Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.mam problem z kierownica mianowicie jest bardzo czuła na skręty jak jadę szybko.muszę cały czas uważać bo nawet drobny ruch kierownicy powoduje że samochód skręca. jak możecie to podsuncie jakiś pomysł co to może być za przyczyna.pozdrawiam
Opublikowano

To według mnie, może uszkodzone jest łożysko górnego mocowania amortyzatora(zaciera się) lub jeden z zaworów sterujących przepływu oleju w maglownicy . Ale to już fachowcy muszą ocenić.

Chyba ,że masz możliwość podniesienia przedniej osi pojazdu i ręcznie pokręcenia kołami,może wyczujesz zacięcia.... lub na postoju niech ktoś pokręci kierownicą a ty przy kole ,nawet rękę połóż na sprężynie i czy nie ma jakiś przeskoków ,zacięć.

Nic innego do głowy mi nie przychodzi .

Sprawdź raczej łożyska amorów.

Ewentualnie może koledzy z większym stażem coś doradzą......

Opublikowano

Ja założyłem, że zawieszenie kolega ma bez żadnych luzów.

Każdy dobry zakład najpierw sprawdza zawieszenie ,a dopiero potem jak jest wszystko dobrze ustawia geometrię.

Opublikowano
A wczesniej bylo inaczej, czy moze miales inne auto? Bo wiesz, jak chcesz porownac daleko nie szukajac uklad z RX lexusa do X5 to faktycznie bmw skreca szybko i od razu :) Ja w kazdym razie nie mam zadnego luzu w kierownicy.
Opublikowano
Sprawdź małe sworznie i końcówki dolnych wahaczy (najlepiej na szarpakach bo mają tendencję do ruszania się w pionie i tak normalnie nie zawsze to widać). Zwróć uwagę czy podczas jazdy z szybszą prędkością (powiedzmy 70-80km) kierownica obraca się zdecydowanie ciężej niż podczas jazdy wolniej (powiedzmy 30-40km) problemem może być servotronic jeśli go posiadasz. Jeśli masz założone felgi 19 sprawdź układ kierowniczy (maglownica, drążki, końcówki drążków) te koła są ciężkie i niestety szybko te elementy się zużywają.
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
problem został rozwiązany mianowicie : wymieniłem poduszki nad amortyzatorami(lewa poducha była rozwalona), lewy wachacz, maglownica poszła do regeneracji i samochód nie do poznania prowadzi się rewelacyjnie.
Opublikowano
A' propos, też tak macie u siebie że kierownica podczas ruszania nią, skręcania gdy znajdzie się mniej więcej w pozycji domyślnej 0 stopni koła prosto, jest takie cyknięcie i wyczulane króciutkie otarcie/zgrzyt?
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
Wymieniali mi taśme zaraz po zakupie, może to coś spowodowało? Teraz ta obudowa kolumny kier. nie jest od strony stacyjki dobrze spasowana, jest szpara i odstają te plastiki, może coś tam pochrzanili.
http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg
Opublikowano
U mnie jest to samo delikatne zgrzytnięcie przy ruszeniu kierownicy w lewą stronę. W prawo nie. Ale też wydaje mi się że jest to kończąca się maglownica. A i jeszcze zaobserwowałem że na zimnym silniku tak jak by olej od wspomy jest jeszcze gęsty to ten objaw nie występuje. Pzdr.
Opublikowano
A i jeszcze zaobserwowałem że na zimnym silniku tak jak by olej od wspomy jest jeszcze gęsty to ten objaw nie występuje. Pzdr.

Nie jestem teraz pewien a nie sprawdze bo robi sie ASB, ale wydaje mi się że dokładnie tak samo jest u mnie.

Jakieś pi razy oko jakie to koszty regeneracja takiej maglownicy?

http://i.imgur.com/mk2DLM9.jpg http://i.imgur.com/p36AAFC.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.