Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od pewnego czasu zmagam sie z problemem ktory wczesniej wystepowal rzadko bo tylko raz na kilka miesiecy a z czasem gdy robilo sie coraz zimniej problem pojawial sie czesto a teraz jest niemal codziennie... Chodzi o to ze auto po kilka minutach jazdy ogranicza swoja moc co jest wyczuwalne i skacza obroty. Czasem obroty skacza tylko miedzy 600-700rpm a czasem miedzy 600-900rpm w skrajnych przypadkach raz w tygodniu auto gasnie i odpala gdy stane na swiatlach gdy juz ten blad wywali na desce.Caly samochod gdy ten blad jest na desce trzesie sie... Po ok. 15min. jazdy gdy samochod jest rozgrzany gasze auto i odpalam jeszcze raz i blad juz sie nie pojawia...

 

Warning light: http://i1352.photobucket.com/albums/q641/Dan116i/BMW%20Problems/EngineManagementcopy.png

 

Screen nr.1 z OBD2:

http://i62.tinypic.com/21njnnm.jpg

 

Screen nt.2 z OBD2:

http://i60.tinypic.com/i6w3k7.png

 

Ktos wie co to moze byc? Czy jest to sensor przeplywomierza czy moze cos innego? Serwis robiony 15tys.km. temu...

Opublikowano
Zadne z wyzej wymienionych linkow nie dotyczy bledu z ktorym sie zmagam piza tym ten 3 link jest to moj stary post dotyczacy kata ktorego juz wymienilem i objawy ktore tam opisalem ustapily. W kazdym badz razie dzieki za pomoc choc nadal jej szukam...
Opublikowano

Pod jaki program diagnostyczny podlaczasz czy nie czasem BMWhat jak tak to błedow nie odczytac moze jakas inpa albo dis.

A co do objawow to ci sie zdaje ze te tematy nic nie wnosza u mnie przy bledzie NOX wystapil blad 3cyl. i termostau a wszystko bylo oki poza noxem. :mrgreen:a błedy kata tez wyskakiwały.

Ja zrobiłem tak po wymianie noxa cewek i swiec kupilem to

http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/petrol-power-ecomax/

dolewam systematycznie i nie mam klopotow tak z kontrolka jak i z falowaniem obrotow.

Opublikowano

Jak po odpaleniu nierówno pracuje, albo gaśnie na światłach, to ja bym stawiał na przepustnicę.

U mnie było odczuwalne falowanie (w granicach 800-1100obrotów) po odpaleniu, błędów nie miałem.

Po wyczyszczeniu przepustnicy problem zniknął.

Czyszczenie z demontażem i złożeniem do kupy zajmie Ci max godzinę, jeśli nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi.

Osobiście nie bawiłem się w jakieś "specjalne środki do czyszczenia przepustnic", szmatka + trochę benzyny wystarczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.