Skocz do zawartości

Potrzebuję opinii i pomocy!


REVS0NE

Rekomendowane odpowiedzi

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

 

Witam!

 

Chciałbym zasięgnąć opinii i pomocy specjalistów.

Właśnie wróciłem z oględzin auta oraz jazdy próbnej,dodam, że jestem laikiem w kwestii motoryzacyjnej. Mowa o E39 2.5tds z 1997 roku.

 

Moim zdaniem cena jest bardzo atrakcyjna, lecz w samochodzie nie działa kierownica multifunkcyjna (klakson działa, tylko przyciski od tempomatu i sterowania radiem). Oprócz tego przy odpaleniu auta było słychać delikatny i cichy stuk z tyłu silnika (może dlatego, że auto stało miesiąc nieodpalane?). No i sprzęgło było strasznie twarde i ciężko się je wciskało (nie wiem czy to kwestia tego, że jest po wymianie, czy że na wyczerpaniu). Reflektory parują i jedno światło przeciwmgłowe przednie jest stuknięte. Poza tym wszystko w porządku, lakier i tapicerka również w bdb stanie.

 

Jestem praktycznie zdecydowany jechać i kupić ją jutro, dlatego potrzebuję teraz Waszej pomocy: czy owe naprawy będą kosztowne? Czy są to błachostki na które nie będę musiał wydawać zbyt wielu pieniędzy? Jutro jeszcze jedziemy na stację diagnostyczną, aby sprawdzić faktyczny stan pojazdu i podłączyć pod komputer.

 

Mogę Was prosić o wskazówki i ceny wymian, napraw usterek, które opisałem?

 

Dziękuję z góry i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Czy móglbym również prosić ile to może kosztować?

 

Nie do końca rozumiem kwestie wyposażenia, to jest vin tego pojazdu:

 

WBADF71080BS43595.

 

A czy z wysprzęglikiem w takim stanie mogę jeździć? Czy może w każdej chwili się zepsuć?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta prywatna, po znajomości, nie ma ogłoszenia.

 

Generalnie już sprawdziłem, że fabrycznie nie ma tempomatu :mad2:

 

Auto ma przegląd i ubezpieczenie do sierpnia 2015, więc myślę, że nawet bez tego tempomatu i multifunkcyjnej kierownicy jest warte 6400zł.

 

Co Wy na to?