Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,chciałem zapytać osoby znające problem późnego wstawania turbiny lub jej pełnego ładowania dopiero od 2400 rpm jaki może być tego powód. Nie ma żadnych błędów,nie bierze oleju,turbo było regenerowane (tak mówił sprzedający)ale,że tematy forum mówią o sztuce ustawienia testerem więc oddałem do zakładu który to robi. Sprawdzili turbo pod kątem szczelności,luzów itd.dodatkowo przeregulowali geometrię i super,wszystko dokładnie i starannie poskładałem z zamiarem że w końcu zacznie dobrze jeździć. Niestety jak było tak jest nadal czyli auto zachowuje się jak na procy bo z dołu powoli mozolnie jedzie i nagle strzał do przodu dodatkowo od kąd mam to auto turbina mocno wyje niczym karetka.Czy ktoś miał taki przypadek i może coś rozsądnego doradzić?nie piszcie "wymień se turbo i po sprawie"bo nie mam wolnych 4 tys.
Opublikowano
Prawdopodobnie zawiesza się elektryczny nastawnik zmiennej geometrii. Część, którą ciężko dostać i raczej występuje tylko razem z turbosprężarką. Jeśli do tego masz dość mocne wycie to napiszę Ci to czego nie chcesz słyszeć : kup nową turbosprężarkę. Niestety ale te auta wyjściowo nie były tanie i części potrafią trochę kosztować, z resztą moim zdaniem 4 tys zł to normalna kwota za turbosprężarkę nie odbiegająca od konkurencji.
Opublikowano
Jak chcesz sterownik to turbawki to mam taki razem z turbiną ( turbina ma lekko zatarte łopatki i pewnie można by ją zregenerować czego ja osobiście nie polecam ). Oddam w dobre ręce za 400 zł. :mrgreen:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Dziękuję za szybką odpowiedź. Hmm no właśnie nastawnik też był sprawdzany tym testerem. Zadzwonię tam i dopytam jeszcze. To moje drugie bmw i szczerze powiem ostatnie :shock:
Opublikowano
Trzeba sobie zdać sprawę z tego, że to nie są auta nowe i podlegają normalnemu zuzyciu. 95% aut z silnikami M ma już najechane ponad 200tkm, zawsze można wydać więcej, kupić nowsze i włożyć w nie mniej :cool2:
Opublikowano
To moje drugie bmw i szczerze powiem ostatnie :shock:

 

A to myślisz, że w fordach czy innych oplach albo audi to turbiny nie siadają? :wink:

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
To ja Ci powiem że w legendarnym 1.9 tdi miałem przy 144tkm nalotu wymieniany cały blok silnika, bo korba bokiem wyszła - wada fabryczna, miękkie panewki (motor BXE). W 1.8 tsi bodajże CDAA, auto MR2014 przy nalocie 6tkm pierścienie tłokowe i turbosprężarka - nadmierna konsumpcja oleju. Odpukać, w BMW wygląda to póki co trochę lepiej...
Opublikowano

Napiszcie jak sprawdzić ten sterownik turbiny albo czy to on powoduje to,że raz auto przyspiesza mocno a raz na tych samych obr.i prędkości słabiej. Aha i na wciśniętym pedale do końca na 5 biegu 140km/h czuć jak zwalnia- przyspiesza.

Opiszę porównanie tego samego silnika na tych samych gotowcach:u brata na obr.2000 przepływka pokazuje 79kg/h moja 149kg/h na wolnych brat ma 27 u mnie 44,cisnienie żądane brata 1089 aktualne 1039 przy 2000 obr.,moje parametry 1090 aktualne możliwe jakie ustawiłem na krokowcu 1147 ale już brzęczy mocno silniczek. Zjeżdżając w dół znacznie wzrasta ciśnienie do 1476,aktualny przepływ powietrza u brata 327mg, u mnie 491mg. Jak widać coś mocno oszukuje parametry mimo tego samego programu. Czy może to być wina przepływki(będę ją na dniach podmieniał).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.