Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie,

 

jestem nowym posiadaczem BMW 120d wyprodukowanego w grudniu 2014 roku rejestracja styczeń 2005. Auto jest z automatyczną skrzynią biegów i mam w związku z tym pytanie. Jeżeli na zegarach nie wyświetla mi się tryb jazdy ani tryb po przełączeniu skrzyni na M/S to czy to znaczy że ktoś zmienił na zegary od manuala? Czy da się to jakoś przywrócić? Mam pewne podejrzenie że zegary mogłby być zmienione i czy to dowód na kręcenie licznika? dodam że auto ma teoretycznie 166 tys km i w środku wygląda nadzwyczaj zadbane. Zostało sprowadzone 5 lat temu przez osobę która mi je sprzedała.

 

Drugie moje pytanie dotyczy skrzyni biegów. Przy około 900 obrotach w trakcie ruszania słychać dość głośne buczenie tak jakby z tylnego mostu czy skrzyni. Objaw trwa bardzo krótko i zawsze przy tych obrotach i wydaje się jakby auto miało delikatną trudność z ruszeniem (coś jak efekt ruszania na sprzęgle w manualu). Chciałem zapytać czy to normalny objaw?

 

PS: spalanie około 10-11 litrów w korkach po Warszawie to norma dla tego auta z automatem?

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano

W tym sklepie z linku sie kupuje czesci do skrzyn automatycznych (jesli po rozebraniu skrzyni bedziesz chcial inwestowac w jej remont).

Spusc olej i zobacz co masz w misie a nam wklej fote na forum tego co tam znajdziesz.

Prawie na 90% trzeba szukac magika(?) co ja naprawi lub wymieni na druga sprawna.

Awaria tarczek ??????

 

http://www.midparts.pl/node/43

 

PS.Na alledrogo jest mnostwo takich skrzyn na podmiane wiec masz farta :)

 

http://allegro.pl/bmw-1-3-e87-e90-automatyczna-skrzynia-biegow-6hp21-i4772370341.html

MADE IN PRL
Opublikowano
A po czym wnosisz że to awaria skrzyni? Samo przełączanie biegów wydaje mi się ok a tylko ten dziwny hałas mnie zastanawia. A czy w automacie wolne obroty to około 600-750 obr/min?
Opublikowano

Wnosze po objawach ktore opisales ale najpierw bym wymienil olej i filter by zobaczyc jakie czesci plywaja w misie skrzyni na magnesie.

Wg mnie tarczki do wymiany.

 

PS.Awaria skrzyni bedzie dopiero wtedy gdy zacznie jechac na biegu awaryjnym a i to nie do konca bo jak bedzie zimny to bedzie jechac normalnie przez jakis czas.

 

W pierwszym linku masz foto normalnych smieci :

 

http://forum.landrovernet.com/showthread.php/189983-ZF-5HP24-teardown

 

W drugim linku skrzynia sie konczy na focie :

 

http://www.ford-trucks.com/how-tos/a/ford-f150-why-is-my-transmission-is-slipping-356888

MADE IN PRL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.