Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak sobie patrzę na tył mojego samochodu i muszę przyznać, że wygląda on dość biednie. Ta pojedyncza słomka sterczy tak smutno.

 

http://www.salesafter.eu/images/product_images/original_images/auspuffblende-schwarzchrom-f20.jpg

 

Próbowaliście to jakoś zmieniać? Byłem dzisiaj w salonie i teoretycznie da się uciąć i zamienić końcówkę na podwójną ale trzeba ciąć zderzak. Oczywiście zapewnienie jest takie, że 'będzie Pan zadowolony" ale jakoś nie do końca w to wierzę. W F34 320d nie ma atrapy, dyfuzora czy jak to tam zwał - jest to element całego zderzaka. żeby nie ciąć musiałbym wymienić cały zderzak na coś od 325. Totalnie bezsensu pod względem ekonomicznym. Macie jakieś pomysły/propozycje/sugestie jak można to rozwiązać?

Opublikowano
w instrukcji instalacji tej podwójnej końcówki jest szkic gdzie i jak ciąć, także jak się postąpi zgodnie z zaleceniami to będzie na pewno ok. Podaj maila na priv do podeśle Ci instrukcję tego doposażenia jak jesteś zainteresowany...
Opublikowano
Tak sobie patrzę na tył mojego samochodu i muszę przyznać, że wygląda on dość biednie. Ta pojedyncza słomka sterczy tak smutno.

 

http://www.salesafter.eu/images/product_images/original_images/auspuffblende-schwarzchrom-f20.jpg

 

Próbowaliście to jakoś zmieniać? Byłem dzisiaj w salonie i teoretycznie da się uciąć i zamienić końcówkę na podwójną ale trzeba ciąć zderzak. Oczywiście zapewnienie jest takie, że 'będzie Pan zadowolony" ale jakoś nie do końca w to wierzę. W F34 320d nie ma atrapy, dyfuzora czy jak to tam zwał - jest to element całego zderzaka. żeby nie ciąć musiałbym wymienić cały zderzak na coś od 325. Totalnie bezsensu pod względem ekonomicznym. Macie jakieś pomysły/propozycje/sugestie jak można to rozwiązać?

 

Tył wygląda tak jak 320 , jedna słomka i tyle :). Jak chciałeś mieć 2 to było wziąć inny silnik. Po co tak kombinować, ciąć, ingerować w całą konstrukcję auta jeśli nic ta zmiana nie daje... No może daje tylko tyle że masz 2 słomki i możesz się pochwalić że silnik jest "mocniejszy". Ale czy warto? Nie lepiej zainwestować w coś innego? Np M-performance?

Opublikowano
Faktycznie, mogłem brać 330dx (tak - chciałem xdrive) i zapłacić 65 tysięcy więcej za ładniejszy wydech. Nie musiałbym teraz kombinować. Ale się sfrajerzyłem! :duh:
Opublikowano

Hej, jestem z sląska, ale górnego :)

 

Pablopoland2 ja też myslę jak Kolega _holek, że zmiana na podwójny wydech to właściwa opcja, a Twoje doradzanie kup se Pan większy motor są z........

 

Akurat w BMW przy silnikach 2.0 słabo to wygląda - Audi i Merc ma to fajniej rozwiązane.

 

Swoją drogą kompletny tłumik z M performance to jaki koszt do 320d xd i 328i xd?

 

Znalazłem samą końcówkę http://allegro.pl/koncowka-tlumika-bmw-m-performance-bmw-3-f30-f34-i4715715015.html

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Panowie odgrzeje kotleta.

Znalazłem numery potrzebnych części aby wymienić rurkę na dwie rurki

51122297464

18302296889

 

na ebay znalazłem i kupiłem coś takiego bo i tak będzie malowane na czarno

https://www.ebay.pl/itm/Exhaust-tips-BMW-3-4-Serie-F30-F31-F32-F36-316D-318D-320D-418D-420D-Performance/142527461930?hash=item212f4c7a2a:g:F-8AAOSwgiRZ1CMJ

 

Ma ktoś instrukcję jak ciąć zderzak ?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witaj kolego.

Masz jakies foto jak wygląda teraz auto z ta koncowka? Bo tez do tego się przymierzam.

W ogole wie ktoś jak to jest z zalozeniem koncowego tlumika ktory wychodzi na dwie strony do 2.0 tdi?

Podejrzewam ze ten na dwie strony jest od jakiejs mocniejszej benzyny.

Opublikowano
Można spróbować dopasować seryjny wydech końcowy dwustronny z benzyn 335i/435i/340i/440i, do tego dołożyć ori samą dokładkę standardową/mpakiet/performance zderzaka pod ten wydech i jest idealna estetyka, nie ma potrzeby cięcia/przerabiania zderzaka itp.
Opublikowano

No mam mpakiet wiec nie ma lipy ze zmienianiem dokladek.

W 316d ta pojedyncza koncowka wyglada slabo i chce dac ta na dwie strony.

Gdyby dac ten tlumik końcowy na dwie strony z benzyny to nie wiecie czy trzeba cos kodowac czy cos?

Ogladalem zdjecia tlumikow i czasami sa tam jakies gniazda zeby sie podpiąć. Zastanawiam sie jak to jest i po co w ogole te gniazdo w tlumiku. Jestem dosc zielony jesli chodzi o uklady wydechowe hehe

Opublikowano
To co podpinasz to od klapki zaworu chyba w 328i jest gdy zmieniasz tryb na sport one się otwierają.
Opublikowano

Otwieraja sie tez w innych okolicznosciach.

Sa zarowno w 328i jak i w 335i.


Tak sie zastanawiam, nie byloby fajnie (a prosciej) dac po prostu dwururke?

Sa dostepne na wielu serwisach ogloszeniowych, nie ma kombinacji z klapkami, wymienia sie tylko dokladke w M-Paku.

Opublikowano

Tak wiem, ze duzo latwiej dac tylko dwururke na jedna stronę, i taki byl pierwszy plan, mam juz kupiona nawet dokladke pod ta koncowke.

Ale natknalem sie na roznych forach na zdjęcia z wydechami na dwie strony, tylko koncowki byly lekkko wieksze niz te seryjne, i fajnie i estetycznie to wygladalo.

Jesli wymiana koncowego wydechu na ten na dwie strony bedzie zbyt problematyczna to dam sie na spokoj ale fajnie byloby to ogarnac.

Nie wiecie czy te ewentualne klapki dałoby rade ustawic komputerem?

Opublikowano

Pytanie, masz serie w tym 2.0, czy jest choć więcej mocy niż znamionowe? Ja mam zrobiony pod 240 i mam jedną słomkę, którą zmienię na dwururkę z jednej strony.


W mojej subiektywnej opinii pewne akcenty z Bmw są zarezerwowane dla określonych jednostek o pewnej mocy. Dwie pojedyncze rurki imitują 330 albo 335 i różnica w osiągach jest kosmiczna do 2.0 . Lepiej się nie ośmieszać.

Opublikowano
Tak wiem, ze duzo latwiej dac tylko dwururke na jedna stronę, i taki byl pierwszy plan, mam juz kupiona nawet dokladke pod ta koncowke.

Ale natknalem sie na roznych forach na zdjęcia z wydechami na dwie strony, tylko koncowki byly lekkko wieksze niz te seryjne, i fajnie i estetycznie to wygladalo.

Jesli wymiana koncowego wydechu na ten na dwie strony bedzie zbyt problematyczna to dam sie na spokoj ale fajnie byloby to ogarnac.

Nie wiecie czy te ewentualne klapki dałoby rade ustawic komputerem?

 

Klapką steruje sterownik poprzez cięgno, mi to cięgno pękło i klapka nieprzyjemnie brzeczala. Zanim kupiłem nowe (OEM BMW kosztowało aż 12zł :)) jeździłem w pozycji "ręcznie" zablokowanej klapki na stałe w ustawieniu "otwarte". Bez problemu można tak zrobić, także brak sterowania nie jest specjalnym problemem.

Btw, kupiłem wydech performance i ori z 435i mam kompletny na sprzedaż, zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu priv.

Opublikowano

Poki co jest seria, ale w wakacje lub po bedzie robiony program. Bedzie malo to da sie wieksze turbo lub inne graty w przyszlosci i zrobi sie korekte.

Do tej pory jezdzilem audi i tam w 2 l. dieslach oryginalnie tez sa podwojne wydechy i mnie to wcale nie razi.

Moim zdaniem w przerabianiu aut jest wszystko dozwolone aby to tylko wygladalo ze smakiem i bylo na dobrych elementach.

Wiadome ze kazdy moze miec inne zdanie.

W mojej pierwszej bmw mam pelny mpakiet, przod jest ladny ale z tylu brakuje charakteru, ktory chce dodac.

Opublikowano
Otwieraja sie tez w innych okolicznosciach.

Sa zarowno w 328i jak i w 335i.


Tak sie zastanawiam, nie byloby fajnie (a prosciej) dac po prostu dwururke?

Sa dostepne na wielu serwisach ogloszeniowych, nie ma kombinacji z klapkami, wymienia sie tylko dokladke w M-Paku.

 

WIesz może w jakich okolicznościach oprócz trybu sport i chwili odpalania pojazdu otwierają się klapki?

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano
Otwieraja sie tez w innych okolicznosciach.

Sa zarowno w 328i jak i w 335i.


Tak sie zastanawiam, nie byloby fajnie (a prosciej) dac po prostu dwururke?

Sa dostepne na wielu serwisach ogloszeniowych, nie ma kombinacji z klapkami, wymienia sie tylko dokladke w M-Paku.

 

WIesz może w jakich okolicznościach oprócz trybu sport i chwili odpalania pojazdu otwierają się klapki?

 

Jak auto jest w trybie "idle" - np.: po odpaleniu, ale przed wrzuceniem wyzszych obrotow oraz na wysokich obrotach.

Mam tez wrazenie, ze podczas przyspieszania po glebszym wcisnieciu gazu (ale niekoniecznie na duzej przedkosci obrotowej silnika).

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam 320d i niestety pojedynczą faje. Zamontowałem zderzak z Mpakietu z dokładką na dwururkę. Chciałbym też taką dwururkę zamontować i stąd pytanie czy mogę ją założyć od benzyny np 328i czy muszę szukać tłumika z dwururką tylko od diesla??

Może ktoś przerabiał temat?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.