Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jadac tydzien temu w okolicach Nürnberg zostalem poinformowany przez Navi o zblizajacym sie korku i mozliwym objezdzie. Wg navi zloka siegala do 63min. Nim skorzystalem z mozliwosci objazdu, spojrzalem na Google Maps. Owszem, bylo lekko czerwno ale w granicach rozsadku. :mrgreen:

 

Nawigacja chciala mnie wyslac takim pieknym objazdem, ze ponad 100km jechalbym drogami krajowymi :duh: No thanks.

Ale dosc OT panowie! :nienie: :nienie:

Porozmawiajmy w temacie watku :lol:

  • Odpowiedzi 344
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze.

Tytułem wstępu szukam następcy swojego F10. Potencjalnie coś praktyczniejszego, ale nie kombi. Do G30 relatywnie daleko, a myślałem bardziej o wersji GT. Zanim wyjdą z wieku dziecięcego to będzie koło 2018 roku. Rozważałem więc X5 i Q7 jako jedyne "nowe" Audi. Oba auta mają plusy i minusy i zapewne trafią w inne gusta. W Q7 wrażenie zrobiły na mnie matrix ledy, komfort, wyciszenie (absolutna bajka) i oś skrętna. Czy mogę mieć to wszystko w X5? Nie. Czy mogę mieć warunki finansowe tak atrakcyjne jak w Audi? Nie. Wybierając z przysłowiowym kalkulatorem w ręku X5 nie ma szans. Ale... Wnętrze Q7 jest proste, ale jednocześnie smutne wręcz. Zero polotu. Czy to Passat czy to Q7? Może wynika to z faktu, że wszystkie wnętrza jakie widziałem były albo czarne albo szare. X5 wygląda pod tym względem dostojniej i aż tak nie ciągnie w dół do powiedzmy serii 3. Na zdecydowany plus jest też iDrive w BMW. Co by Audi nie próbowało zrobić, iDrive obsługuje się szybciej i bardziej intuicyjnie.

 

Podsumowując, czy wybrałbym X5 jako docelowe auto? Nie. Poczekałbym na LCI :) A atrakcyjny leasing w Audi jest idealnym motywem na przeczekanie.

Opublikowano

GT i wiek dzieciecy? :duh:

 

Przesadzasz kolego :mrgreen: GT to plyta podlogowa 7er, elementy zawieszenia 5er. Nie wspomne o silniku czy wnetrzu rodem z 7er :mrgreen:

Jest mega przestronne i komfortowe. Jesli chcesz wiecej miejsca, to box na dach i w droge. Ja potrafilem sie zabrac w 2+1baby, 2 rowery 29er i przyczepka rowerowa na weekend w gory. Wszytsko w srodku :mrgreen:

 

Siedzisz wyzej niz w zwyklej 5 czy 7er. Jako auto niszowe, na rynku wtornym mozna roczne bardzo dobrze kupic.

Nie nazwalbym F07 autem rodzinnym, ale potrafie z wlasna rodzina sie do tego auta zapakowac i na tygodniowy urlop pojechac. Do tego, tydzien temu wrocilem z Rzymu wraz z tesciami (4+1) a w lutym z nart we Wloszech (tez 4+1) +4x narty.

 

Wszytsko da sie! :mrgreen: :mrgreen: :cool2:

Opublikowano

Może niejasno napisałem, myślę o modelu GT ale już w generacji G, która zapowiedziana będzie jesienią tego roku. Mam gwarancję do marca przyszłego roku i w tych okolicach planuję zmienić auto najpóźniej. Opcje są dwie: brać teraz coś na 3 lata w leasingu takim jak oferuje grupa vw, albo przemęczyć się i poczekać. Tylko wtedy kupuje auto z początku produkcji :|

 

Tak, to jeszcze nie do końca ma być auto rodzinne, ale ma być praktyczniejsze pod względem ładowności od zwykłego sedana.

Opublikowano

Okey, teraz jasne :norty:

 

Hmm, na Twoje pytanie nie da sie jednoznacznie odpowiedziec. Przesiadka z jednej serii na druga (np. F=>G) w przypadku kazdego producenta czy modelu jest zagadka :mrgreen:

5 GT jest ciekawym modelem, choc przez wielu widzanych jako brzydula. Przeze mnie tez tak bylo, puki nie przejechalem sie i kupilem :cool2: :cool2:

 

My z rodzina duzo podrozujemy i czesto na poludnie Europy. Zatsanawiam sie, czy w tym przypadku Audi A8 nie jest kolejna alternatywa :wink: W przypadku mojej rodziny (2+1, moze za jakis czas 2+2) chodzi o komfort przemieszczania sie. Nie bierzemy milion niepotzrebnych rzeczy i 4 takie same zabawki. Pakujemy sie z glowa ale nie spartansko :mrgreen: Dodatkowo box na dach badz rowery i auto nie staje sie zawalona karawana :duh:

 

Mowie z doswiadczenia. 4+1 osoby w 5GT przejada wygodnie ponad 900km :cool2: :cool2:

 

Poza tym, teraz taka moda na SUVy.. sam nie wiem :duh:

Opublikowano

Trzeba być naprawdę fanem bardzo, ale to bardzo wielkim BMW, żeby wybrać X5. Miałem okazję testować dość niedawno dobrze wyposażony model Q7. Skóra z perforowana alcantara gniecie, wielki kokpit sprawia, że ten wysuwany zdaje się być malutki. Kiedyś byłem przeciwnikiem takich wyświetlaczy, ale tylko krowa nie zmienia zdania. 20 cali to stanowczo za mało do tego auta. Wielki grill imponuje i design deski rozdzielczej bardzo mi odpowiada. Idrive czytelniejszy, bardziej przejrzysty, ale i tak system z Audi lepszy moim zdaniem niż MB.

Wrażenia z jazdy: Miał dźwiękoszczelne szyby i wyciszenie powala, jeździłem na zimowych to tylko szum z opon delikatny było słychać. Wystarczy lekko zgłosnić system Bose 3d i silnika w ogóle nie słychać, przyspieszenie imponuje tylko na papierze bo żadnego sportu w tym wydaniu nie uswiadczysz. BMW trochę bardziej sportowo się prowadzi. Przy większych prędkościach odczuwalne podmuch wiatru, delikatne ale czułem co sprawiało, że pozwoliło mi to zachować umiar i przypomniało że to nie sportowiec tylko wielki SUV. Przechyły się zmniejszyły kiedy przyłączylo się w bardziej sportowe tryby. Auto bylo opisywane jako super komfortowe i spodziewalem sie jeszcze lepszego bezszelestnego wybierania dziur, w tym jednak sa lepsze flagowe limuzyny. Szczerze to najlepiej się Q7 jeździ chyba po mieście, os skrętna zawstydza promieniem skrętu kompakty, automat działa idealnie, a kierownica pewnie najlepsza jaka chwytalem. Manewrowanie łatwe dzięki dużym lusterkom, kamera jest praktycznie zbędna. Za kilka miesięcy do salonów trafi potężny motor ulubiony potrójnie i może zdecydowanie zmienić limuzynowata charakterystykę samochodu. Jeździ tak jak powinien według skromnej mojej opinii każdy SUV. Największe wrażenie sprawia os skrętna, automat, wyciszenie i w przypadku mojej wersji design i atmosfera w kabinie dodatkowa przyjemność dawał system audio. Aha jestem oczywiście zwolennikiem bawarek i czekam na G30.

Opublikowano

Moze miales na mysli moj post: mnie Q7 rozczarowalo :mrgreen: :mrgreen: Dopoki nie wsiadlem i nie przejechalem sie tym SUVem to to auto bylo majstersztykiem w mojej glowie... No coz :duh:

 

Obawiam sie, ze moze XC90 mimo swojej praktycznosci, ten ubogi design w postaci jednego pokretla i paru przyciskow na konsoli rozczaruje :cry: Nie wiem, niestety nie mialem okazji wynajac auta na weekend.

 

Za to czeka mnie kolejny weekend z rzedu, gdzie do przejechania mam ponad 1800km swoja GT :cry2: :cry2: :cool2:

Opublikowano
Ja dzisiaj byłem u kolejnego z konkurentów mianowicie Mercedesa i elektryczna regulacja kierownicy nie działała w nowym aucie, GLE ma przestarzałe wnętrze i materiały wg mnie słabszej jakosci niż Audi
Opublikowano

Od 26 wrzesnia przejechalem 22tys.

Ostanio zaczeły pojawiać się problemy...

Mam wyciek z tego miejsca gdzie rozdziela moc na przod i tyl. Nie pamietam jak się to nazywa.

Pomijam upierdilwe akcje serwisowe takie jak wymiana EGR.

 

Fotel pasażera mało używany trzęsie się i skrzypi jak diabli. Nawet na najdrobniejszych nierównościach.

 

Nie wiem czy bym po raz drugi wybrał X5. Zdecydowanie cieplej myśle ostatnio o Q7 i GLE.

Opublikowano

Super że audi Q7 ma 3.0 tdi ultra 218km bo już są pierwsze zwiększenia mocy :)

W kreatorze mocy zrobili ponad 300km i 660Nm.

 

Nie widzę w takim razie sensu aby płacić dużo więcej do 3.0 tdi 272km skoro w ultra również mam 3.0 a można wykręcić fajny wynik.

 

Ps. X5 30d robią na podobne wyniki co 3.0 tdi ultra :D

Opublikowano

A dla mnie w tej klasie tylko Range Rover ,wiem ,wiem cena ,opinie itp.

Swiat się zmienia ,

mam okazję użytkować w firmie dwa RR (duży Autobiography i Sport HSE) ,tak jak pisałem wcześniej zastąpiły one Mercedesy S (2014 i 2015) o których mogę powiedzieć jedynie ,że psuły się na potęgę ! Bilans RR po roku to jedynie uporczywie pojawiający się komunikat o niskim ciśnieniu w ... kole zapasowym w jednym z nich. Serwis nie może tego zdiagnozować ,ale poza tym ZERO problemów. Auta są bardzo dobrze spasowane ,materiały użyte w środku nie noszą śladów zużycia. Parę świetnych patentów jak częściowe podświetlanie aktywnej strefy zegarów ,genialne napędy ,możliwość jazdy z włączoną kamerą z tyłu (rewelacja) ! ,niepowtarzalny styl to moje ulubione rzeczy.

Mniejszy Sport jezdzi naprawdę niewiele gorzej od BMW ,gdyby jeszcze miał grubszą kierownicę ( jak Autobiography) to byłby idealny :D

Pozostaję wiernym fanem BMW ,ale w ostatnich latach konkurencja nie spała.

Dla przykładu moje prywatne typy w kilku segmentach :

małe SUVy - Macan jezdzi zdecydowanie lepiej od każdego X3 ,a jest jeszcze SQ5 (brzydkie ale szybkie)

sedany - A6 niczym nie ustępuje starej już piątce

luksusowe - nowa seria 7 nie ma jeszcze rywali

sport - kiedyś kupowałbym w ciemno M Power - dziś tylko RS7 (kto miał okazję sprobować jakiegokolwiek RS pewnie potwierdzi ) :D

Swiat się zmienia...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.... prawie święte słowa- BMW idzie w kierunku VW zapominając o sowich tradycjach zaraz nowa seria 5 z trzema cylindrami i przednim napędem będzie ala Passat tylko szkoda że tak drogo. ewolucją BMW jest seria 1 i 2,3... przedni napęd, ciekawe co przyniesie za 3-4 lata ...... Panowie trzymać swoje BMW bo za 10 lat to będą słodkie rodzynki w śród BMW ........
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe z tym RR... ten samochod to zupelnie nie moja bajka, ale ich bardzo slabe wyniki w JD Power sa juz chyba przyslowiowe.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Auta są bardzo dobrze spasowane ,materiały użyte w środku nie noszą śladów zużycia. Parę świetnych patentów jak częściowe podświetlanie aktywnej strefy zegarów ,genialne napędy ,możliwość jazdy z włączoną kamerą z tyłu (rewelacja) ! ,niepowtarzalny styl to moje ulubione rzeczy.

 

Tu się zgodzę, ale sterowanie multimediami / nawigacja to "jak w Polonezie" ;) Oddam im to, że poprawiają responsywność tego ustrojstwa i działa to już znośnie. Ale jak wygląda :duh:

Niech kopiują

Opublikowano

.. jeszcze 3 mce temu projektowalem siedzenia do liftu Range Rover L-405.

 

Podsumuje ta prace jednym zdaniem: co z tego, ze piekny design, jak 'szrot' pod spodem.

To nie jest auto sprzedawane w setkach tysiecy sztuk (jak konkurencja: X5, ML, czy Q7) ale dla tej wersji przewidziano 18tys / 2lata. :duh:

Powiedzcie mi, gdzie tu ma sie zwrocic koszt narzedzi? Ano, to czego nie widac, jest proste, tanie i wykonane z najtanszych materialow, najtansza metoda. A w dodatku ciezkie. :mad2:

 

Auto jest komfortowe, majestatyczne i robi wrazenie. Ale.. jak juz ktos napisal: cena to porazka. :mad2:

 

PS. JLR idzie narazie wciaz dobrze. Hindusi wciaz pakuja pieniadze, zobaczymy za kilka lat... :roll:

Opublikowano
Po mału oderwanie od rzeczywistości cen tych aut mnie przeraża. Np podstawowy jaguar XF w wersji Pure z 2.0 z AWD 235 000 zł za diesla o mocy 180 KM, gdzie 5tka ze 190 KM dieslem i xDrive kosztuje 214 200 :duh:
Opublikowano

Nie wazne jakie auto, nie kupuje nowych! :cool2:

 

Jaguara XJ w wersji Long kupisz max.3 letniego juz za 36tys EUR ( V6 D 275KM )Nie wiem, czy sie cieszyc czy plakac :mad2:

  • 11 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie kiedy będzie nowy modelX5 ? przymieżam się do zmiany XC90 na BMW X5 ale nie w budzie f15 bo jest ciasny dla 5 osób .

Nowy X7 ma być w 2018r ale dokładnie kiedy w salonach nikt nic nie wie. Polityka cenowa w BMW troszeczke odstrasza i jeśli F15 3.0d z dobrym wyposażeniem można mieć MErca MLS 3.0d to trochę się boje ceny X7

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
liftu nie było i nie będzie takie info mam ze salonu
Opublikowano
Nie będzie LCI. Ma być trochę szybciej nowy model z płytą CLAR co zapowiada duży spadek wagi :)
kupię 540i E39 po lifcie, sedan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.