Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przejżałem galerię i powiem szczerze................................................... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

 

 

 

 

 

 

jestem w szoku ,idziesz do przodu z modami jak szalony,pełen szacunek za pracę jaką już włozyłeś w to autko :cool2: ,będe tu czesto zaglądał i śledził postęp prac.

 

Powodzenia w dalszych modyfikacjach i czekam na finalny efekt

Pozdro

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Podobnie jak przedmówcy mocno trzymam kciuki za postępy ku satysfakcji właściciela :) .
Opublikowano

Tak szybko to raczej nie , ale są zlecenia w firmie wiec więcej nie mam kiedy dłubać . Miska z E46 nie pasuje za bardzo , ponieważ otwory w misce nie pokrywają się ze skrzynią . Smok przerobiony , puki co skręcony silnik jest jak na foto . Miska z E60 nie bardzo pasuje miedzy belkę w aucie . Miedzy czasie muszę jeszcze parę śrub dokupić np do skrzyni . Koło pasowe do pompy wspomagania i ogarnąć instalacje elektryczną na silniku i zrobić przymiarkę silnika . Łapy silnika chyba wykonam sam od podstaw . Oczywiście silnik będzie jeszcze umyty itp :D

 

http://i.imgur.com/Y9uKsvB.jpg

http://i.imgur.com/uHylcmy.jpg

http://i.imgur.com/Jle7hX8.jpg

http://i.imgur.com/4hY4Q5P.jpg

Opublikowano

Witam ! W końcu dziś przymierzyłem silnik , strasznie duża ta skrzynia ale się mieści . W ogóle tam strasznie ciasno . Turbo tak jak myślałem , sterownik się nie mieści . Miedzy miską a belką nic nie dotyka ale ogólnie mało tam miejsca . Silnik na oryginalnych łapach wydaje mi się lekko przesunięty w lewo ale po pomiarach jest niby ok . Prawa łapa będzie robiona od podstaw . Jutro zakładam przewody hamulcowe i paliwowe po czym montuje już silnik na stałe o ile uda sie skończyć łapę . Macie pare fotek :)

 

http://i.imgur.com/gDgWKmu.jpg

http://i.imgur.com/Byue1iO.jpg

http://i.imgur.com/20kcgzM.jpg

http://i.imgur.com/jCJ1y2H.jpg

http://i.imgur.com/cQfOppC.jpg

http://i.imgur.com/dL7HQ1u.jpg

http://i.imgur.com/s1Kww8s.jpg

Opublikowano

No faktycznie ciasno wszędzie :shock: , ale nikt nie mówił że bedzie łatwo, patrząc na twoje umiejetności i zapał dasz rade :cool2:

 

Trzymam kciuki za projekcik :wink:

Opublikowano

Dziś , większość nowej łapy jest zrobiona , udało mi sie też skończyć hamulce , a dokładniej montaż pompy ABS/DSC od polifta . W piątek kończę łapę silnika i silnik leci już do auta na stałe . Później będzie uzbrajanie tego wszystkiego :)

 

http://i.imgur.com/flWL2so.jpg

Opublikowano
Postanowiłem jeszcze zmienić cały przód na polift , ale to dopiero jak będzie odpalone i pójdą moje części , czyli mam na sprzedaż , dwa błotniki maskę i przednie lampy xenox . Jak coś to PW
Opublikowano
Dziś przy zmianie zbiornika wyszły małe kwiatki , okazało się że muszę wywalić tylną belkę całą bo zebrało się tam troszkę rdzy . Trzeba będzie to porządnie wyczyścić , pomalować z konserwacją włącznie . Tragedii niema ale nie zostawię tego przecież ;)
Opublikowano
Podłoga na pierwszy rzut oka OK ale myśle o jej wzmocnieniu w miejscach które lubią pękać i obejrzę ją dobrze po wyjęciu belki .
Opublikowano
Nie wiem czy przód "ala" polift to dobry pomysł ................ .
Opublikowano
Nie wiem czy przód "ala" polift to dobry pomysł ................ .

 

Dlaczego "ala " jak wszystko zrobisz jak fabryka :cool2: pozatym każdy coś zmienia auto pod siebie żeby podobało się właścicielowi, no i polift odmłodzi autko

Opublikowano

Moim zdaniem jak samochód jest przed-liftem to powinien jak przed-lift wyglądać .............. jeśli chodzi o modyfikację mechaniczne to inna sprawa :cool2: .

 

Reflektory w przedliftowym coupe mają również większy potencjał w przypadku uszkodzenia samego klosza ........ , aspektu wizualnego poruszać nie będę.

Opublikowano

Jak będzie polfit to dopiero po odpaleniu auta i sprzedaniu moich części . Oczywiście wleciało by wszystko , maska błtoniki zderzaki i tak m-pakietowe będę szukał . I czemu też po lift ? Bo polift ma lampy dynamic które chciałbym mieć założone no i dużo bardziej mi sie podoba . Tam sie wiele rzeczy z VIN nie będzie zgadzać , auto robie dla siebie stąd wiele modyfikacji . Jak przód wleci od olfita to i tył .

 

Co do auta to obecnie znów muszę zwolnić sobie kanał do następnego zlecenia , wiec nie mogę nawet tylnej belki do piaskowania wymontować i podłogi wyczyścić . Między czasie pewnie zamówię większość gum na tył lemfordera .

Opublikowano
Jestem pod mega wrazeniem ! Nie moge sie doczekac az to bedzie jezdzic ;)
Spolszczenie CCC na PW ;)
Opublikowano
Prace nad autkiem trwają , zamówiłem komplet tulejki do tylnej belki , mostu , wahaczy lemfordera , linki hamulca , zestaw naprawczy zacisków , przewody hamulcowe itp . Wzmacniamy jeszcze mocowanie sanek mimo że wszystko tak ok . No i potem konserwacja podwozia . Musze jeszcze zamówić komplet amortyzatorów Sachs .
Opublikowano

Też tak mówiłem, póki nie zaladowalem gwinta :mrgreen:

 

Wszystko zależy od tego co założysz, ja mam porównywalną twardość do zawiechy m-pakietowej :D

 

Ale to twoja BMK-a i działaj z nią tak byś Ty czerpał z niej jak najwięcej radości :cool2:

Opublikowano

Auto się robi powoli , wykręcony cały tył , podłoga w czyszczeniu . Belka i wahacze idą do piaskowania . Półosie były tak zapieczone że na prasie poszły dopiero , ale jeden wahacz niestety pękł . Małe zakupki czyli 17 tulei lemfordera na tył .

 

 

http://i.imgur.com/VeQ9xHw.jpg

http://i.imgur.com/ghlW0kr.jpg

Opublikowano
Lubię takie kartoniki :) , grzechem jest nie zamontować nowych tylnych osłon tarczy mając ściągniętą piastę ........... szczególnie jeśli samochód ma cieszyć oko właściciela przez dłuższy czas :cool2: .
Opublikowano

Super, ze auto robisz pod siebie i wszystko tak dokladnie, ale patrzac na wkład pieniezny tego wszystkiego (nie liczac twojego cennego czasu) Nie lepiej było kupić Oryginalnego Polifta z oryginalnym dieslem w automacie??? Mysle ze jak skonczysz auto zliczysz cały wkład w nie, to kupiłbys bardzo ładne oryginalne BMW...

 

Oczywiscie gratki ze wszystko ogarniasz SAM!!! I nie musisz jeszcze komus płacic za te cała mase roboty :cool2:

Opublikowano
Super, ze auto robisz pod siebie i wszystko tak dokladnie, ale patrzac na wkład pieniezny tego wszystkiego (nie liczac twojego cennego czasu) Nie lepiej było kupić Oryginalnego Polifta z oryginalnym dieslem w automacie??? Mysle ze jak skonczysz auto zliczysz cały wkład w nie, to kupiłbys bardzo ładne oryginalne BMW...

 

Oczywiscie gratki ze wszystko ogarniasz SAM!!! I nie musisz jeszcze komus płacic za te cała mase roboty :cool2:

 

Nie tak do końca , z liftem jeszcze nie wiem . Za same auto dałem śmieszna kase bo 4,5tyś z czego silnik poszedł za 3,2k . Druga sprawa to będą miał praktycznie wszystko wymienione z najważniejszych elementów i konfiguracje auta taka jak chcę :P :P No i silnik M57N2 nigdy w E46 nie było , tak samo skrzyni 6HP28 :wink: :wink: Pracy jeszcze sporo , ale ogranicza mnie czas na zlecenia w firmie , jak jest wolna chwila to sobie dłubie . Obecnie mam większość instalacji dostosowane do nowego silnika i wyposażenia . A przy tym naprawdę się siedzi sporo .

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.