Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Chendo :cool2: / Rivasi :cool2: jesteście "git", prośba o "luz", :wink: fajnie zaczynaliście :cool2: , niemiło kończycie :|

 

Właśnie.

Trochę posprzątałem. Następne docinki i kłótnia to będzie kara.

 

Chyba najczęściej konieczność zmiany wynika raczej z powodu rosnącego przebiegu, wieku. I wtedy trzeba kupić coś nowszego.

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ale to była kłótnia w rodzinie :mrgreen:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Opublikowano
Dla mnie temat jest bardzo prosty. Mam kasę to zmieniam na F30. Mam kasę i chcę większe auto o bardziej komfortowym charakterze - zmieniam na F10. Na razie nie mam/mam ważniejsze wydatki - jeżdżę dalej zadbanym E90.

 

Tak, można czekać na lift ale co to zmieni - dopóki nastąpi to E90 stanieje jeszcze o kilkanaście tysięcy i wyjdzie na to samo tylko dopłata większa.

 

Jeszcze innym aspektem jest to że można skonfigurować F30 tak, że będzie to zakup lekko nie rozsądny. Mam oczywiście na myśli naszą kochaną akcyzę. Przecież wiadomo że ogromna popularność samochodów poniżej dwóch litrów pojemności nie jest spowodowana miłością do R4 tylko chorymi progami podatku. Każde F30 powyżej 2.0 staje się bardzo wyśrubowane cenowo. Osobiście (powtarzam - osobiście) rozważając F30 wybierałbym pomiędzy 328i a 325d. 5.9 i 6.8 do setki to nie są jakieś wstydliwe wyniki. I można w ludzkiej cenie dołożyć parę naprawdę ciekawych gadżetów. Ale jak ktoś się uprze na 335d, w dodatku mieszkając w PL to faktycznie może powstać dylemat.

 

W Twoim wypadku (rivasi) nie widzę problemu - możesz poskładać 328i Xdrive i będzie jechało tak samo a może i lepiej niż obecne auto i nie wlecisz w 18.6% akcyzy. Co innego jak ktoś ma 335i/335d - ciężko będzie zaspokoić głód osiągów.

 

ok troche podmieniasz temat ale niech bedzie. Nie bardzo chce mi sie gadac czy stac czy nie bo to inny temat... moze sprobuje inaczej : masz 9 letni full hd Sony 50 cali ktory dziala tak jak w dzien ktory go kupiles, czy biorac pod uwage ze 3D na telewizorach to flop a ultra HD daje poprawke na nosnikach ktorych nie ma i nie bedzie powszechnie jeszcze z 10 lat czy placicsz 9 K aby zmienic telewizor. Jezeli juz mowa o osobistych sprawach to celowalem w 335D i tak sie sklada ze na forum sa dwa napakowane egzemplarze ultra spraawne, zrobnione z gustem itd i sobie policzylem ze jezeli bym chcial kupic cos przynajniej w podobnego w F30 to musze wydac jakies 360 tys zl a tamte moge miec wedlug mnie cos ultra zblizonego jak nie takiego samego za 3 krotniej mniej ale mi brakuje HUD ktorego bede probowal doposazyc w E90 jako fun czy sie da i tak naprawde jedynej rzeczy ktorej nie bede mial to jednak duzo wiekszego konfortu i zmiennych trybow jazdy... ale czy 240 K jest tego warte...

 

Ok AO tylko, że sytuacja jest tylko i wyłącznie teoretyczna. Bo w garażu mamy używane E90 i wartość już spadła.

Obejrzałem galerię Rivasi. Ma doposażoną 325. Wpakował w nią dużo pieniędzy. Kasy za mody nie odzyska się w całości.

Więc dokładanie będzie miało dodarkową liczbę tysiączków...

Więc są 2 pytania: czy chcę i czy mnie stać?

Inne rzeczy nie mają znaczenia. Wg mnie.

 

a Jednak zaczynasz partycypacowac :mrgreen:

Wpakowalem jako doposazenie do mojej E91 jakies 40 tys zl w sumie jak skoncze wyglad à la M3 i instalacje HUDa i nowe felgi, fakt i jest 5% szans ze odzyskam jezeli kiedykolwiek bede sprzedawal (a nie wymienie np silnika i skrzyni i nadwozia na M3 ale to inna kwesti ) ale ty bedziesz mial strate 50 % spadku wartosci w 3 lata czyli jakies srednio 100 tys zl co jezeli masz firme zredukujesz do 60 tys przy zalozeniu prowadzonej wedlug przepisow ksiegowosci (nie zapomniec o podatku przy odsprzedazy i vatu jezeli sprzedajesz na fakture innej firmie).

 

Pytanie czy chce wlasnie probuje rozwiazac sluchajac opinii bo czy mnie stac rozwiazalem przed zalozeniem tematu... probuje ta nowa F30 i mam bardzo mieszane uczucia bo jest wieksza ale nie na tyle (szczegolnie bagaznik) abym mogl ja uzywac jako samochod rodzinny wygodnie i coraz bardziej i dzisiaj na razie al bo seria 5 albo X5 byla by chyba lepszym rozwiazaniem.

 

De facto morze trzeba by zmienic temat z uzywanego E90 na uzywany F30 tylko niestety na rynku wtornym sa prawie tylko golasy (w moim pojeciu) bo ciekawe opcje w F30 kosztuja krocie i ludzie ich nie biora.

 

Ale to była kłótnia w rodzinie :mrgreen:

 

Na tego kktory ma wiekszego ! i wyszlo ze ja a moja zona o tym juz wie i tak czyli bez sensu !

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Widzisz Rivasi... Każdy kombinuje jak umie.

Moje F30 katalogowo było warte 230 tysięcy.

Kupiłem je o 40% niżej. I mam HUD i skóry i H&K i kilka innych fajnych opcji.

Więc chyba źle nie kupiłem? A w największym spadku wartości nie partycypowałem :8)

Przebieg w dniu zakupu 19000. I mam dodatkową gwarancję na kolejne 2 lata :)

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie no proszę Cie. Nie wyjeżdżaj mi z telewizorami. Chociaż nie wątpie że tym temacie RÓWNIEŻ jesteś ekspertem. Za chwilę zaczniemy porównywać telefony komórkowe i czajniki elektryczne do samochodów.

 

Porównujesz ceny 120 tyś vs 360 tyś.

To że auto za 360 jest nowe a za 120 tyś ma 200 tyś przebiegu to już nie jest ważne ?

 

To że można kupić za połowę mniej F30 335d :

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-335d-xdrive-sport-aut-m-sportp-xen-head-navi-backnang/199916260.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

to też nie jest ważne ?

Opublikowano (edytowane)

wątek równie rozwojowy co RW vs AWD.

Jak ktoś jeździł od nowości E90/91 przez 5 lat to najzwyczajniej w świecie chce sobie kupić nowszą trójkę.

Jeżeli zaś ktoś kupił E90/91 niedawno to nie ma się co dziwić że będzie jeszcze trochę jeździł.

Edytowane przez kilex
Opublikowano
Ale to była kłótnia w rodzinie :mrgreen:

 

:cool2: :wink: :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
jezeli tak to wycofuje bo jak mowilem nie znam niemieckiego a wiec mozna miec super BMW za 46K euros + 18,6% akcyza = 230 tys zl za uzywany samochod z gwarancja BMw a wiec temat pozostaje czy warto wydawac 230K + na F30 (uzywane).

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
btw. Rivasi poświęciłem chwilę, żeby skonfigurować F31 z wyposażeniem jak u Ciebie. I tak: 328xi w podobnej opcji, dodatkowo w 328 xi jest mocniejszy silnik, niż Twój, wyjdzie około 240 k PLN bez rabatów, czyli około 190 k po rabatach. Nie wiem w jaki sposób wyliczyłeś sobie, że Twoja konfiguracja wyszła by ponad 300 k, nie wspominając już o 360k PLN.
Opublikowano (edytowane)

Za 360 tys mowilem o 335D w poscie.

a w tej wersji co robiles brales pod uwage skore individual z wlasnym wzorem czy standard i deske w skorze + te dwa trzy dodatki typowe dla F30 jak pakiet technologiczny (HUD miedzy innymi), launch control itd...

 

Za to mam pytanie jak mowisz o robatach mowisz o kupnie w ASO czy np w firmie typu jak ta na forum ktora robi rabaty na samochody czy inaczej ?

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

no to podmieniłem silnik w konfiguratorze i opcja jak Twoja to około 319k.

 

Mówiłem o rabatach u autoryzowanego Dealera BMW.

Opublikowano (edytowane)

Zaraz zrobie ale z tymi rabatami to mnie zaskoczyles (nie bylem w ASO w polsce pytac o cene) ale moze de facto w polsce jest inaczej bo we francji 3% rabatu to byla gora.

 

W konfiguratorze nie moge znalesc opcji skora individual jak ja wybierasz ?

ok znalazlem mi wyszlo brutto 342 tys.

 

Edit : no nie jak dodalem wszystkie pierdoly ktore mam np ogrewanie foteli relingi system naglosnienia harmann itd dalej wychodzi 358670 zl a wiec 360 tys podtrzyùmuje tylko nie wiedzialem ze mozna takie upusty dostac

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

a moze raczej ty nie wiesz jakie mam opcje bo jezeli patrzyles na pierwsza strone to zapomniuales troche o 40 tys doinwestowania w kolejnych 18 stronach a jak by je kupowal w nowym E90 to by byla spko 120 tys, ztreszta musze zrobic podsumowanie :)

Dodalem tak naprawde tylko pakiet technologiczny za 10 tys jako opcje specyficzne z F30.

 

No sorry ale np Harmann to ponad 5300 zl a listwy obszywane skora indi to tez nie tanie, listwa tunel carbon performance, obszywany skora.. trzeba dodac te opcja... pakiet M (no tak bo M3 nie moge) jak liczyc to liczyc wszystko ... to juz nawet plastikow nie licze na piano black bo nie ma opcji bez przesady

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Trochę bez sensu ten temat, auta czasami się zmienia po to żeby cieszyły i tyle. Fajnie jest mieć nowe/nowsze…

Chyba nie chcecie jeździć tym samym autem przez 10 lat… F3X nie jest tanie, ale tyle kosztują auta tej klasy i nic z tym nie zrobicie. C klasa, A4 mają takie same cenniki i tyle. Jakby w ten sposób patrzeć to nowe Ferrari, 911, Astony czy Lambo wogóle by się nie sprzedawały bo te stare wciąż są super więc po co wymieniać.

Pomijam fakt eksploatacji auta, gdzie jak robi się dużo km to poprostu trzeba je zmienić bo zacznie się "sypać".

 

P.S. Już testowany jest lift F30, mają być zupełnie nowe silniki i oznaczenia. 340i ( zamiast 335i ) z nowym silnikiem B58 oraz 330i ( zamiast 328i ) z nowym silnikiem B48. Ale jak ktoś chce kupować to bez sensu czekać, ciężko jest nadążyć żeby cały czas mieć produkty aktualne...

 

Co do konfigów, Rivasi jeśli czegoś nie miałeś w aucie to nie porównuj do konfigu jakby w nowym było. W końcu w nowym tez możesz to później doposażyć na własną rekę i wyjdzie taniej… jakby tak patrzeć to niektórzy musieliby jako następne zamawiać tylko Rolls-Royce bo tylko tam mogliby aż tak indywidualnie konfigurować samochód.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Masz racje, watek jest bez sensu bo jest poza tematem watku, nie zostal zrozumiany tylko wykorzystany jak czesto na tym forum do wyrazania swoich kompleksow lub potrzeb. Tematy jednoznacznie konsensualne sa jednak jedynymi ktore sie tutaj sprawdzaja. Poprosilem Administratora o zamkniecie Watku.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.