Skocz do zawartości

OBNIZONE BMW ! ! ! ! WARTO??


Rekomendowane odpowiedzi

Zależy jak obniżone, bo ja miałem 9 cm nad jezdnią (mierzone przy progu, pod drzwiami) i nie dało sie tym jeździć po naszych "CUDO" ulicach. :naughty:
Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja tez mam obnizone , taka juz kupilem , walsnie szukam amorkow, w dziale mechanika mozecie zobaczyc co mam ( wymiana amortyzatorow --guccio)

jezdzi sie fajnie , ale niezle przycieram na wybojach, coz cos za cos :D

B - M - W

http://img135.imageshack.us/img135/9788/160x80houseofflyingdaggers202t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy co oczekujesz - jesli lubisz slyszec jak masakrujesz podloge oraz parkowac w duzym miescie 1-2km dalej niz bys mogl poniewaz nie wjedziesz na zaden kraweznik to swietny pomysl. Poczatkowo tez musi Ci nie przeszkadzac jak bedzie sobie przedni zderzak niszczyl(zanim sie przyzwyczaisz aby nie zblizac sie na parkingu do kraweznika). Jesli jest utwardzone to sprawa ma sie bardzo podibnie tylko dodatkowo musisz jezdzic wolniej na zakretach poniewaz latwo wypasc z drogi. Polskie drogi to nie tor wyscigowy tylko poligon a tutaj niestety czym twardsze zawieszenie tym wolniej musisz jezdzic - na koleinach przy szybszej jezdzie non stop bedziesz tracil kontakt z podlozem. Ja chyba nabylem juz obnizone i usztywnione autko wyglada pieknie wlasnosci jezdne(na polskich drogach) masakra. Na tych wszystkich koleinach a zwlaszcza w miescie nawet na pol gazu asc co chwila sie wlacza...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam E39 na zawieszeniu ///M - siedzi na tyle, że w warsztacie nie mogą podnośnika podłożyć :mrgreen:

i na naszych ulicach jest tak sobie - bardzo fajnie się prowadzi ale często przodem przecieram i to na zwykłych skrzyzowaniach (jakieś wgłębienie w drodze) - są też problemy z parkowaniem - zaraz ktoś powie po co po krawężnikach jeździć - ale jak w mieście nie ma już gdzie parkować to trzeba kombinować i wtedy zaczynają się kłopoty

Ale mimo tych wszystkoch kłopotów kolejne BMW raczej też z zawieszeniem ///M :cool2:

http://www.maszty-flagi.com/bmw/E39_forum.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wszystko zalezy gdzie mieszkasz... w Gliwicach gdzie mieszkam polowa miasta ma nowiusienkie drogi az sie prosi o obnizenie [ zaczelo nagle jezdzic lamborgini countach replika i 2 ferrari oryg. szok ]

 

ja sam pewnie sobie moja bejeczke obnize... z uwagi wlasnie na dosc dobry stan drog u mnie... a w najblizszym czasie nieplanuje jezdzic poza gliwice... autko mam dla przyjemnosci...

 

a jezeli lubisz ryzyko i jezdzic czesto poza miasto... to juz sprawa indywidualna... ale troche glupio jezdzic z zapasowym przednim zderzakiem w dluzsze trasy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A ja sobie odpuściłam taką obniżoną:( Śliczna była, ale mój parking przed domem ma baaardzo wysoki podjazd. Choć i teraz muszę się starać, żeby przodem nie macać krawężników.

Ale takie niskie zawiasy mają niepodważalne walory estetyczne, pod warunkiem, że ktoś daruje sobie "wiocha" tuning;) A właśnie dużo takich sprzedających;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

nie wiem co to mialby byc za samochod, ale ja w ciagu pierwszego miesiaca uzytkowania uszkodzilem wydech w mojej e39 touring, nie wiem czy mam obnizane zawieszenie (BTW jak to sprawdzic?), ale ten samochod jest dosc dlugi i przy przejazdach przez garby lub np. tak jak u mnie, przy podjezdzie z garazu podziemnego, po prostu trze - niegdy bym sie w tak dlugim samochodzie nie zdecydowal swiadomie na obnizone zawieszenie...

 

ile macie odleglosci od progu do ziemi w e39?

 

pozdr

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM

 

Swoja NIUNIE rowniez kupilem mocno obnizona.W tym roku wymienialem cale przednie zawieszenie i ....mimo wszelkich wczesniejszych narzekan na stan naszych "drog" nie zdecydowalem sie na powrot do orginalu :mrgreen:

Wydaje mi sie ze to wszystko jest tylko kwestia przyzwyczajenia i uwielbiam ja za to ze tak sie klei do asfaltu :cool2:

 

Pozdrawiam

2FST4U
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bono: chyba lepiej sprawdzić sprężyny i teleskopy, niż odległość, bo ta zależy też od stanu amortyzatorów. Jeśli auto było obniżane w garażu pod domem, to na sprężynach będą ślady "cięcia drutu";) Jeśli fabrycznie, to jest w papierach:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam moje e46 solidnie obniżone, na poczatku mi bardzo przeszkadzało że co chwile gdzieś przycierałem-teraz już się nauczyłem jeździć i się do tego przyzwyczaiłem. Autko na glebie wygląda pięęęknie. Duzo się przemieszczam z racji mojej pracy jako przedstawiciel i powiem wam tyle, że jak się uważa to się nic nie rozwali. Odradzam wjeżdżania na parkingi piętrowe/podziemne itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są różne obniżenia od extremalnych do w miarę do jazdy,

ja założyłem czerwone sprężyny G&M i jest super (komfort pozostał a opony ładnie pokrywają się z nadkolem)

tylko teraz muszę uważać żeby nie podjeżdżać za blisko krawężnika bo kilka razy już przeszorowałem mój M-pack :mrgreen:

no i na podnośnikach u mechanika jest problem,ale wszystko to rekompensuje jazda na takim zawiasie no i przede wszystkim w zakrętach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.