy nie to są różne opinie - powiem tylko tyle że BMW jako pierwsza marka premium ma w limuzynach silniki z 3 cylindrami wkłada po 4 turbiny do ON a każdy tęskni za wolnossącą R6 i tak będzie dalej się rozwijało czy ma się 4 czy 8 cylindrów

 

Serwis BMW - trzeba sobie wypatrzyć dobry serwis, jakość serwisu w PL nie jest to poziom premium...... Volvo i Audi - powiem ze jest taki sam poziom a czasami lepszy to zależy gdzie mieszkasz w PL

 

co mnie prze ostanie lata zdenerwowało w BMW to:

...silniki dokładnie trzymanie mocy szczególnie w serii f10/11 5-7% mniej niż producent podaje.......

....kupuje auto nowe M3 z opcjami światła LED a okazuje się ze tylne lampy w technologi żarówki ..... już 15 lat temu seria 3 po LCI miała LED

......ingerencja nowych systemów elektrycznych a szczególnie włączenie systemu Launch Control wielu nowych modelach a szczególnie pod znaku M ten system nie da się załączyć ... elektronika ma tu za dużą ingerencje.....

..... ponad rok temu zamówiłem auto z opcjami typu zaawansowane ConnectedDrive ( internet, pogoda....) - do dziś internet i nie tylko ta opcja nie działa a przy odpowiedzi czy można zwrot za opcje która nie działa w aucie to sami wiecie jak jest......nie - to jest premium?

 

 

i na koniec może coś głupiego - widzieliście nową Skode Superb ? jak tak dalej Skoda będzie się rozwijać to za 15 lat będziemy mówić to samo co teraz o Volvo... ze chyba jest autem premium :)......

Opublikowano
Blade1984 : Zależy które BMW i które Porsche. Ponieważ jak zestawimy Cayenna z najsłabszym silnikiem i z podstawowym wyposażeniem to cena jest ok 330 tys zł i już za tyle możemy mieć nówkę Cayenne, i jak porównamy to do X5M z wszystkimi opcjami to BMW pęknie 600 tys zł, więc ja wcale bym nie powiedział że BMW jest tańsze od Porsche czy Porsche jest droższe od BMW jak kto woli. :D
Opublikowano

vhnb kto kupuje Porsche z najsłabszym silnikiem...

Pomijam fakt że porównujesz BMW za 600 tyś z Porsche za 330tyś :duh:

Wybierz ten sam pułap cenowy konkurencyjne auto i się okaże że Porsche jest pod każdym względem lepsze od BMW. Ja miałem konkretny budżet i wybrałem BMW bo było najlepsze, choć lexus is250 też był fajny.

Opublikowano
Na przykład Panamere i Cayenna w dieslu dużo więcej się w PL sprzedaje aniżeli odpowiedników benzynowych tych aut, a wersje dieslowe to najsłabsze jednostki silnikowe w tych modelach Porsche.
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.... w końcu zrobiło sie w tym segmencie bardzo ciekawie a nie jak 2 lata temu Merc czy BMW
Opublikowano

... i Audi i VW i Porsche i RR... nie przesadzajmy, że był tylko merc i BMW.

A z Jaguarem nie wiązałbym zbyt wielkich nadziei na polskim rynku. Niewiele tego jeździ również dzięki ogólnej opinii aut bardzo drogich w serwisowaniu.

A przeciętny Kowalski, jeśli będzie chciał kupić samochód z tego segmentu, najpierw odwiedzi niemiecką trójkę i pewnie nawet do Jaguara nie dotrze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... dal mnie Stare Q7 nie liczyło sie i tak wiekszośc osób na forum się zgodzi że to była stara buda ( jeszcze 2010 było ok ) no tak Porsche zapominałem
Opublikowano

Porówanie Jaga z X5 a to przecież konkurent dla X3/Macan - tak przynajmniej piszą w necie aktualnie.

 

Swoją drogą robi się ciekawa konkurencja dla BMW (Mesię mi cały czas nie podchodzi oprócz brzmienia AMG i niszowych wersji): XE i F-Pace od Jaga, Giulia Alfy.

Mam nadzieję, że Polacy trochę poeksperymentują i będzie widać te auta na drogach jednak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po obejrzeniu testu XE w Marek Drives nie brałbym go realnie pod uwagę jako konkurenta dla F30 (no chyba że dają taaaaaki rabat że można przymknąć oko na pewnie niedociągnięcia).

pozdrawiam

Paweł

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pomimo mojego olbrzymiego sentymentu do BMW musze stwierdzic ze nowe Q7 to naprawde super auto , ostatnio szukajac auta bralem pod uwage wlasnie Q7 , nowe XC90 i F15.

Po kilku jazdach testowych zupelnie wykluczylem XC90 pomimo ze z zewnatrz bardzo mi sie podoba , jednak obsluga (tablet) w srodku jak dla mnie nie do przyjecia , poza tym wlasnosci jezdne - mega nuda + klekot 4 cylindrow to smutek w tej klasie , osiagi - totalna klapa w D5 i niewiele lepiej w benzynie w porownaniu z Audi jest wrecz przepasc na korzysc Audi.

Z F15 zrezygnowalem glownie z uwagi ze jest za twarde i w moim przypadku to takie troche dublowanie by bylo

Reasumujac jakbym mial brac teraz duzego Suva to byloby to na bank nowe Q7 - super auto ktore posiada kilka bardzo ciekawych gadzetow niedostepnych u konkurencji jak np.

skretna tylna os czy wirtualny kokpit .

Jako ciekawostke dodam ze w koncu kupilem nowe A8 4,2TDi z pelnym wyposazeniem i jestem doslownie zachwycony .

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
V6 porównanie do R4 w BMW i Volvo mija się z celem - dlaczego nie porównałeś R6 w X5? cena V6 audi zaczyna sie od 300tys vs 245tys R4 ( Bmw i Volvo) od nowego roku Audi Q7 ma mieć inne silniki w tym V6 około 218KM wtedy można jakoś porównac do BMW i Audi - zastanawia mnie to że nie zamówiłeś nowej 7-ki tez ci gwarantuje uśmiech na twarzy szczegolnie gdy siedzisz w środku bo na zewnątrz to wygląd nie porywa....a Audi A8 mimo że jest ładne to już latka ma ...... .
Opublikowano

Jak ja zamawiałem pod koniec 2013 roku F15, to niestety nie było takiego wyboru :wink:

 

Podoba mi się Volvo, szczególnie z wyglądu, ale dla mnie absolutnie nie do przyjęcia jest brak jakiegoś ludzkiego motoru, 4 cylindry to mogą być wystarczające ale w s60.

Wg. mnie naturalną i główną alternatywą do X5 jest q7, chociaż dla mnie ten nowy model jest strasznie brzydki. Z zewnątrz podoba mi się już bardziej stary model, ale musi być s-line + polift :mrgreen:

Opublikowano

Co do prownania to po czesci masz racje ale porownywalem to co jest dostepne na rynku i co najlepiej spelniloby role auta rodzinnego a zarazem zachowany bylby sensowny stosunek ceny do oferty. Stad nie bralem pod uwage F15 z R6 , po za tym X5 mam juz 3 z kolei , X6 tez w sumie podobne i tak mi sie troche opatrzylo i przejadlo no i niestety dobija mnie notoryczny brak komfortu .

Porecznosc i niski promien skretu Q7 z opcjonalna skretna osia zrobil na mnie olbrzymie wrazenie - to dla mnie istotne bo Suva u mnie w domu na codzien uzywa Zona.

Nie wspominam o znacznie mniejszym bagazniku i ilosci miejsca z tylu w F15 . Fotele dla 7 osob w F15 tez jak dla mnie nie spelniaja roli a w Audi i Volvo w 100% tak.

Co do nowej 7 i "starego" A8 to nawet nie mialem sie nad czym zastanawiac , po 1 potrzebowalem auto na juz ( wzgledy podatkowe ) po 2 silniki w nowym 7 na razie jak dla mnie bez sensu - albo zwykle 3 l diesel - wogole brak V8 w dieslu albo duza benzyna.

Audi dostalem od reki , poza tym motor 4,2 V8 diesel wrecz zwala z nog 385 km i 850 NM do tego dzwiek ( nie udawany przez glosniki ) i dosc niskie spalania , 4,7 s do 100km/h !!!

W pelni pneumatyczne zawieszenie ktorego komfort mnie powali - przy kolach 21' jezdzi sie naprawde dobrze.

Reasumujac - niestety to wszystko nie do dostania na dzis w zadnym BMW.

Zaznaczam ze stwierdzam to naprawde z przykroscia jako odwieczny i zatwardzialy fan marki BMW :cry:

No i oczywiscie dostalem super oferte na auto demo , w dodatku wyszukane z wybrana prze ze mnie konfiguracja.

Dlatego pod koniec przyszlego roku jak nic sie na rynku nie zmieni to wpewnie wymienie E70 na Q7 :D

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ok jesli potrzebowałeś auta na wczoraj to jest ok - a czy miałeś jazdę testową merca S ? Czy ktoś jeździł nowym GLE?
Opublikowano

Ja nie jeździłem S ale kolega odebrał i mówil ze bardzo fajnie się jeździ ( ma 335i ). Q7 oglądałem we Frankfurcie i jak dla mnie najsłabszy to jest środek ( nie czulem się w nim jakoś super ). Za audi przemawia teraz fajny leasing to na pewno. Wychodzi taniej od bmw. Oglądałem tez 7 i jak dla mnie super. Są juz pierwsze jazdy odbyte i wszyscy chwała ze bmw znowu się dobrze prowadzi :)

 

Co do merca to będę jeździl za tydzień c63 s jestem bardzo ciekawy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.