Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chłopaki poradzcie, muszę zmienić silnik w moim BMW Czy nr silnika N47D20A będzie pasował? Słyszałam że tu chodzi tylko o średnicę jednej dziury w głowicy od recyrulacji spalin i że można kupić rurkę o mniejszej średnicy? Czy tak? Czy jest sens wymieniać w ogóle C na A? Jak sprawdzić taki uzywany silnik? Na co zwracać uwagę? Pomóżcie

Beata

Opublikowano
Zmieniaj tylko na wersję 'C' najlepiej po 2011 roku plus forma rozrząd nowy. Nie da się 'sprawdzić' silnika ot tak. Najlpiej f-vat i gwarancja z wpisanym przebiegiem silnika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmieniaj tylko na wersję 'C' najlepiej po 2011 roku plus forma rozrząd nowy. Nie da się 'sprawdzić' silnika ot tak. Najlpiej f-vat i gwarancja z wpisanym przebiegiem silnika.

 

masz na myśli silnik 184km? taka zamiana nie jest raczej plug&play

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co tam 184km, wsadzaj od razu B47 190km ;)

 

A tak serio wsadzenie 184km do 177km nie jest chyba takie proste.

Opublikowano
Mam na myśli n47d20C gdzie jeszcze wychodził w 2011 r. Nie ma żadnego problemu ze swapem. Robiłem taki w 5tce. Każdy n47 jest na alu bloku, dlatego lubi pękąć :norty:
  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.