Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zrobiłem ostatnio doposażenie w przednie xenony AHL LCI oraz tylne światła LCI, i nie moge się połączyć z modułami skrętu SMC, nie działa też poziomowanie lamp, INPA, RHEINGOLD mówią że jest zwarcie 9CBB, tool32 w opcji

Status lampen counter daje informację

stat_versorgung_smc_short_ =14 ------------>chce usunąć te zwarcie poleceniem:

steuern_reset_kurzschlussabschaltung ----->ale nie wiemjaki nr lampy wpisać żeby wykasować zwarcie

Dodatkowo zmierzyłem napięcia na pinach 9( te sygnałem SMC) wtyczek od lamp i nie ma tam żadnego napięcia w każdym przypdku. Przejście z lamp do FRM3R jest, bo sprawdzałem.

Będe wdzieczny za kązda pomoc

Opublikowano
To co próbujesz to reset zwarcia w lampach. Szukaj linijki gdzie jest smc i reset.

Sprawdź czy tool32 łączy się z modułami smc.

 

Ok steuern_reset_kurzschlussabschaltung- do dotyczy resetu zwarć w lampach nie modułułach SMC?

NCS sie nie łaczy z modułami SMC, natomiast jakie polecenie w tool32 inicjuje połączenie z smc?

Opublikowano
Zobacz jakiego pliku używa ncs do komunikacji z smc a potem w tool32 użyj takiego pliku.

Tool32 łączy sie z smc poprzez plik frm_87 i ale i tak sie nie da połączyć :/

Opublikowano
Ty masz frm3 to powinieneś używać pliku frm_70.prg

Tak dokładnie takiego używam.

Doszłem do takiego wniosku:

-odłączając wtyczki od lamp włączając auto i kasując błędy inpa, frm normalnie podaje napięcie na piny 9 dopiero jak włożę wtyczki do lamp i układ wykrywa zwarcie to odłącza napięcie i juz nie włączy do momentu metody o ktorej pisze wyżej, wiec problem leży według mnie w lampach pytanie czy to silniczki krokowe czy moduły smc czy jeszcze co innego

Opublikowano
hmm jesli blad wedruje razem z modulem smc na przeciwna strone to chyba tylko jego wina moze byc -w dwuch tak samo? co najmniej dziwne ale wyklucza zwarcie z instalacji w lampie i w silniczkach. To tak na logike.
Opublikowano
hmm jesli blad wedruje razem z modulem smc na przeciwna strone to chyba tylko jego wina moze byc -w dwuch tak samo? co najmniej dziwne ale wyklucza zwarcie z instalacji w lampie i w silniczkach. To tak na logike.

No niby masz racje, od poczatku nie szło zadnego modułu zakodować, tak jak w dalszym ciagu. Najgorsze to ze dwa bym musiał zakupić, wolałbym sie na 100% upewnić najpierw ze sa uwalone, ale to teraz musiałbym jakiegoś bezinteresownego człowieka dorwać co ma takie światła i zechce je sprawdzic u siebie:/

 

 

 

Powiedz mi TOMBO do jakiej wtyczki przy frm masz wpięty pin 21 ??

 

https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7dE9naXN5R2pMcEk/view?usp=sharing

Opublikowano
Zrób screena listy po odpaleniu steuern_reset_kurzschlussabschaltung, powiem Ci jaki numer wpisac.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Tzn?

musiałbym się dostać do tego ale nie przypominam sobie abym cokolwiek z nim robił. Ze schematu wynika X14260.

wieczorem przejrzę papiery to może będzie więcej info na jego temat.

 

EDIT:

Skąd masz ten schemat?

W/g moich papierów w FRM X14260 -nie używany natomiast X14261 -to jest sygnał z czujnika stopu (wejściowy).

Słyszałem już o różnicach pomiędzy ahl a resztą. Ale to było o kierunkach bocznych.

http://images70.fotosik.pl/385/366fc34249f3f7bem.jpg

Opublikowano
Zrób screena listy po odpaleniu steuern_reset_kurzschlussabschaltung, powiem Ci jaki numer wpisac.

Jutro ci zrobie screeny

 

Tombo- ja tez nic nie robiłem z tym pinem tak mnie tylko zastanowił bo na wds jest taki schemat dotyczy on świateł AHL i tam wyraźnie jest że to x14260 natomiast schemat na schemacie poniżej widac że jest to x14261

 

https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7R3BmZFhhS0lKWFU/view?usp=sharing

 

 

Co do różnic w kierunkach to jest napewno między FRM3R a FRM II, FRM3 ma inne piny kierunków bocznych niż FRMII

 

 

Poniżej wklejam linki do screnów jak jeszcze coś potrzebne to napisz mi to zrobie

 

https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7UGRFcVR4ZVpVVGc/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7NkxRZHQ4cmJiUkk/view?usp=sharing

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.