Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Z powodu zmiany auta X1( rodzina) mocno zastanawiam sie nad X3 28i ale bagażnik okazuje sie mimo 550l maly

Auto ma być drugie w rodzinie- do codziennego użytkowania do wyjazdów tzw. wakacje rodzinne, spokojne (ma sluzyc do uspokojenia emocji po jedzie M3)

Silnik 25d w BMW lub D5 w Volvo zastanawiam sie nad benzyna ale kwota z wposazeniem wyjdzie ponad 400tys. PLN

 

Jakie sa wasze uwagi i zalecenia do tzw. rodzinnego auta.? Czy nowy Audi Q7 jest warty zainteresowania?

Edytowane przez maja22
  • Odpowiedzi 344
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Od kilku miesiecy jezdze F15 25d w rodzinnym ukladzie 2+2. O silniku nie wypowiadam sie, bo wszystko zostalo powiedziane poczawszy od "ten samochod w ogole nie jedzie" po pelen zachwyt, ktory ja podzielam (toutes proportions gardees). Odniose sie do dwoch aspektow rodzinnych, ktore konfigurujac x5 warto miec na uwadze.

 

Bagaznik. Czesto o jego pojemnosci nie decyduje nominalna pojemnosc, a ksztalt. Bagaznik x5 jest dosc plytki, tzn. nie wysoki. Od podlogi do belki z roleta przykrywajaca przestrzen bagazowa jest zaledwie 42-43 cm, co oznacza, ze duza walizka postawiona na boku nie wejdzie pod te belke. Trzeba wymontowac rolete, ale wtedy nie ma miejsca aby ja gdzies schowac, trzeba po prostu zostawic ja w domu i jechac bez niej, albo ukladac duze walizy na plasko, ale wtedy nie wejda dwie jedna na drugiej z tych samych powodow (niska roleta). Czyli pojemnosc ogromna, a ustawnosc taka sobie. Sytuacje ratuje fakt, ze decydujac sie na opony run flat (czyli brak dojazdowego kola zapasowego) otrzymyjemy duzo miejca pod podloga bagaznika. I jest go tam naprawde duzo, wejda spokojnie dwie kabinowki. W moim przypadku to zadecydowalo, ze pogodzilem sie i z bagaznikiem i z oponami run flat.

 

Druga opcja to tylna kanapa w wersji komfort, czyli z pochylanym oparciem (opcja dobra dla dzieci na dlugie, nocne trasy). Tu jest jeszcze gorzej. Pochylenie tylnego oparcia kanapy jest symboliczne, a kąta pochylenia nie mozna zwiekszyc nawet jesli przesunie sie siedzisko kanapy do przodu i z tylu za oparciem jest wolna przestrzen i teoretycznie nic nie blokuje oparcia przed jego dalszym pochyleniem. Ale nie da sie, po prostu. Praktycznosc posiadania tej opcji przejawia sie jedynie w uzyskaniu wiekszej przestrzeni bagazowej, jesli przesuniemy siedzisko kanapy do przodu (kosztem miejsca na kolana na tylnej kanapie).

 

Co do nowego XC90 to oczywiscie jest to propozycja godna rozwazenia. Ja bardzo chcialem dotrwac do jego debiutu, ale nie udalo sie, potrzebowalem samochod wczesniej. A ewolucyjnie szedlem podobna droga do ciebie - xc60, pozniej x3 F25, pozniej nowe xc90 a skonczylo sie na F15.

 

Tyle z mojej strony i zycze udanych wyborow.

Opublikowano

@maja22 - bagażnik, jego pojemność i kształt; dla mnie ważne np. czy wejdzie klatka z psem i w takim wypadku odpada każde auto ze ściętą (ukośnie biegnącą) klapą bagażnika.

Co do F15 się nie wypowiem bo nie mam; poczekam aż wyrośnie z chorób dziecięcych. Ale w Twoim przypadku F15 25d, przy równoczesnej jeździe M3, będzie przyprawiać Cię o frustrację, że nie jedzie....

Nawet zakładając, że tylko okazjonalnie, na wakacje, itp to i tak moim zdaniem będzie Ci brakowało czegoś pod stopą.

 

Nowe XC90 jest ładne ale widzę, że diesle to 2-litrowe.... Tyle masz w Octavii, Passacie, itp. Dodaj paręset kg masy dodatkowej w XC90...

 

Przed całym szałem z downsizingiem i horrendalną akcyzą w naszym kraju, producenci montowali motory min 3 litrowe - zobacz X5 E70 czy Audi Q7.

Moim zdaniem jeżeli już kupować auto za kilkaset tysięcy złotych to z motorem, który nie spowoduje, że znielubimy to auto po tygodniu jazdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Od kilku miesiecy jezdze F15 25d w rodzinnym ukladzie 2+2. O silniku nie wypowiadam sie, bo wszystko zostalo powiedziane poczawszy od "ten samochod w ogole nie jedzie" po pelen zachwyt, ktory ja podzielam (toutes proportions gardees). Odniose sie do dwoch aspektow rodzinnych, ktore konfigurujac x5 warto miec na uwadze.

 

Bagaznik. Czesto o jego pojemnosci nie decyduje nominalna pojemnosc, a ksztalt. Bagaznik x5 jest dosc plytki, tzn. nie wysoki. Od podlogi do belki z roleta przykrywajaca przestrzen bagazowa jest zaledwie 42-43 cm, co oznacza, ze duza walizka postawiona na boku nie wejdzie pod te belke. Trzeba wymontowac rolete, ale wtedy nie ma miejsca aby ja gdzies schowac, trzeba po prostu zostawic ja w domu i jechac bez niej, albo ukladac duze walizy na plasko, ale wtedy nie wejda dwie jedna na drugiej z tych samych powodow (niska roleta). Czyli pojemnosc ogromna, a ustawnosc taka sobie. Sytuacje ratuje fakt, ze decydujac sie na opony run flat (czyli brak dojazdowego kola zapasowego) otrzymyjemy duzo miejca pod podloga bagaznika. I jest go tam naprawde duzo, wejda spokojnie dwie kabinowki. W moim przypadku to zadecydowalo, ze pogodzilem sie i z bagaznikiem i z oponami run flat.

 

Druga opcja to tylna kanapa w wersji komfort, czyli z pochylanym oparciem (opcja dobra dla dzieci na dlugie, nocne trasy). Tu jest jeszcze gorzej. Pochylenie tylnego oparcia kanapy jest symboliczne, a kąta pochylenia nie mozna zwiekszyc nawet jesli przesunie sie siedzisko kanapy do przodu i z tylu za oparciem jest wolna przestrzen i teoretycznie nic nie blokuje oparcia przed jego dalszym pochyleniem. Ale nie da sie, po prostu. Praktycznosc posiadania tej opcji przejawia sie jedynie w uzyskaniu wiekszej przestrzeni bagazowej, jesli przesuniemy siedzisko kanapy do przodu (kosztem miejsca na kolana na tylnej kanapie).

 

Co do nowego XC90 to oczywiscie jest to propozycja godna rozwazenia. Ja bardzo chcialem dotrwac do jego debiutu, ale nie udalo sie, potrzebowalem samochod wczesniej. A ewolucyjnie szedlem podobna droga do ciebie - xc60, pozniej x3 F25, pozniej nowe xc90 a skonczylo sie na F15.

 

Tyle z mojej strony i zycze udanych wyborow.

 

 

 

... to co napisales sa cennymi informacjami - ja bym nie pomyslal o takich WAZNYCH elementach w salonie. Nie pisze po to ze x5 jest skreslone tylko bede mocno bral pod uwage nie tylko w F15 - dzieki za informacje

 

... Sam uważam ze w tak duzym aucie silnik 250KM 450Nm to min. - zastanwaiam sie nad benzyna w F15 tylko jest R6 - ok super, tylko sama akcyza zabija godna propozycje.

... w Volvo jest T5 245KM i tu jest w dobrej cenie tylko oby nie okazalo sie iz co 250km trzeba tankowac na trasie.

 

.... dla mnie wazne jest przy wyborze.

- komfort i cisza w kabinie ( długie trasy predkosc 160-170km/h ) co do mocy wiadomo im wiecej tym lepiej ale nie liczy sie same KM tylko umejetnosc wykorzystania tych konikow.

- 3 foteliki dla dzieci na tylnej kanapie - bardzo wazny element

- pakowny bagaznik nie musi miec 700litrow bo sam wiem wiele krotonie przekonalem ze litry to nie wszystko w bagazniku.

- w miare podreczny w manewrach w miescie - F15 sie sprawdza

Opublikowano

ja bym nie skreślał od razu volva ze względu na moc. W x5 może bardziej jej brakuje ze względu na możliwości jezdne i dlatego chce się je mieć z jak nawiększym silnikiem. Jeździłem przez kilka dni xc90 163 km i muszę przyznać, że bardzo mi przypadło do gustu. Odczucia są zupełnie inne i nie ma się ochoty deptać. Jazda tym autem sprawiła mi przyjemność pomimo, że jestem jeszcze młody i lubię szybkie auta. Nowe xc90 uważam, że będzie super :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam,

myślę, że jako ojciec trójki dzieci i od ponad 7 lat użytkownik xc90 d5 mogę coś dopomóc. Bardzo lubię x5 f15, jest ładne i świetnie jeździ, ale jako auto rodzinne xc90 będzie zwyczajnie lepsze:

- bagażnik x5 f15 jest zdecydowanie mniejszy od poprzedniego modelu volvo, a nowy jest podobno jeszcze lepszy pod tym względem

- jak powiedział kiedyś Clarkson xc90 projektował, ktoś kto ma dzieci i takie cechy, jak trzy oddzielne fotele w drugim rzędzie czy teatralny układ siedzeń to potwierdzają

- podczas wakacyjnych wojaży priorytetem jest komfort, poprzednie xc90 wygrywa pod tym względem z e70, myślę, że nowy model z pneumatycznym zawieszeniem pokona f15

Poza tym:

- xc90 ma moim zdaniem piękny środek

- jest o 100 kg lżejsze od x5

- ma lepszy współczynnik cx

- w porównywanych wersjach ma lepsze osiągi

- silnik 2.0d według opinii dziennikarzy chodzi mniej siermiężnie niż 2.0d bmw

- jak x5, to moim zdaniem warto dopłacić do 3.0d, bo 2.5d nie pasuje do sportowego charakteru auta

Podsumowując, ja bym brał xc90, ale x5 również jest świetnym wyborem.

Opublikowano
Ja mialem XC 90 w wersji Executive...i nie chce znac wiecej tej marki. Zwieszenie kiepskie , hamulce marne, jakosc wykonania "pod psem"...sprzedalem autko z przebiegiem 18.000 km, auto wiekszosc czasu spedzalo w serwisie. NIe sadze aby cos w nowym modelu pod reka "chinska" sie zmienilo...na lepsze. Z calego serca odradzam.
Opublikowano

ilu Polaków to tyle opinii :-)

 

@hitch5 - dzięki za opinię "rodzinną".

jeśli możesz, to jak wypada porównanie komfortu XC90 z A8 (masz wpisane w profilu)?

Opublikowano
No cóż, a8 jest bardziej komfortowe, w końcu jest klasę wyżej, ma pneumatyczne zawieszenie i jest nowocześniejszą konstrukcją. Ale dziadek xc90 broni się dzielnie: fotele są prawie tak wygodne jak fotele komfortowe w a8, na zimowych balonach 235/65 r 17 zbliża się resorowaniem do audi na 255/45 r 19, a dzięku trzem oddzielnym fotelom z tyłu jest zdecydowanie wygodniejszy do jazdy w 5 osób. I zgadzam się z kimś wcześniej, ze mimo słabego silnika 185 km jakoś nie brakuje mocy, najlepiej sprawdza się jako rodzinny turystyk w długie trasy. Oczywiście, na krętej drodze za x5 nie nadąży, ale to inny typ samochodu. A nowe xc90 mi się bardzo podoba, zwłąszcza wersja t8, ale żona nie chce słyszeć o niczym innym niż x6 f16.
Opublikowano

 

Jakie sa wasze uwagi i zalecenia do tzw. rodzinnego auta.?

 

moje zdanie jest takie, że jako rodzinne auto to X5 nie jest idealne :cry:

może jeszcze rozwiń co według Ciebie znaczy rodzinne auto, :norty:

 

ja wcześniej jeździłem Fordem S-Max'em i pod kątem "rodzinności" to mimo dużo starszej konstrukcji był lepszy niż F15. Większy bagażnik, więcej miejsca wewnątrz, tylna kanapa z 3 oddzielnie regulowanymi i przesuwanymi fotelami, więcej schowków, stoliki w oparciach

 

ogólnie auto z zupełnie innej bajki, niż te o które pytasz, ale IMO po kilku latach używania, jako rodzinne i nie tylko, bardzo udany model i pewnie gdyby nie długi czas jaki wprowadzają następcę ( 2015 r., ale ma być z opcją 4x4 ) pewnie bym kupił nowego S-max'a - naprawdę zasłużenie dostał tytuł COTY

Opublikowano

Miałem kiedyś Fiata Ulysse i to był samochód rodzinny , ale co z tego jak

- słaby silnik

- wnętrze ok ale materiały tragiczne , miałem nowego a po 4 latach wyglądał

w środku jak 8 latek mimo dbania o samochód

- żadnego poczucia że się jeździ fajnym samochodem

Potem przyszła refleksja czy dla wakacji letnich i zimowych plus parę wyjazdów weekendowych

musi być 100 % auto rodzinne ?

Potem pojawił C-crosser , XC 60 a teraz F15 i na ten moment pomijając oczywiście koszt zakupu

to jestem w 95 % zadowolony.

Oczywiście dla wyjazdów rodzinnych box dachowy to standard.

Opublikowano
No cóż, a8 jest bardziej komfortowe, w końcu jest klasę wyżej, ma pneumatyczne zawieszenie i jest nowocześniejszą konstrukcją. Ale dziadek xc90 broni się dzielnie: fotele są prawie tak wygodne jak fotele komfortowe w a8, na zimowych balonach 235/65 r 17 zbliża się resorowaniem do audi na 255/45 r 19, a dzięku trzem oddzielnym fotelom z tyłu jest zdecydowanie wygodniejszy do jazdy w 5 osób. I zgadzam się z kimś wcześniej, ze mimo słabego silnika 185 km jakoś nie brakuje mocy, najlepiej sprawdza się jako rodzinny turystyk w długie trasy. Oczywiście, na krętej drodze za x5 nie nadąży, ale to inny typ samochodu. A nowe xc90 mi się bardzo podoba, zwłąszcza wersja t8, ale żona nie chce słyszeć o niczym innym niż x6 f16.

 

dziękuję; to oznacza, że XC90 może być dla mnie poważnym kandydatem na następcę E70 gdy przyjdzie czas na zmianę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moze ten nowy XC 90 jest calkowicie zmieniony pod blacha - na zewnatrz mam wrazenie, ze tylko pozaokraglali ksztatly - poprzedni model byl co najmiej jedna klase ponizej E70 (wlasciwosci jezdne, skrzynia, silniki, itd.). Co z tego, ze mial wiekszy bagaznik, kiedy jazda tym samochodem nie sprawiala przyjemnosci... nie chce mi sie wierzyc, ze az tak mocno zmienili wszystko, aby rozwazac ten samochod w klasie BMW.

 

Odnosnie bagaznika - dla mnie ksztalt i wielkosc tej czesci samochodu maja znaczenie, bo podobnie jak Tomek woze z tylu psa. Bagaze najczesciej ida do boxa. Z powodu powiekszenia sie rodziny rozwazalem rozne opcje - SUV z wiekszym bagaznikiem, mini-van, jakis amerykanski SUV... na rynku amerykanskim jest duzy wybor... po wielu jazdach probnych uznalem, ze X5 zapewnia mi dobre samopoczucie i dosc duza przestrzen bagazowa. Jesli na dluzsze wakacje, lub wyjazd na kamping potrzebuje wiecej przestrzeni bagazowej, zaczepiam przyczepke u-haul... wiem, niektorzy twierdza, ze wiocha :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Miałem kiedyś Fiata Ulysse i to był samochód rodzinny , ale co z tego jak

.

 

tez miałem Ulyssa :mrgreen:

wielkie, wygodne, ciche auto,

mi najbardziej dolegała awaryjność, a w sumie może bardziej kompletna nieznajomość auta w serwisie - dla serwisu fiata było to wyzwanie, z którym na ogół kiepsko sobie radzili ..... :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

... jazda testowa F15 25d - autko bardzo fajne, mimo duzych wymiarow to odczucia inne - taki garnitur szyty na miare. Bagaznik tak jest duzy plaski ale plytki. Z tylu 3 foteliki spokojnie wchodza ale super ilosci nie ma. Silnik 218KM no coz szalu nie ma - 3.0d lub 4.0d idealny. Na minus to tyl auta jest wg. moich gustow brzydki nie pasuje do calosci auta i te dwie male rureczki do pr

pyrkania - taki duzy a taki malutki uklad wydechowy:)

 

Volvo nie posiada auta do jazd testowych dopiero na wiosne ... troche dlugo. Podobno ma miec calkiem nowy automat podobny do ZF8 - to duzy plus.

 

Znajomy powiedzial iz jest fajny Merc M 250 blueTec mi osobiscie nie - ale warto chyba sprawdzic jak to jedzi....

Opublikowano
Z tych wszystkich to mercedesem jeździło mi się najgorzej ( ml 350 ) . Bardzo dobrze wpominam touarega z 3 litrowym dieslem. Bardzo fajne prowadzenie.
Opublikowano

Jazda Touaregiem 3,0 TDI jest zbliżona do jazdy Cayenne również z 3 litrowym dieslem. Całkiem przyjemna ale dla mnie x5 f15 z pneumatyką i adaptacyjnymi amortyzatorami jeździ się na co dzień przyjemniej niż Cayenne czy bliźniaczym Touareqiem. BMW jest bardziej komfortowe, ma lepszy silnik i cichsze zawieszenie. Cayenne może trochę lepszy przy bardzo ostrej jeździe ale ten samochód ma służyć do czego innego, również wyciszenie wydawało się troszkę lepsze.

 

Kolega też ma ML W166 350 BlueTEC, którym nieraz jeździłem. Jak dla mnie fajne auto, dobrze wykonane, na postoju cichszy silnik i bardziej "miękko" pracujący jak w BMW. Tylko zadziwiająco twarde jak na Mercedesa z pełnym pneumatycznym zawieszeniem, koła 19".

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Wydaje mi sie, ze skrzynia biegow w nowym XC90 to bedzie 8-biegowy Aisin, ktory juz teraz jest montowany w XC60 z silnikami E-drive. Dobra, ale nie dorownujaca ZF8, niestety.
Opublikowano

Panowie Volvo to naprawde swietne wozy ale niestety strtasznie emeryckie :( Ja mam sentyment do Volvo , mialem 3 sztuki - XC 70 i krotko XC 90 , duze , mega wygodne , bardzo pakowne , bezawaryjne ale nudne do kwadratu ...

Mercedesow nie cierpie , mialem krotko GL-a 2010 i nigdy wiecej gwiazdy :duh: zawieszenie jak w pontonie , silnik 350 cdi - mega mul , hamulce marne , obsluga i podswietlenie nie logiczne , jedynie duzo miejsca , przepastny bagaznik i fotele dla 7 os.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano

X3 28i przy prędkościach autostradowych na full załądowany niestety nie będzie miał dużego zasięgu - wtedy zawsze myślę o 30D.

 

Co do aut w kategorii mądry zakup myślałem też o Touareg'u ale niestety w trójmiejskich salonach nie mogłem żadnego napotkać więc nie wiem jak wykonanie i materiały.

Oglądałem i Audi i BMW i boli jak przycinają na jakości materiałów => te auta są poprostu za drogie wg mnie jak na takie wykonanie.

Jak spoglądam na te plastiki poniżej siedzisk i w Q7 i X5 to :duh:

 

Jedyna marka w której nie mogę się przyczepić to Porsche. Zakochałem sie już w Cayenne na dobre tylko cena też jest dobra.

Wspomniany wcześniej S-Max jest genialnym autem w kategori szybki rodzinny wóz :cool2: no i można by go z dwusprzęgłową skrzynią skonfigurować po świetnych kosztach porównując do cen BMW

Opublikowano

 

Co do aut w kategorii mądry zakup myślałem też o Touareg'u ale niestety w trójmiejskich salonach nie mogłem żadnego napotkać więc nie wiem jak wykonanie i materiały.

 

to ja miałem fajną możliwość porównania, bo mając na testach X5 podjechałem do VW przejechać się właśnie Touaregiem ( te 2 auta były w moim finale :mrgreen: ) i jeśli chodzi o jazdę i silnik to bardzo fajne auto, ale dla mnie np. dotykowy ekran nawigacji jest gorszy do obsługi w trakcie jazdy, mimo raptem kilku tysięcy km było słychać gdzieniegdzie plastki. Ale największe wrażenie i decydujący moment był jak wróciliśmy z jazdy i wsiedliśmy do X5 bezpośrednio po VW - klimat, jakość wnętrza, materiały to zupełnie inna liga. Z moją żoną, która nie jest fanem motoryzacji i strasznie była anty-BMW, po wejściu do X5 przez chwilę była cisza i zgodnie spojrzeliśmy na siebie i było wiadomo, że VW przegrał ten finał :norty: Ale widać to naprawdę dopiero w bezpośrednim porównaniu.

 

Wspomniany wcześniej S-Max jest genialnym autem w kategori szybki rodzinny wóz :cool2: no i można by go z dwusprzęgłową skrzynią skonfigurować po świetnych kosztach porównując do cen BMW

 

S-max'a wspominam bardzo dobrze - nie byłem początkowo przekonany do wyglądu, zwłaszcza przodu, ale z czasem dostrzegłem urok :lol:

jako rodzinny, czy uniwersalny samochód uważam, że nie ma konkurencji. Mega wygodny i super prowadzący się samochód - myślę, że może nawet lepiej się prowadzi niż X5 - kiedyś jakiś tester powiedział, że lepszy układ jezdny mógłby zrobić tylko BMW.

A kwestia cena S-max i X5 to różnica jest powiedzmy 2-3 krotna, a X5 nie jest tyle razy lepsza. Bardzo jestem ciekawy nowego modelu S-max'a, bo pewnie jakby Ford tak nie odsuwał wprowadzenia nowego modelu, to nie byłoby mnie na tym forum :wink: tym bardziej, że ma być też opcja z napędem AWD

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zan1zan czy ty masz pneumatyke w X5 - jesli tak to jak sie spisuje do standardowego zawieszenia?

 

S max powinien byc porownywany do BMW 2:)

Opublikowano
zan1zan czy ty masz pneumatyke w X5 - jesli tak to jak sie spisuje do standardowego zawieszenia?

 

S max powinien byc porownywany do BMW 2:)

 

 

tak mam zawieszenie Comfort ( pneumatyka na tylnej osi, przód adaptacyjny ) i IMO jest trochę zbyt komfortowe :norty: , tzn. komfort jest OK, ale na szybkich zakrętach za bardzo się pochyla :oops:

 

jeździłem z M-pakietem i tam konstrukcja jest identyczna jak COMFORT, tylko ma jeszcze jeden tryb ustawień SPORT+ i chyba jest jeszcze bardziej sztywne, a to jest to czego mi brakuje na szybkich zakrętach, bo na prostej jest OK

w związku z tym muszę dowiedzieć się, czy można "dograć" soft od M-pakietu

 

nie jechałem na standardowym stalowym, więc ciężko mi porównać,

 

co do S-maxa to wielkością jest sporo większy od BMW 2 i sporo tańszy :roll:

Opublikowano
zan1zan czy ty masz pneumatyke w X5 - jesli tak to jak sie spisuje do standardowego zawieszenia?

 

S max powinien byc porownywany do BMW 2:)

 

??? - masz na myśli chyba cenowo bo wielkością S-Max rozbraja a na autostradzie będzie niezłym autem pościgowym, chyba że myślałeś o C-Max :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.