Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pomierzyłem wszystko jeszcze raz i trochę zeszło niżej, teraz przód ma 64 cm, tył równe 65cm.

Co do twardości Bilstein B12 ProKit jest dosyć twardy, samo tłoczysko w porównaniu z amortyzatorem mpakietowym mówi za siebie. Dodatkowo zawias mpakiet ma inne stabilizatory ale summa summarum Bilstein B12 ProKit będzie twardszy niż twoje obecne zawieszenie mpakietowe.

Jeśli chciałbys coś porównywalnego pod względem twardości to podobny jest H&R touring kit, ale jest niższy niż B12 ProKit.


Swoją drogą twoje auto dosyć nisko siedzi, stałem ostatnio koło e90 ori mpakiet i moje lusterka były ciut niżej.

Edytowane przez B-T-K
  • Odpowiedzi 504
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie wiem jak to się stało że dopiero dziś trafiłem

na ten wątek. Przejrzałem od 1 strony, super!

Podejście godne naśladowania! :cool2:

:arrow: E91 325D+
Opublikowano
Jeśli chodzi o porównanie zawieszenia H&R Sport Cup do B12 to o tej samej twardości w żadnym stopniu nie ma mowy. B12 jest dużo twardszy, a nie koniecznie sztywniejszy :P

Moje galerie:


Jest :) BMW F30 // 335XI // BLACK

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=167&t=397494


Była :( BMW E90 // 330D // M-PAKIET

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339724

Opublikowano
Jeśli chodzi o porównanie zawieszenia H&R Sport Cup do B12 to o tej samej twardości w żadnym stopniu nie ma mowy. B12 jest dużo twardszy, a nie koniecznie sztywniejszy :P

 

Jeśli chciałbys coś porównywalnego pod względem twardości to podobny jest H&R touring kit, ale jest niższy niż B12 prokit...

 

Porównywalnego do zawieszenia mpakiet, to miałem na myśli.


Swoją droga rozważyłbym jeszcze zawias BMW Performance, jest jeszcze w sprzedaży a niedługo zostanie wycofany, dodatkowo ma sportowe antirollbar kity, warto a ponadto wizualnie tez bardzo dobrze :cool2:

Opublikowano

B-T-K co to za zestaw: Eibach B12 Pro-Kit Damptronic?


Ma obniżenie przód: 25mm tył: 15mm taki zestaw by mi pasował.


Eibach B12 Pro-Kit przód: 30mm tył: 25mm na miasto (krawężniki, progi zwalniające, dziury, itp.) robi się za nisko.





:roll:

Opublikowano

Z tego co się orientuję zestaw Bilstein B12 ProKit z systemem DampTronic dostępne jest dla nowszych generacji serii 3 z fabrycznymi elektronicznymi systemami regulacji. Podczas jazdy drgania drogi są stale mierzone przez czujniki i przekazywane do jednostki centralnego sterowania i amortyzatorów. Umożliwia to stałe i automatycznie dostosowanie się amortyzatorów do warunków drogowych, zapewniając lepszą kontrolę trakcji i stabilne sterowanie.


Nawet się nie zastanawiaj, weź B12 ProKit -30/25, ja jeżdżę głównie po mieście i zderzak przedni jest nienaruszony, nigdy nigdzie nie zahaczyłem :cool2:

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witajcie koledzy! Mam dylemat, chciałbym zmienić samochód na inny model, po głowie chodzą mi pomysły takie jak F30 330i albo F32/F36 430i 252KM. Zastanawiam się czy przesiadka z 6 na 4 cylindry to dobry pomysł i czy pomimo posiadania trochę szybszego i wygodniejszego samochodu (chciałbym skrzynię ZF), nie będę po jakimś czasie rozczarowany i nie będę czuł, że jednak nie ma tej kropki nad "i" i będę rozczarowany. Czy któryś z Was miał podobne doświadczenia i mógłby się podzielić? :8)


A tak na marginesie moje E90 ma się bardzo dobrze, robi znikome przebiegi, w międzyczasie wymieniona elektryczna pompa wody Pierburg, odnowione felgi i zakupione nowe opony Goodyear F1 Assymmetric przód i tył. No i za każdym razem cieszy R6, dlatego moje obawy jak wyżej :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiele osób narzeka na gorszą jakość prowadzenia i większy hałas w F30.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Niech Cię nawet nie kusi. Miałem f30.... po 2 tyg multimedia się znudza.... A to I skrzynia biegów to jedyne elementy na plus w tym aucie... reszta wszystko gorsze.
Opublikowano
Niech Cię nawet nie kusi. Miałem f30.... po 2 tyg multimedia się znudza.... A to I skrzynia biegów to jedyne elementy na plus w tym aucie... reszta wszystko gorsze.

 

Oprócz skrzyni 8biegowej i multimediów dorzuciłbym jeszcze pewne plusy:


-nowsza buda, można wrzucić ładne koło ,obniżyć mpakiet+dodatki performance i prezencja dużo lepsza wtedy jak e90

-330/328i też bym odradzał bo jechałem i brzmi to beznadziejnie, dużo gorzej jak R6 w e90 ...za to 335i/340i już jest conajmniej tak samo dobrze jak nie lepiej co kto lubi

-spalanie niższe w R6 jak w e90 ...e92 335is mi palil w mieszanym 14l a przy tym samym stylu jazdy 340i 11l

-zawieszenie pracuje dużo lepiej, nie czuć tak nierówności. W e90/92 na 19tkach miałem nieraz uczucie że jade taczką a tu na 19 nawet na runflatach jest duuużo lepiej


co do wygłuszenia zgodze się że powyżej 160-180 w aucie jest zbyt głośno, w e9x bylo troche ciszej, do tej predkosci tego nie czuć


natomiast zgodze się że 330i bym w życiu nie kupił bo pali to litr mniej jak r6 a brzmi lipnie ,jak jeździsz e90 r6 to bedziesz miał niesmak :)


tak poza konkursem dodam że moja 340i jest na sprzedaż :mrgreen:

Opublikowano
Kiedyś o tym rozmawiałem z kolega wyzej I w sumie ma rację 340i jest fajne bo normalnie brzmi I jest B. Szybkie. 330i jest zupełnie nijakie.
  • Moderatorzy
Opublikowano
A teraz się ocknijcie i zobaczcie rynek 340i w Polsce, który obserwuję mniej więcej od roku :lol:
Opublikowano

Ja tam wziąłem właśnie 430i, ale moje wrażenia w porównaniu do E90 mogę opisać dopiero za jakiś czas.

Wziąłem ją, bo obecnie niepotrzebna mi tak duża moc auta jaka jest w 440i.

W sumie 252km, to bez przesady nie jest tak mało, a jak będę potrzebować dźwięku, to zmienię wydech :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zawsze 3 litry będzie lepsze, zawsze 2 litry to kompromis. Ale sytuacja na rynku jest koszmarna. Jeżeli ktoś nie chce samochodu z USA (nie mam nic przeciw, każdego prywatna sprawa) to pozostają mu 2-3 sztuki w jakichś dziwnych konfiguracjach typu 340i na lampach halogenowych albo mpakiet bez nawigacji. Te auta wiszą miesiącami a nowe się nie pojawiają bo akcyza zabija. Ilu z was kupi za 200 k używane f30/f36 340i/440i kiedy w tej cenie można wyjechać z salonu nowiutką g20 330i skonfigurowaną pod siebie, której wnętrze, multimedia i prowadzenie dzieli przepaść od serii F3x ?
Opublikowano

Bez przesady że 200k za 340i, są sporo tańsze... jeden woli kupić nowiutkie 330 z 2litrowym motorem za 200k a inny za 135-140k równiez z PL salonu rakiete np taka 340i 510KM i 60k zachować na co innego a ewentualne braki w wyposażeniu sobie doposazyc ;)

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-340i-xdrive-510km-hp-polska-salon-1-wlasciciel-bezwypadkowy-ID6CDZ0A.html?


330i dla mnie nie ujmujac nowemu modelowi to silnikowo klasa passat tyle że BMW i w ładniejszej odsłonie -głównie wygląd i sam prestiz ze to BMW a nie VW...i Kamil wydechem nie zmienisz tu wiele, jechałem taką 330i, tego nie oszukasz że to 2litry wiadomo 250koni jedzie to ale czuc że to mały motorek


3litry w bmw to inna liga .. dla tych co poza świeżością modelu, wyglądem i znaczkiem chcą mieć to z czego było do tej pory znane bmw- emocje , moc i dzwiek


c63 amg miało 10lat temu 6.3 motor , obecnie 4.0 biturbo a nastepca to 4cylindrowa hybryda ....dla mnie fajne auta zaczynają się od 3.0 w góre i zdania nie zmienie , niżej to może być pojemne 520d w kombi do podróżowania z rodziną bo miedzy komfortem serii 3 i 5 jest przepaść :)


https://autokult.pl/35256,nowy-mercedes-amg-c63-bedzie-czterocylindrowa-hybryda

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ciekawe ile jeszcze będzie wisiało to coś poobklejane z linku. 510 koni, już widzę te kolejki chętnych :lol:

Nowa trójka wazy ok 100 kg mniej niż f30 i można mieć w niej szperę za bardzo uczciwe pieniądze. Nie kupią jej ludzie którzy żyją mierzeniem czasów 100-200 ale jest ich garstka :) to moje obserwacje, każdy ma swoją zajawkę.

Opublikowano

Każdy broni swego. :mrgreen:

Ja wcale nie mówię, że 3 litry jest gorsze od 2 litrów i oczywiście przyznaje Ci rację w 100%.

430i to obecnie odpowiedni kompromis dla mojej rodziny i stąd mój wybór. Zresztą ten silnik cieszy się obecnie dobrymi opiniami, więc to też miało jakiś wpływ na mój wybór.

Na większe silniki prawdopodobnie przyjdzie jeszcze czas. :mrgreen:

Zrobimy niedługo spota Jacku, to wtedy wymienimy się poglądami :mrgreen:


Przypadkiem znalazłem


Patrz 45 sekunda.

Chyba nie jakoś najgorzej po zmianie ten głos :mrgreen:

Opublikowano

Dokładnie, każdy broni swego :) dla mnie 450koni + w lekkiej budzie f30 to jest super zabawa ... nie uwierzycie ale nawet dzis jechałem z otwartą tylną szyba i w czapce bo mnie jara ten dźwięk na sporcie haah ...auto uniwersalne, kiedy chcesz jedziesz ekonomicznie a kiedy chcesz zamienia się w :twisted: i po prostu zapier.....

Randall 510koni 3,5do setki wiesz jak to masuje plecy ? Znajdzie się amator choć szkoda że to xdrive, nie wiem czy wiesz ale ten sam silnik B58 jest w nowej suprze i zrobili go na 1000koni ? :mrgreen:

Masz jeszcze białą 340i z 2017 z przebiegiem 12k pl salon mpak za 159 z faktura vat jak ktos woli serie


Zgoda że większość woli 318/320/330 aby jak najnowsza stąd tyle tych aut na PL drogach


Jeszcze 1 sprawa odkąd weszła nowa seria 3 to ceny F lecą na łeb na szyje

  • Moderatorzy
Opublikowano

Powtórzę jeszcze raz:


- wiem że b58 to bestia

- chciałbym go mieć zamiast każdego 2.0

- rynek polski bmw f30/32/36 powyżej 2.0 to patologia


Pozdrawiam i nie zaśmiecajmy koledze już wątku :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja byłem w podobnej sytuacji co Ty, i w końcu przesiadłem się z N52B25 na B47D20. Piątka F11 do wożenia tyłka po autostradzie. I jeśli chodzi o silnik... Następne znowu będzie albo 6 cylindrów, albo 2.0 + hybryda, ze wskazaniem na 6 garów. Nie chodzi nawet o moc (wiedziałem co biorę, 190 koni wystarcza do przemieszczania się), tylko o gładkość i kulturę pracy.
  • 11 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.