Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Długo się do tego zabierałem (w sumie drobna sprawa) i w międzyczasie wpadły dywaniki welurowe. Pod stopą powinno się zrobić milej tym bardziej, że od samego początku miałem ori ale jednak gumowe.

http://i.imgur.com/Zyiqv5N.jpg

  • Odpowiedzi 504
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Możesz powiedzieć ile taka przyjemność?

 

Ja uderzyłem w polskie dywaniki PFI i na razie jestem zadowolony.

Kupiłem przez ebay kleinanzeigen. Wyszło 60 euro za dywaniki plus koszty przesyłki. To jest wersja gładka już ich nie ma w produkcji (51 47 7 265 476 ), najnowsze dywaniki wyglądają trochę inaczej, mają dookoła rant. Na alledrogo nic nie było, same mocno zniszczone życiem używki.

 

Moje ori też są gumowe, ale pod stopą są welurowe. Praktyczne rozwiązanie

To mamy tą samą wersję dywaników w takim razie :wink: Z welurową wstawką nic się nie dzieje, gorzej z gumowymi wypustkami, które zwyczajnie na dywaniku kierowcy zaczęły się wycierać i nie wyglądało to za fajnie :cry:

Opublikowano
Dzięki :wink: , aczkolwiek mój przyjazd na zlot stoi pod dużym znakiem zapytania z tego względu, że wybieram się na Euro i będę na przedłużonym urlopie. Wierzę, że na V1 na pewno jeździ się znakomicie, w końcu to KW i półka wyższa jeżeli chodzi o zawieszenia gwintowane.
Opublikowano
Dzięki :wink: , aczkolwiek mój przyjazd na zlot stoi pod dużym znakiem zapytania z tego względu, że wybieram się na Euro i będę na przedłużonym urlopie. Wierzę, że na V1 na pewno jeździ się znakomicie, w końcu to KW i półka wyższa jeżeli chodzi o zawieszenia gwintowane.

 

 

Nie wiem, skąd masz bilety, ale odkupie :P

 

Jak się pojawisz na zlocie to zapraszam. Lub jak będziesz w Warszawie to też możesz dać znać to się ustawimy.

Opublikowano

Już po sprzątaniu, dywany na swoim miejscu (gumowe spakowane czekają na zimę):

http://i.imgur.com/Pd0hl76.jpg

http://i.imgur.com/eUNnH0u.jpg

http://i.imgur.com/dgZZWyL.jpg

http://i.imgur.com/rJnQQ21.jpg

i jeszcze do wnętrza Colourlock Leather Essence (bardzo przyjemny zapach, polecam :cool2: ):

http://i.imgur.com/56EnOsv.jpg

Wkrótce kolejne aktualizacje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To prawda, czegoś brakuje pod lewą stopą :wink: Zastanawiałem się nad podstopnicą mpakietową, ale w sumie nie mam innych elementów środek/na zewnątrz ///M dlatego doszedłem do wniosku, że byłaby zupełnie od czapy. Druga sprawa to fakt, że już nie produkują podstopnicy pakietowej i można znaleźć tylko używki (no i trzeba rwać starą).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To prawda, czegoś brakuje pod lewą stopą :wink: Zastanawiałem się nad podstopnicą mpakietową, ale w sumie nie mam innych elementów środek/na zewnątrz ///M dlatego doszedłem do wniosku, że byłaby zupełnie od czapy. Druga sprawa to fakt, że już nie produkują podstopnicy pakietowej i można znaleźć tylko używki (no i trzeba rwać starą).

 

 

jakieś miesiąc -dwa temu widziałem nowe m-pakietowskie na allegro, cena okazyjna około 130 zł żałuję że nie kupiłem bo mi brakuje, mimo że nie ma m-pakietu podzielam zdanie że pasowałaby

Opublikowano
Innej pasującej do tych pedałów raczej nie ma. Performance jest brzydka.

To prawda,jest na swój sposób specyficzna. Ale jak Performance to tylko cały komplet podstopnica, sprzęgło i hamulec (minusem jest jak dla mnie niestety to, że trzeba nawiercać pedały).

Opublikowano
Decyzja w sprawie zawieszenia podjęta. Zawieszenie Bilstein B12 Prokit zamówione [E90-20-014-02-22]. Dodatkowo zamówiłem nowe uszczelki, podkładki, mocowania itp. Grzechem byłoby ich nie wymienić przy okazji wymiany zawieszenia.
Opublikowano (edytowane)

Odebrałem dzisiaj zestaw zawieszenia Bilstein B12 Pro-Kit (amortyzatory Bilstein B8 o skróconym skoku i progresywne sprężyny Eibach Pro-Kit). Wszystkie elementy wyglądają bardzo solidnie, zwłaszcza amortyzatory. Na razie czekam jeszcze na wspomniane części do amortyzatorów (podkładki, nowe uszczelki pod sprężyny itp.). Montaż pewnie za około tydzień, chociaż szczerze wolałbym to zrobić jak najwcześniej i cieszyć się na nowo jazdą :wink: Kilka zdjęć otrzymanej paczki:

http://i.imgur.com/M0NpQDQ.jpg

http://i.imgur.com/UdpIww6.jpg

http://i.imgur.com/p9nhfdh.jpg

http://i.imgur.com/GbrneWv.jpg

http://i.imgur.com/zxSl9Sv.jpg

http://i.imgur.com/S4kAtQE.jpg

http://i.imgur.com/4bldmgf.jpg

http://i.imgur.com/Ii3ocnn.jpg

http://i.imgur.com/VDJuz3P.jpg

Edytowane przez B-T-K
Opublikowano
widać że doczekać się nie możesz :) pochwalisz się ile taki zestaw z montażem na gotowo ?

Jak wszystko zamontuję to napiszę ile mnie cała zabawa wyniosła. Po tygodniu od montażu mam zamiar zrobić jeszcze geometrię.

:cool2: .

Będziesz zadowolony

Doszedłem do wniosku, że B12 jest optymalnym wyborem. Jak już zmieniać zawieszenie lepiej jednak dołożyć te kilka $ i wybrać sprawdzony zestaw. Przetrząsłem kilka (jak nie więcej) for BMW i na to wygląda, że nie ma w sumie lepszej alternatywy dla B12 (jeżeli chodzi o zawieszenia ze stałym obniżeniem oczywiście).

Wczoraj do mnie doszła podobna paczuszka tylko bez sprężyn, bo sprężyny już na samochodzie leżą :)

Widzę, że grono forumowiczów przerzucających się na Bilsteina rośnie :wink:

Opublikowano
Pomysl czy nie chcialbys wymienic gniazd amortyzatorow przy okazji jak nie byly nigdy tykane. Tania sprawa, a mozna ja przy okazji zrobic.
E92 335d Stage H
Opublikowano

Widzę, że grono forumowiczów przerzucających się na Bilsteina rośnie :wink:

 

jest to jedne z najtanszych rozwiazan tego typu a wiec normalne ze popularne.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Widzę, że grono forumowiczów przerzucających się na Bilsteina rośnie :wink:

 

jest to jedne z najtanszych rozwiazan tego typu a wiec normalne ze popularne.

A jakie jest jedno z najdroższych rozwiązań tego typu (ze stałym obniżeniem rzecz jasna) :?: :think:

Opublikowano

Bilstein nie jest taki tani... i nie zgodzę się Rivasi, że to jest najtańsze rozwiązanie tego typu.

 

Kolega B-T-K szukał stałego nieregulowanego zawieszenia. Rozumiem ten zamysł.

 

Czy ty korzystasz na co dzień z regulacji u siebie siły dobicia i odbicia? I wysokości?

 

Wyprzedzając twoją odpowiedź nie każdy potrzebuje regulacji swojego zawieszenia czyli droższych rozwiązań.

 

Ps: Opisz u siebie jak wrażenia o KV3 po takim czasie użytkowania.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.