Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Raczej chodzilo mi o to,ze tym modelem BMW celuje w segment aut luksusowych.Tak wyglada to we wszystkich dostepnych materialach,GL raczej nie bedzie konkurentem ,cena okazyjna tez pewnie sie nie pojawi ...

Sporo czesci ma byc wspolnych z Rolls-Royce Cullinan SUV.

Edytowane przez rafusa
  • Odpowiedzi 344
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To co robimy to oczywiscie tez spekluacje... BMW celuje w 40-50k samochodow rocznie. Jest to mniej wiecej sprzedaz GL. Nie sadze (choc to moze moje wishful thinking), ze BMW X7 bedzie drozsze o wiecej niz 5-10% od GL. Moge sie oczywiscie mylic, nawet BMW sie myli - zaskoczyl ich spektakularny sukces X6 (oczywiscie nie na rynku US, gdzie model okazal sie klapa).

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

To prawda ,ale ucza sie szybko ,wlasnie ruszyl program BMW Lease dla CPO.

Powinno zadzialac w stosunku do ludzi ,ktorzy do tej pory nie mogli sobie pozwolic na Premium.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ostatnio miałem kilka problemów z XC90 - zepsuta klamka pasażera drzwi , wyciek paliwa pod komorą silnika czy nadal głuche stuki na zimnym silniku ( pochodzi od zawieszenia i znika po 5 min. jazdy autem) już brałem pod uwagę sprzedaż auta i kupno BMW ale - BMW X5 jest dla 4 osób mimo że jest duży..... . Serwis Volvo w 3mieście spisał sie super i powiem że BMW powinno się dużo uczyć od nich( 3miasto)- usterki usunięto w 48h i to mnie przekonało iż nadal będę jedził XC90 ( uważam jest bardziej komfortowe i przestronniejsze od X5 ) - czekam na X7 to będzie bardzo fajna alternatywa aby wymienić XC90.

Najgorsze w XC90 to nawigacja ciągle nie mogę się do niej przekonać silnik D5 daje rade na długich trasach .... warto zainwestować w laminowane okna drzwi bocznych jest o wiele ciszej od X5 i od wersji standardowej XC90

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wojtek,

a co nie tak jest z nawigacją w XC90? Mało intuicyjna?

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ustawianie / kasowanie punktu dojazdu, przybliżanie i oddalanie w trakcie jazdy autem mapy jest bardzo trudne, natężenie korków jest nie rzeczywiste, nie wszystkie ulice są poprawne ( nazwy ) itp. mam najnowszą aktualizacje (luty 2016)
Opublikowano

wlasnie tego sie obawiam w XC90, ze dotykowy ekran jest malo 'praktyczny' podczas jazdy, gdzie musisz spojrzec, co i gdzie nacisnac palcem.

W iDrive masz Menu/CD/RADIO/Navi, ktore mozesz bez odrywania wzorku palcem albo namacac albo po prostu na czuja wybrac.

 

Kilka miesiecy temu mialem z wypozyczalni Golfa VII. Tam jest ekran dotykowy (choc i sa po bokach fizyczne przyciski) - powiem Wam, strasznie upierdliwe i niewygodne podczas jazdy. :mad2:

Tutaj Audi czy BMW ze swoim joystickiem i pokretlem jestwygodniejsze :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Menu/CD/RADIO/Navi, jest cały czas na wyświetlaczu tu nie ma problemu z wyborem -problem jest jeśli wchodzi się głębiej w menu wtedy wzrok kierujesz na ekran zzamiast na drogę. Telefon radio czy media są sterowane z poziomu kierownicy tu tez jest łatwizna ale navigacja i jej sterownie jest słabe. ......jesteś przyzwyczajony do idrive to w xc90 będziesz robił zmarszczki na czole:)
Opublikowano

hej,

dzieki za nakreslenie tematu. Jestem typem czlowieka, ktory zwraca na takie rzeczy baaardzo uwage. Ergonomia i komfort obslugi jak i podrozowania naleza do moich priorytetow. :cool2:

 

Z tego co widze, na rynku jest pelno wersji XC90 Momentum, nie wiem, czy np. jest tam zawieszenie pneumatyczne? Jak z cofaniem? Kamera jest niezbedna?

 

Najszybciej bede mogl wyprobowac auto za 2 tyg, ale dobrze za wczasu wiedziec, gdzie diabel tkwi :mrgreen: :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pneumatyka to opcja dostępna dla wersji Momentum, Inscription i R-design.

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kamera, pneumatyka, system audio B&W, laminowane szyby to uwazam opcje obowiązkowe
Opublikowano
Menu/CD/RADIO/Navi, jest cały czas na wyświetlaczu tu nie ma problemu z wyborem -problem jest jeśli wchodzi się głębiej w menu wtedy wzrok kierujesz na ekran zzamiast na drogę. Telefon radio czy media są sterowane z poziomu kierownicy tu tez jest łatwizna ale navigacja i jej sterownie jest słabe. ......jesteś przyzwyczajony do idrive to w xc90 będziesz robił zmarszczki na czole:)

 

 

Przez ostatnie dwa lata uzylem samochodowej nawigacji (w wielu samochodach) moze trzy razy. Mialem okazje sprawdzic wiekszosc dostepnych systemow,takze z tzw. wyzszej polki (Bentley,Aston Martin ,Range etc).

Jaki wyciagnalem wniosek ? Polegam na darmowej aplikacji Waze :-)

Moim zdaniem wszystkie samochodowe nawigacje sa slabe.

Zamawiamy je oczywiscie,ale ja tylko dlatego, ze najczesciej sa polaczone z rzeczami naprawde przydatnymi...

Opublikowano
Tego mozna uzyc dzis w kazdym przyzwoitym aucie :-)
Opublikowano
No tak zgadzam się! :) Ale nie każdy samochód ma Google Earth jako nawigacja podstawowa. O to mi chodziło.
Opublikowano

Google Earth czy Live Traffic czy Audi Connect to uslugi, ktore fajnie miec.. ale. Czasem trzeba subskrypcje przedluzyc (moge sie mylic ale 100EUR/rok w BMW). Do tego update map w Navi, etc.. :mad2:

Niby nie wielkie pieniadze, ale kupuajc czesto auto z rynku wtornego, owe subkrypcje czesto sa juz wygasle :duh:

 

Ja przed podroza i w trakcie korzystam z Google Maps i warstwy Natezenie ruchu, gdzie jak kolega wczesniej napisal, informacje o zdarzeniach drogowych (poprzez Waze) sa meldowane. To na chwile obecna najlepsze i najdokladniejsze narzedzie do sledzenia ruchu :cool2:

 

W Niemczech jest TMC ktore dziala nawet dobrze, niestety w Polsce od wielu lat to kuleje.. a szkoda. :roll:

Opublikowano
Nie ma i nie wierze w darmowych rzeczach. Czyli za serwis się płaci. Jak ktoś nie chce to jest osobisty wybór!
Opublikowano

Tak sie składa ze w Polsce Google maps z natężeniem ruchu jest najlepsze. Miliony użytkowników androida robią swoje. Ceną jest dostarczanie informacji o ruchu, ale koszt finansowy jest 0.

RTTI działa dobrze w Niemczech, Austii, Szwajcarii. Także algorytm rozpoznawania znaków rzadziej sie myli.

Niestety jeżdzę głownie w Polsce, gdzie RTTI jest stosunkowo mało przydatne.

Opublikowano

Wystarczy na to spojrzeć odpowiadając sobie na 2 pytania:

1. Jakie jest prawdopodobieństwo, że na trasie którą planuję jechać będzie ktoś posiadający BMW z RTTI?

2. Jakie jest prawdopodobieństwo, że na trasie którą planuję jechać będzie ktoś z włączonym Google Maps (Android, iOS, Windows Phone, Audi...)

 

Na moje to Niemcy wypaczają ten obraz, wątpię, że wszędzie tak jest, a w PL tylko źle.

Opublikowano
........

2. Jakie jest prawdopodobieństwo, że na trasie którą planuję jechać będzie ktoś z włączonym Google Maps (Android, iOS, Windows Phone, Audi...)

.......

 

Nie trzeba miec wlaczone Google Maps :nienie:

Google zbiera dane z telefonow na podstawie ich przemieszczania sie (przelaczania miedzy nadajnikami + ew. GPS w telefonie ) :cool2:

Opublikowano

A skąd ma wtedy wiedzieć czy idziesz pieszo, jesteś na rowerze czy właśnie przesiadasz się z tramwaju na tramwaj? ;)

 

Dodatkowo na iOSie nie jest w stanie w trybie ciągłym zbierać tych danych.

Opublikowano

Wszystkie te czynnosci o ktorych napisales determinuje predkosc poruszania: spacer, rower, etc :mrgreen:

Nie jestem programista Google zeby Ci udzielic wyczerpujacej odpowiedzi na pytanie: 'jak?'

 

Najprosciej, jak sam uzyjesz :search: :search: :mrgreen:

 

Poza tym, zrowc uwage na centra duzych miast: linie tramwajowe, parki, etc nie sa uwzglednione w warstwie Traffic :mrgreen:

Opublikowano
Na moje to Niemcy wypaczają ten obraz, wątpię, że wszędzie tak jest, a w PL tylko źle.

Moim zdaniem RTTI jest oparte nie tylko o auta BMW. Firmy handlują informacjami o ruchu, i to przekazywanie trwa online. Być może na terenie PL nie mają dostawcy danych i są oparci tylko o swoje auta?

 

W Szwajcarii znajomym kierowanym przez google'a zdarzyło się dotrzeć do zamkniętej drogi. Musieli skorzystać z platformy pociągowej jadącej przez tunel, za dodatkową opłatą. Ja mijałem tę drogę z drugiej strony tunelu - i RTTI pokazał mi że droga jest zamknięta, Google Maps jedynie nie pokazało żadnych statystyk ruchu. Czyli jak widać system BMW korzysta też z innych źródeł danych - być może z radiowego, być może innego.

Opublikowano
Może tak być. Jako, że posiadam auto z 2012 roku nie mam takich rarytasów ;) Jedynie raz udało mi się jechać z RTTI autem zastępczym wracając z Berlina do Polski i trasy proponowane przez Google i BMW się różniły w sposobie wyjechania z Berlina. Zaryzykowałem i pojechałem tak jak BMW przykazało - nie wiem czy był to najlepszy strzał ;) bo ostatecznie jechałem dłużej niż w estymacji Google'a.
Opublikowano

Ja w zeszłym roku wracałem z Chorwacji i nawigacja bezbłędnie omijała korki w Austrii i Czechach . Cieżko mi stwierdzić jak to jest w Polsce.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.