Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Proszę o odpowiedź czy kierownice: sportowa i m-pakietowa przed liftem różniły się grubością koła? Czy różnica polega tylko na innej blendzie?

EDIT: odpowiadam sobie sam :D Grubość taka sama, różnią się blendą.

  • 5 miesięcy temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam wszystkich forumowiczów. Pytanie dotyczy podłączenia grzanek kierownicy w bmw f11 2011. Kupiłem kierownice grzana od m-sport oraz włącznik grzania i manetkę po podłączeniu i kodowaniu grzanie nie działa przycisk się swieci. Ale na zegarach 6wb nie wyświetla. Czy trzeba gdzieś podpiąć się lub czegoś jeszcze brakuje?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie trzeba robić wiązki tylko potrzebna jest właściwa taśma (pająk) pod kierownicą i kodowanie. Oczywiście w kierownicy jest sterownik/moduł i musi być właściwy do danej wersji.

Zasilanie grzania jest po taśmie ... możesz sprawdzić czy kierownica grzeje po podłączeniu na krótko.

Sprawdź a potem szukaj dalej

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Chłopaki niech mi ktoś powie jak ma wyglądać taśma pod kierownica f11 która ma zasilać wibracje, grzanie kierownicy i łopatki. Tzn ile pinów tam powinno być bo nie mam nigdzie porównania. Chciałbym porównać to z moja taśma bo zamierzam zmienić kiere na grzaną z lopatkami. U mnie nie ma łopatek i grzania. Chce mieć pewność że wystarczy kodowanie bez zmiany taśmy. Na początku tematu ktoś wstawial fotki ale już ich nie można otworzyć. I jeszcze jedno .. czy kable do przycisku od grzania kiery powinny być juz wyprowadzone tzn kostka żeby takowy przycisk podłączyć czy trzeba coś ciągnąć ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja dokładałem łopatki i grzanie i nie musiałem wymieniać taśmy.

Mam z fabryki asystentów pasa, aktywny tempomat i elektrycznie sterowaną kolumnę kierownicy.

Wystarczyło dołożyć i zakodować.

Przycisk pasuje w miejsce starego. Obok sterowania kolumną jest dodatkowy guzik na grzanie.

Opublikowano
Wlodi pisał tutaj ze jeśli jest wibracja fabrycznie to na pewno będą piny do grzania. Nie mam aktywnego tempomatu ale kolumna tez jest elektrycznie regulowana ale dla pewności chciałem zobaczyć jak wygląda ta taśma żebym mógł porównać jak zdejme swoją kierownicę. Ale wygląda na to ze wystarczy dołożyć i zakodowac jak piszesz. Dzięki za odpowiedz
Opublikowano

Mam kierownicę elektrycznie ustawianą ze sterowaniem do adaptacyjnego tempomatu ale bez asystentów (wibracji). Czy muszę szukać grzanej z takim samym tempomatem czy może być taka ze zwykłym i przełożę sobie tylko przyciski?

Druga sprawa to pająk z manetkami. Czy nie mając wibracji ale mając elektryczne ustawianie kierownicy pająk też jest do wymiany?

Jeśli tak to czy mogę założyć taki z włącznikiem do adaptive lights? Ja mam zwykłe xenony i w lewej manetce tylko sterowanie BC.

Opublikowano
Mam kierownicę elektrycznie ustawianą ze sterowaniem do adaptacyjnego tempomatu ale bez asystentów (wibracji). Czy muszę szukać grzanej z takim samym tempomatem czy może być taka ze zwykłym i przełożę sobie tylko przyciski?

Druga sprawa to pająk z manetkami. Czy nie mając wibracji ale mając elektryczne ustawianie kierownicy pająk też jest do wymiany?

Jeśli tak to czy mogę założyć taki z włącznikiem do adaptive lights? Ja mam zwykłe xenony i w lewej manetce tylko sterowanie BC.

 

Jestem właśnie po wymianie kiery z SE na kiere sport. Jeśli zakupisz taka samą kierownicę to przyciski możesz przełożyć o ile wiązka będzie taka sama tzn tasma bedzie przygotowana. Jeśli nie masz asystenta to możliwe ze nie będziesz miał grzania i wtedy trzeba taśmę zmienić . Ciezko to zobrazować. U mnie był asystent ale nie było łopatek. W nowej kierownicy odwrotnie. Nie moglem przelozyc tak poprostu wiazki ponieważ nowa wiązka miała to czego nie miała stara. Musiałem odciąć ze starej wiazki kable które zasilaly asystenta i przylutowac do nowej i wszystko przełożyć. Tak naprawdę dopuki nie kupisz kiery i nie porównasz ich na stole to nie wiadomo co będzie trybic. Wiem ze brzmi jak misz i masz ale lepiej nie mogę tego zobrazować.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam jestem tutaj nowy ale mam problem z moja kierownica Posiadam kierownice m z lopatkami i wszystko bylo dobrze dopoki na parkingu nie strzelilo cos w kierownicy odrazu zapalilo sie brak tempomatu i nieaktywna poduszka kierowcy umarly przyciski multi oraz lopatki oczywiscie pomyslalem ze to to listwa i kupilem uzywke sugierujac sie tym ze rocznikowo listwa bedzie posiadala to co moja kierownica mechanik wymienil mi listwe na zakupiona wszystko ok ale nie wlozyl kabla od manetek zmiany biegow bo niby nie pasowaly do tej moje pytanie brzmi jaka listwe kupic by bylo podlaczenie do lopatek z gory dziekuje i prosze o pomoc
Opublikowano

Czy mając kierę sport, przedliftową mogę wymienić sam wieniec na poliftowy też w wersji sport?

Chodzi o to czy moja przedliftowa poduszka będzie pasowała do poliftowego wieńca?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy mając kierę sport, przedliftową mogę wymienić sam wieniec na poliftowy też w wersji sport?

Chodzi o to czy moja przedliftowa poduszka będzie pasowała do poliftowego wieńca?

Tak

Opublikowano

Witam. Podłącze się pod temat bo nie wiem czy znajdę pasujący do mojego pytania.

Zmieniam w mojej Bmw f11 kierownicę na M LCI. Wszystko już kupiłem brakuje mi tylko Sterownika, Modułu elektroniki kierownicy. I właśnie to jest moje pytanie do tęgich głów:

Czy sterownik który ma wyjście na funkcje grzania kierownicy będzie też działał w kierownicy( w aucie) ktora nie posiada grzałki

Chodzi o tą różnice w numerach czesci między -61317848639 a 61317848640 ?

Z góry dziekuję za wszelką pomoc.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Wszyscy chcą dokładać grzanie albo łopatki, natomiast ja chciałbym dołożyć wibracje do kierownicy, i teraz pytanie: Mój pająk ma tylko 2 kostki, czy jak wymienię na pająka z 3 kostkami i zamontuje kierownicę z wibracją to mam wszystko, czy muszę jakąś dodatkową wiązkę ciągnąć ?


Mam dodanego asystenta pasa, dlatego chce dołożyć wibracje, której nie miałem

Edytowane przez Kazuki
Opublikowano
Wszyscy chcą dokładać grzanie albo łopatki, natomiast ja chciałbym dołożyć wibracje do kierownicy, i teraz pytanie: Mój pająk ma tylko 2 kostki, czy jak wymienię na pająka z 3 kostkami i zamontuje kierownicę z wibracją to mam wszystko, czy muszę jakąś dodatkową wiązkę ciągnąć ?


Z wibracja nie da rady bez asystentem zmiany pasa. Z lewej strony pod włącznikiem świateł musisz mieć przycisk aktywujacy. Bez niego to nie będzie trybic. No i kodowanie tez chyba będzie potrzebne, nowy pająk i moduł asystenta

Opublikowano
Ale ja o kable i kostki. To logiczne że jak nie masz asystenta to wibracja nie działa. Dokodowałem asystenta pasa, a teraz chciałbym dołożyć wibracje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale ja o kable i kostki. To logiczne że jak nie masz asystenta to wibracja nie działa. Dokodowałem asystenta pasa, a teraz chciałbym dołożyć wibracje.

No to sciagasz airbag, oslone.

Dokladasz wibracje.

Jak masz moduł w kierownicy ktory ma wyjscie na wibracje to podpinasz, jak nie to trzeba zmienic moduł.

Opublikowano

No to sciagasz airbag, oslone.

Dokladasz wibracje.

Jak masz moduł w kierownicy ktory ma wyjscie na wibracje to podpinasz, jak nie to trzeba zmienic moduł.

 

Czyli jak kupie drugą kierownicę która ma seryjnie wibrację i kupię pająka z 3 kostkami, to wszystko wtedy jest P&P ? (oczywiście nie mówimy o późniejszym kodowaniu).

Opublikowano

No to sciagasz airbag, oslone.

Dokladasz wibracje.

Jak masz moduł w kierownicy ktory ma wyjscie na wibracje to podpinasz, jak nie to trzeba zmienic moduł.

 

Czyli jak kupie drugą kierownicę która ma seryjnie wibrację i kupię pająka z 3 kostkami, to wszystko wtedy jest P&P ? (oczywiście nie mówimy o późniejszym kodowaniu).

 

Przecież już Ci pisałem na PW. Musisz dołożyć instalację z SZL do skrzynki bezpieczników pod schowkiem.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Przejrzałem cały wątek, ale jest tu namieszane tyle pytań, że ciężko się połapać;) Dlatego mam prośbę- podpowie ktoś czy taka zamiana jest możliwa, a jeżeli tak to czego dokładnie potrzebuję.

Otóż posiadam u siebie kierownicę przedliftową z wersji z M-pakietem, z łopatkami zmiany biegów.

Czy da się wymienić ją na kierownicę trójramienną z wersji z M-pakietem z polifta?

Jeżeli tak to co potrzebuję poza kierownicą oraz poduszką powietrzną?

Czy wystarczy żeby przyciski po lewej i po prawej stronie były jednakowe, czy trzeba zwrócić uwagę na coś jeszcze?

Z góry dziękuję za informację od osób które przerabiały temat:)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.