Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj jeździłem nowa x6 3.0d M pakiet. Duża różnica w komforcie i jakości wykończenia w porównaniu do poprzedniczki. Wydaje mi sie ze lepiej sie prowadzi od x5

 

Dajcie znac jakie są wasze wrażenia

 

Pozdrawiam

Opublikowano
X6 zawsze się lepiej prowadził od X5 bo ma szerszy rozstaw kół z tyłu i ma bardziej opływowy kształt, szczególnie z tyłu. To nie jest kiosk na kółkach jak X5
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

mam na weekend demo X6F16 i powiem tak ...jesli jest duza poprawa w komforcie wzgledem E71 to ja sie zastanawiam jak jezdzilo E71 - bo nie mialem okazji ... ale pewnie fatalnie (komfort). Komfort jak dla mnie przy takim zawiasie i takim skoku amora ...sredni ... Jak zawsze BMW cierpi przez RunFlat no i ... jak zawsze zle znosi poprzeczne oraz studzienki - czuc jak pracuej zawieszenie nawet , co mnie zdziwilo :| . Mysle ze Macan lepiej bedzie wybieral wyboje...(pneumatyka) Auto sie swietnie prowadzi ma naprawde spory zapas trakcji ale silnik 3.0d konczy sie przy 3tys obrotach... no moze przy 3.5 dalej nic nie czuc moment leci na leb , szkoda ze z takim motorem dostalem . Silnik fajny ale ...ciut za slaby do tego samochodu , moze po programie bedzie to jezdzic gora lepiej , bo zdecydowanie jej brakuje. Do 100 jest fajnie potem ... powiedzmy. Za to spalanie...spokojna trasa w godzinach wieczornych 6.6/100 :shock: :shock: BAJKA!! i niedowiary. Potem "Sport" troche buta i robi sie srednio 9-10 litrow... miasto 12-13 przy ciezszej nodze.

 

Co do wykonczenia to jest :cool2: :cool2: :). podswietlanie :D :D , multimedia, skory , obszyta deska rozdzielcza - to robi wrazenie. Swietna rozdzielczosc ekranu fajnie wkomponowanego , bdobra jakosc z kamery . Generalnie auto mnie urzeklo chociaz nei jestem nim zupelnie zainteresowany . Naglosnienei (HiFi) gra naprawde znosnie , lepiej niz w poprzedniej edycji .

 

ps. X5 ma duzo fajnieszja dupke tak jest jakas taka... wysoka i dosc waska. za to przod auta jest niesamowity :cool2: :cool2:

Edytowane przez mmcv
Opublikowano
Jak jest na zwykłym zawieszeniu to oczywiste ze żadnej zmiany nie będzie bo co by miało się zmieniać. Tryby tylko zmieniają skrzynie/silnik/kierowanie. Z zawieszeniem M i pakietem dynamic jest fantastycznie.
Opublikowano
ale z zawieszeniem M jest jeszcze twardziej ... a Dynamic Drive to akurat w tym samochodzie moze sie przydac. Nie wiem tu mam 19/255 ROF i jest dla mnie komfort sredni jesli chodzi o przejezdzanie po dziurach , wyrwach studzienkach , potrafi autem mocno wstrzasnac . Ale taka specyfika tego zawieszenia , za to w prowadzeniu jest niesamowite i przeczy prawa fizyki :).
Opublikowano
Jako właściciel E71 chciałem sprostować, że jest auto BARDZO komfortowe, nawet na 20" nie odczuwałem dyskomfortu i jak się przesiadam z M135i to jest po prostu niewyobrażalna przepaść. Nie jest to komfort serii 7, ale nie przesadzajmy. W zasadzie jak będzie okazja, zapytam o to F16 na dzień czy dwa, żeby sobie pojeździć :)
Opublikowano
Mam Adaptive Drive ale różnica między załączonym a wyłączonym jest minimalna. Zresztą samo AD tylko usztywnia zawieszenie w X6.
Opublikowano
Jako właściciel E71 chciałem sprostować, że jest auto BARDZO komfortowe, nawet na 20" nie odczuwałem dyskomfortu i jak się przesiadam z M135i to jest po prostu niewyobrażalna przepaść. Nie jest to komfort serii 7, ale nie przesadzajmy. W zasadzie jak będzie okazja, zapytam o to F16 na dzień czy dwa, żeby sobie pojeździć :)

Po przesiadce z M135i owszem będzie bardziej komfortowe.

Sam mam E71 z AD i F15 z Mpakietem oraz z AD i różnica na korzyść F15 jest baardzo duża. To chyba wynika z różnicy wieku i technologi użytych w tych samochodach. Za to prowadzenie E71 jest bardziej sportowe, F15 poszło w stronę limuzyny ;). Oba są na 255/19 przód i 285/19 tył.

Opublikowano
Mam Adaptive Drive ale różnica między załączonym a wyłączonym jest minimalna. Zresztą samo AD tylko usztywnia zawieszenie w X6.

 

Wydaje mi się, że AD jest cały czas włączone, nie da się go wyłączyć. Być może w po naciśnięciu SPORT nasila się jego działanie i jest to bardziej wyczuwalne.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
. Ja jeździłem tylko bez AD i w porównaniu do f10 to była tragedia wiec jak piszecie ze z AD jest ok to musi to poprawiać komfort. Tak jak pisze Lewy system cały czas działa a usztywniasz go przez przycisk sport
Opublikowano

Komfortu jako takiego to na pewno nie poprawia (ma zmniejszać przechyły na zakrętach), użycie przycisku SPORT powoduje jeszcze większe utwardzenie i tak już sztywnego zawieszenia.

F 16/15 do E71 to przepaść pod względem komfortu.

Jednak wydaje się, że do F16 opcja Dynamic Drive powinna być obowiązkowa jeśli chcemy jeździć komfortowo i bez przechyłów.

Opublikowano
Ale gdyby to była tylko kwestia przechylow to opcja by sie nazywała tylko dynamic drive a nie adaptive. Przecież w f10 adaptive drive to zupełnie inne zawieszenie w porównaniu do standardu
Opublikowano

Sprostowanie do mojej wypowiedzi: w F16 chodzi o "zawieszenie dynamic".

Byłem kilka razy na jeździe próbnej F15 i większych zastrzeżeń do zawieszenia i zachowania na drodze nie miałem (M pakiet -zawieszeni M i 2 osoby na pokładzie).

Zamówiłem F 16 przed premierą.

Jak przejechałem się później demówką F16 (M pakiet- zawieszenie M i 3 osoby na pokładzie) to od razu domówiłem "zawieszenie dynamic".

Powód: na zakręcie (miasto, nieduża prędkość, ustawienia komfort) zaliczyłem przechył, który mi się nie spodobał. W f10 czegoś takiego nie uświadczysz (bo to zupełnie inny samochód), ani w E71 np. z AD (no bo sztywny jak diabli).

Opublikowano
Mysle ze Macan lepiej bedzie wybieral wyboje...(pneumatyka)

 

Jezdzil ktos macanem? Diesel, S, Turbo? Jak wrazenia? Lepiej od F15, F16?

Opublikowano
a jaki motor zamówiłeś do F16 ?

Zamówiłem wg mnie optymalny tj. 40d - 30d za słaby, a 50d za drogi (do szybkiej jazdy są lepsze samochody).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Właśnie stoi u mnie w garażu F16 30d na weekend. Wersje mam z m-pakietem, czyli jest adaptacyjne zawieszenie sportowe M. Co do przepaści w komforcie zawieszenia - chyba komuś się coś pomyliło: jest różnica na plus, ale bez przesady - mam u siebie AD i przesiadłem się po długiej trasie z E71 do F16, więc wrażenia mam bezpośrednie. Generalnie się lepiej prowadzi, ale ogólnie to chyba więcej efektu "wow" robi to, że auto jest nówka w porównaniu do mojego E71. Nowe liczniki cyfrowe to totalna tragedia - widziałem jak obrotomierz klatkował :/ Paski ledowe pociągnięte po całym aucie wyglądają jak wiejski tuning czy auto przygotowane pod targi. Fotele są fajniej obszyte, nawigacja wiadomo - doklejona do deski. Lusterka boczne są mniejsze - gorsze. Silnik 30d - osiągi bardzo zbliżone do mojego starego 35i, absolutnie nie wydaje mi się za słaby, przecież X6 to jest dziadkowóz a nie bolid, ma być ciche i komfortowe jak jedziesz w podróż, a i tak stare golfy GTI i mocarne Hondy V-tec na swiatłach odstawisz. Z tyłu chyba trochę więcej miejsca, a poza tym jeszcze muszę pojeździć trochę, to może coś zauważę.
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.