Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej na forum jestem juz kilka lat nie pokazywalem poprzedniego auta a teraz kiedy projekt się skończył wrzucam nowy nabytek

dodatkowo wielkie podziekowania dla dziqska za pomoc z autem

e46 330xdA 02r

Z wyposazenia:

Bixenony

Xdrive

Skóry

Climatronic

Radio Business CD

Pełna elektryka

Hak chowany

+jakieś tam pierdoly

 

Na obecną chwilę zrobione jak to po zakupie wszystkie filtry i odma oraz uszczelka klawiatury dodatkowo zakodowane dzienne i adaptacja skrzyni

 

Parę pierdół jeszcze do zeobienia

Ale konkretnie fotki:

 

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/17/64ab83c13ff48c58ad5ed132bf29ad09.jpg

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/17/23d3710f20d378f8c0ae7326311ed879.jpg

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/17/4b9012c2d7227f2e0781ea4db16c0411.jpg

http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/17/77f0f17ed31ec0170aae5b4fdfb7903e.jpg

Edytowane przez wilk
Opublikowano (edytowane)

cos nie dziala mi teraz decodervin wrzuce potem jaki jest kod tej skory w planach jest lekko opuscic przod mysle ze w granicach 30mm na jakiejs porzadnej sprezynie eibach HR albo cos podobnego

 

z poczatku nie bylem przekonany do automatu zwlaszcza ze przyzwyczajony bylem do poprzedniej e36 ~215km ale smiem twierdzic ze obecnym dieslem jezdzi sie przyjemniej

Edytowane przez wilk
Opublikowano

Modellbezeichnung: 330xd

Ausführung: Europa

Typschlüssel: EP71

E-Code: E46 (3FL)

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: M57D30O0 - 3,00l (135kW)

Antrieb: Allrad

Getriebe: automatisch

Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)

Innenraum: Standardleder/naturbraun (N6NG)

Produktionsdatum: 16.07.2002

Werk: Regensburg

 

 

Code Standard Equipment

S210A Dynamic stability control

S290A BMW light-alloy wheel star spokes 44

S411A Window lifts,electric,front/rear

S473A Armrest front

S520A Fog lights

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S550A On-board computer

S832A Battery in luggage compartment

 

 

Code Optional Equipment

S203A 4-wheel drive

S205A Automatic transmission

S235A Towing hitch, detachable

S249A Multifunction f steering wheel

S255A Sports leather steering wheel

S302A Alarm system

S386A Roof railing

S431A Interior mirror with automatic-dip

S435A Fine wood trim

S441A Smoker package

S502A Headlight cleaning system

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S650A CD player

S661A Radio BMW Business (C43)

S785A White direction indicator lights

S855A Language version Italian

S863A Retailer Directory Europe

S877A Delete cross-pattern operation

S884A On-board literature, Italian

S915A Delete clear coat

S928A Tire control

Opublikowano
Eleganckie auto, takie wnętrza zawsze mi się podobały, drewienko moje ulubione w bursztynowym kolorze :cool2: Do uzupełnienia plastiki w przednim zderzaku :wink:
Opublikowano
z czasem bede sie rozgladal za sportami ale obecnie jest pare dupereli do zrobienia w aucie i w sumie to ma priorytet :)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wrzucam pare fotek auto obecnie prezentuje sie tak

 

http://i.imgur.com/uuIMB8R.jpg

http://i.imgur.com/st2EdH8.jpg

 

a skoro mamy juz 2015 to plan na ten rok wyglada w ten sposob

chociaz rozwazam przedna rozporke ale jeszcze nie mam co do tego pwenosci

 

http://i.imgur.com/x7xrEX2.jpg

http://i.imgur.com/19H9tbL.jpg

http://i.imgur.com/UNkaLrn.jpg

http://i.imgur.com/kFwOinG.jpg

http://i.imgur.com/YFx5lyB.jpg

http://i.imgur.com/AfyOlP5.jpg

http://i.imgur.com/8gt0GOJ.jpg

 

auto brudne bo swiezo zrobilo troche km i nie bylo czasu zeby porzadnie wymyc

jak wszystko wyladuje na aucie zrobie jakies delikatnie lepsze fotki :)

Opublikowano
Czekam na fotki po obniżeniu, bo z własnego doświadczenia wiem, ze efekt w xd jest daleki od deklarowanego przez producenta. Sugeruje na równym miejscu stanąć i zmierzyć sobie odległość od ziemi do rantu błotnika i po zmainie sprężyn ten zabieg powtórzyć. Co konkretnie zrobiłeś pisząc adaptacja skrzyni biegów?
Opublikowano

postaram sie zrobic fotki przy montowaniu jak mowisz aby sprawdzic jak to wyszlo a z wlasnych doswiadczen co wiesz na ten temat :P ?

co do adaptacji to moj dobry kolega dziqsek podczas kodowania paru dupereli i aktualizacji usunal poprzednia adaptacje potem przeprowadzilem jazde adaptacyjna i z tego co mi wiadomo skrzynia dopasowuje sie do mojego stylu jazdy przy czym powiem szczerze ze od razu zauwazylem roznice bo skrzynia byla lekko zamulona ze wzgledu prawdopodobnie na styl jazdy poprzednich urzytkownikow auta

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dzis do auta wpadly eibachy i u mnie przynajmniej nie ma problemu z tym ze niby nie idzie iXa obnizyc mierzone na rownym przed i swierzo po przejechaniu z kilku km warsztatu do domu (czyli jeszcze sie nie ulozylo jak powinno) i na obecna chwile obnizenie wyszlo po 20mm na kazdej sprezynie

fotki wpadna niebawem jak wrzuce juz letnie kolo

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

No wiec tak na zimowych 17 wyszlo mniej wiecej 65,5cm

 

Wczoraj zlozylem nowe kola wiec wrzucam fotki swierzo po wyjzedzie z wulkanizacji

http://i.imgur.com/f0EopXv.jpg

http://i.imgur.com/3qV3wLJ.jpg

 

Natomiast dzis auto dostalo porzadny prysznic plus odswiezylem wszystkie czarne nielakierowane elementy jak listwy uszczelki relingi etc etc etc

http://i.imgur.com/wClu8Bp.jpg

http://i.imgur.com/KRs4MTo.jpg

http://i.imgur.com/YD22obD.jpg

http://i.imgur.com/ia9qub5.jpg

http://i.imgur.com/hACtNvX.jpg

http://i.imgur.com/fNcxsA1.jpg

http://i.imgur.com/JIO1FRY.jpg

http://i.imgur.com/ImeKUaa.jpg

http://i.imgur.com/CEWkq9x.jpg

Edytowane przez wilk
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ostatnio auto dostało ciemne kierunki wywaliłem oznaczenie modelu parę innych dupereli oraz wpadł programik ~215km/500Nm oraz kolejne podziękowania dla kolegi Dziqska

 

Kilka fotek z ostatniego spotkania :

 

Dziqsek+Żyto+Wilk

E61+E60+E46 same R6

 

BZYmuL.jpg

4sTLHD.jpg

NbverC.jpg

jPol1D.jpg

T05Tog.jpg

7tCjUm.jpg

PHNYUX.jpg

JxEfiT.jpg

a0yWae.jpg

692vIu.jpg

cZTph4.jpg

NX02SC.jpg

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Masz bardzo fajne auto zas E46 zawszs bedzie dla mnie klasa sama w sobie. Musimy sie kiedys w JG spotkac jak przyjade odwiedzic rodzinne strony :-)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Małe odświeżenie tematu. Dawno nic nie pisałem chociaż nie oznacza to, że nic się nie działo.na początek pozbyłem się mega upierdliwych ciemnych szyb z całego auta, ani mi się to nie podobało ani było praktyczne. Od samego zakupu chciałem wywalić folię jednak wszyscy w około mówili, że fajnie ładnie i w ogóle, więc tak wahałem się jakoś z rok, koniec końców na początku listopada wiec niemalże równy rok od zakupu folia wyleciała. Następnie niewiele później auto przeszło lekką poprawkę lakierniczą lewego tylnego nadkola bo coś rudego zaczynało się pojawiać. Wycięta część elementu wstawiona nowa zdrowa blacha, wszystko profesjonalnie wylakierowane i zakonserwowane :) nie ma śladu :D dodatkowo kilka dni po tym, wymiana przedniej szyby plus standardowo podczas takiej operacji nowe pióra bosch, jako, że wymiana z ubezpieczenia dodatkowo dokupiłem w ASO nowe podszybie więc, od razu też zostało wymienione. Niestety ostatnio miałem nieprzyjemne spotkanie z krawężnikiem, skutkowało to wymianą przedniego lewego wahacza, który okazał się i tak już wymęczony i nadawał się chyba tylko na puszki do napoi gazowanych, przy okazji zrobiłem też tylny lewy wahacz, nową osłonę przegubu prawy przód, wymiana elastycznego łącznika wału oraz jego podpory.Części to Febi, oraz Ruville. Z małych kosmetycznych zmian to nowe wkłady luster bocznych oraz nowy komplet elektrycznego sterowania lustra prawego bo przez nieumiejętny montaż rozwaliłem to, które miałem wcześniej :/ ale już ogarnięte. Do zrobienia zbieżność, na którą umówiony jestem na jutro, oraz na początku następnego miesiąca planuje kompletny serwis płynów, filtrów, pasków, termostat, rolki i resztą, która się z tym dalej wiąże. Mam też problem z nieszczęsnym napinaczem pasa, który co rusz wywala mi błąd i choinkę na desce, a święta już przecież za nami :/. Dodatkowo na dniach letnie koła idą w piasek i ewentualne prostowanie jeśli będzie trzeba potem proszkowo nowy kolor na następny sezon. Na ten moment niestety to tyle :P, żałuje jedynie, że nie robiłem więcej fotek bo w sumie mam jakieś pojedyncze po tym jak poleciała folia i po wrzuceniu nowej szyby. Wrzucę też filmik z przyspieszania 80-120 który nagrywałem dla kolegi, zawsze to cos dodatkowo :P mimo iż wtedy podpora wału była już bardzo wymęczona i strasznie huczała, na szczęście teraz już problem nie występuje :D. Mocno rozważam również fajny patent który zrobił u siebie w e61 Dziqsek viewtopic.php?f=155&t=253697&start=210#p2133734 ale czas pokaże jak to będzie i czy będzie mi albo nam się chciało.

 

Po zdjęciu folii przed wymiana szyby

http://i.imgur.com/D0kK7NN.jpg

http://i.imgur.com/vfwTSgu.jpg

 

Jakieś tam foto szyby

http://i.imgur.com/rb6gL4w.jpg

 

Auto standardowo syf, kiła i mogiła bo robione od tak na szybko.

No i na koniec wspomniany wcześniej filmik.

https://www.youtube.com/watch?v=3jJ6SeG49qI

 

 

Pozdro.

Opublikowano
Miałem jakieś tam środki sonax'a ale szczerze powiedziawszy to nie wiem nie znam się za bardzo chociaż planuje jakoś poszerzyć swoją wiedzę w tym temacie tyle, że obecnie zimą to średnio mi się chce :P
  • 1 rok później...
Opublikowano

Dawno nie było żadnego update'u. No, ale końcu się zebrałem. W sumie w sezonie letnim wpadło kilka zmian w zasadzie to drobnostki z najbardziej widocznych to zmiana koloru felg. rolki poszły do renowacji kompletnej, lekko wyprostowane 2 sztuki bo miały małe bicia, potem w piasek i proszkowo w sreberko wyszło całkiem fajnie dla mnie zdecydowanie lepiej niż poprzedni grafit z czarnym mat rantem. Któregoś dnia wyciszyłem maskę bitumicznymi matami wygłuszającymi oraz pianką, na całość z wierzchu weszła oryginalna mata, będę musiał dokupić trochę i wyciszyć plastikowe pokrywy silnika, myślałem też o blachach w bagażniku ale w sumie to chyba bardziej jako jakiś tam mój wymysł niż coś potrzebnego. Większość fotek robiłem tak o z biegu a jedyne co mam to telefon :P więc z góry sorry ze nie jest to jakieś sesyjno artystyczne nie wiadomo co.

 

http://i.imgur.com/dNmCH7Q.jpg

 

http://i.imgur.com/920DpeL.jpg

 

http://i.imgur.com/bnQ8XYf.jpg

 

http://i.imgur.com/grFjGOf.jpg

 

Jakiś czas potem wleciały nowe LEDy do podświetlenia tablicy. Podoba mi się motyw gdy za autem w nocy tablica i przy okazji droga jest mocno podświetlona plus od razu wleciały mocne LEDy w światła wsteczne i odczyszczone od środka odbłyśniki oraz białe szkło. Myślałem o wymianie całego oświetlenia tyłu na mocny LED, jednak niestety wydanie kolo 600zł na kilka "żarówek" do tyłu to lekka przesada jak na jednorazowy wydatek, zwłaszcza ze nie mam pewności czy wymiana pozycyjnych sprawi ze różnica będzie w ogóle widoczna w porównaniu do standardowych. Tak czy inaczej w planach są też wszystkie LEDowe kierunki, ale to za jakiś czas.

 

http://i.imgur.com/Iw70miG.jpg

 

http://i.imgur.com/FoJAQKl.jpg

 

http://i.imgur.com/zbpVWQh.jpg

 

Latem robiłem większy jak na mnie trip do Norymbergi po drodze na postoju trzasnąłem jakieś tam fotki. W sumie wyszło całkiem niezłe spalanie jak na przelot 1000km po niemieckiej autostradzie praktycznie cala trasa tempomat 160-180 plus co jakiś czas trzeba było podgonić do 200+, ale bez jakichś wariactw. Auto załadowane prawie do maksa plus trzy osoby, średnia wyszła mi 7,2L/100km na innych trasach przy delikatnej jeździe przeważnie wychodziło mi w okolicy 6-6,5 więc wydaje mi się że nie ma tragedii. Przeleciałem bez problemów z tym, że zauważyłem chyba lekko zawalony IC bo po kilku przyspieszaniach za siódmym ósmym razem miał lekkiego muła na dosłownie dwie trzy sekundy zanim zaczynał iść jak przy pierwszych rozpędzaniach, plus ze doszła do tego temperatura, która była tamtego dnia lekko powyżej trzydziestu stopni.

 

http://i.imgur.com/ab46fCO.jpg

 

http://i.imgur.com/FId0xes.jpg

 

http://i.imgur.com/q28sVw3.jpg

 

http://i.imgur.com/2FACEnz.jpg

 

Przed zimą 17" przeszły renowacje tym razem bez zbędnego pieszczenia się lakierowaniem i proszkiem po prostu wszystkie wyprostowane zmatowane i odświeżone na srebrno, w sumie nie ma się co cackać z zimówkami tak moim zdaniem. Potem kupione i naciągnięte nowe opony i zima na spokojnie przelatana, na początku miałem lekkie problemy z ciśnieniami. Nie mogłem dobrać sobie jakiegoś odpowiedniego do pogodzenia komfortu z przyczepnością a zalecane na tabliczce robiło z opon taki beton ze nie czułem się w ogóle pewnie jeżdżąc nawet na lekko mokrej nawierzchni. Parę dni temu zdecydowałem ze wleci w końcu długo oczekiwany przedni znaczek, który czekał sobie praktycznie od listopada. Chciałem wrzucić go dopiero jak zejdzie większość tej całej breji bo szkoda katować solą, piachem i kamieniami nowy znaczek. Wiadomo ze całkiem tego nie uniknę jednak przez najbardziej krytyczny moment lepiej aby obrywał stary strup. No i w sumie znudziły mi się kierunki wróciłem do seryjnych, ale nie bardzo pasowały do ciemnych lamp więc lekko je zmodowałem i przyciemniłem wnętrza kierunku zostawiając jednak najbardziej zewnętrzny element jaśniejszy by od boku było widać trochę całkiem seryjnego, jasnego srebrnego, coś w stylu e39 po lifcie. Całkiem nieźle to wyszło nie jest mega ciemno, nie jest też jasno i fajnie wpasowuje się to do przyciemnionych lamp. Zostając jeszcze przy lampach, na wiosnę czekają dwa nowe klosze które chce przed założeniem okleić bezbarwną zabezpieczającą folią żeby lekko zredukować piaskowanie, dodatkowo mam w planie wymianę soczewek i odbłyśników więc jak będzie cały komplet to będę robił wszytko na raz aby nie rozbierać lamp kilka razy, przy okazji po rozebraniu wlecą na jakiś czas w piekarnik by całkowicie wysuszyć i pozbyć się wilgoci [jedną lampę zostawiłem raz niechcący otwartą i po kilku dniach deszczów zaczęła parować i wywalać xenon, po iluś tam suszeniach jest już ok chociaż wolę do dodatkowo ogarnąć]. Myślę też dość intensywnie nad zmianą halogenów, ale kompletnie nie ma nic poza OEMi, które są jak dla mnie mega słabe i chciałbym coś ciekawego ogarnąć w ich miejsce, myślałem o jakiejś przerobionej soczewce czy coś w tym stylu by w sumie o ile to możliwe wypełnić otwory gładkim szkłem bez tego beznadziejnego ryflowania. Kolejnym elementem są zaślepki przedniego zderzaka mam komplet jednak nie do końca odpowiada mi montaż wydaje się tak słaby, że na razie plastiki leżą razem z kloszami i czekają aż będzie mi się chciało i wymyślę jak założyć je bez obaw ze gdzieś uciekną.

 

http://i.imgur.com/tzE4qYn.jpg

 

http://i.imgur.com/T3uQQPW.jpg

 

http://i.imgur.com/9Lp8AX4.jpg

 

http://i.imgur.com/zhlMUwL.jpg

 

http://i.imgur.com/toHD3CB.jpg

 

http://i.imgur.com/wOTYwvO.jpg

 

Dobra jakoś to wyszło ;)

Wilk out!

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pierwsza sprawa, miałem trochę przytartą kierę, lekko zszarzała. Kumpel kupił sobie na próbę jakiś tam preparat do regeneracji kierownic, generalnie ma to barwić skórę jest na bazie jakiejś tam żywicy więc nie ma większego problemu, że może się zetrzeć. Wziąłem od niego parę kropel i obleciałem kierownicę delikatnie tylko po to by przywrócić ją do jednolitego koloru, w planach mam obszycie więc taka tymczasowa zmiana na chwilę może być. Ten sam środek użyłem na kilka zadrapań podłokietnika i ręcznego również w celu przywrócenia jednolitego koloru.

Kilka miesięcy temu znajomy robił zamówienie w ASO, podpiąłem się pod niego z jakimiś tam drobnymi rzeczami, większości nie pamiętam bo to same drobnostki ale robiłem jakiś czas temu wyprowadzenie kabla AUX do schowka, po czym wyszło ze spinki listw wewnętrznych nie są w najlepszym stanie. to był jeden z bzdetów które były w paczce u kumpla, więc po kilku miesiącach leżakowania wymieniłem wszystkie spinki w desce. Z początku było fajnie ale po kilku tygodniach coś zaczęło trzeszczeć. Okazało się ze jedna ze spinek, która po zamontowaniu trzymała dosłownie rozpadła się z czasem... kilka tygodni ori spinka z aso skruszyła sie na drobne kawałki zostawiając tylko blaszkę mocującą. Na szczęście takich małych rzeczy zamawiam zawsze na zapas bo często, coś po prostu rozwalę zakładając. Ostatni nieszczęśnik zmieniony mam nadzieję, że tym razem sie nie rozleci po chwili. Plus dopracowałem trochę spasowanie tych wewnętrznych listew.

Parę dni temu założyłem Zimmermanny wraz z wymianą płynu na ATE SL6, no i powiem szczerze, że te heble robią mega robotę. Zgodnie z zaleceniem producenta wbrew powszechnej logice pojechałem zrobić hartowanie powierzchniowe jak dobre pamiętam opisano to w instrukcji tarcz. Procedura polega na rozpędzaniu samochodu do 100kmph następnie szybkie wyhamowanie do 50kmph hamowanie nie może trwać dłużej niż 3s i powtarza się to piętnaście razy. Między hamowaniami należy zrobić przerwę i chłodzenie tarcz przez 30 do 60 sekund utrzymując samochód w ruchu by uniknąć zatrzymania i postoju pojazdu z mocno rozgrzanymi hamulcami. Po piętnastu hamowaniach przechodzimy do kolejnego etapu czyli kolejne piętnaście, wszystko tak samo, jedyna różnica to prędkości. Drugi etap hamowania ze 100kmph do 25kmph oraz hamowanie znow nie może trwać dłużej niż 3s. Wrzucam fotki tarcz które zrobiłem po zakończeniu całej procedury, może nie robią szału ale tarcze widać plus dodam ze koła na początku były umyte. :P

 

http://i.imgur.com/hQgU17X.jpg

 

http://i.imgur.com/b2UTyg9.jpg

 

Dodatkowo jak pisałem wcześniej, planowałem wymianę soczewek i kloszy lamp przednich. Tak też się stało. Z pomocą znajomego lampy rozebrane aftermarketowe soczewki założone instalacja bixenonu lekko przerobiona, nie jakiś tam kosmos ale jazda wieczorem jest teraz mega przyjemna plus wrzucam fotki przed i po zmianie. Co prawda mam nadzieję, że widać różnicę, na tyle na ile potrafi to oddać mój telefon. Fotki górne ori bixenon e46 dół po zmianie.

 

http://i.imgur.com/i2PZAKm.jpg

 

http://i.imgur.com/LYRbZi5.jpg

 

http://i.imgur.com/RcjOXz7.jpg

 

http://i.imgur.com/DhUY1kl.jpg

 

http://i.imgur.com/FJ9tsaj.jpg

 

http://i.imgur.com/rCZInVC.jpg

 

http://i.imgur.com/YdBTTPt.jpg

 

Z trochę mniej przyjemnych jakiś czas temu spalił się wirnik w alternatorze, temat ogarnięty nowy wirnik włożony plus cala reszta ogarnięta, łożyska i inne mniejsze duperele. Generalnie zrobiona regeneracja bo mimo wszystko oryginał to oryginał a nie jakiś tam chiński zamiennik.

Odebrałem również paczkę z następnymi gratami do założenia, tylne amory Bilstein B6, załatwiam też zamówienie B6 na przód ale jeszcze parę dni to zajmie więc na razie nie będę wrzucał fotek samego tyłu. :P

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.