Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jestem bardzo zadowolony, kolejny punkt z mojej listy można wykreślić, w moje ręce wpadł zestaw Big Brake Kit Performance wersja Grau (z e82 135i) :dance: Przód 6-tłoczków tarcza 338x26 mm, tył dwa tłoczki tarcza 324x22 mm.Teraz powinno hamować jak należy :8)

 

http://i.imgur.com/ttl6JRt.jpg

http://i.imgur.com/j4XM5KF.jpg

http://i.imgur.com/kM5059T.jpg

http://i.imgur.com/zifuJRM.jpg

Edytowane przez B-T-K
  • Odpowiedzi 504
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No fanty niezłe ale rozmiar tarcz hmmm :)

 

Co nie zmienia faktu że i tak hamowanie będzie znacznie wydajniejsze.

 

Czekam na foty na aucie

 

Oli

Opublikowano (edytowane)
:cool2:

Ne chciałeś złotych ?

 

Chciałem, ale wiesz jak trudno takie znaleźć, porównywalnie albo jeszcze trudniej jak te które mam, sądzę, że szybciej znalazłbym złoty pociąg :mrgreen:

 

Nie wiem czy jest sens malować je na phoenix gelb (kolor żółty Performance) i kto mógłby dobrze to zrobić (piaskowanie, lakierowanie, później napisy na kolbach itp.itd).

 

No fanty niezłe ale rozmiar tarcz hmmm :)

 

Teraz mam 300 mm na przodzie także wyobrażasz sobie jaka będzie różnica :norty:

Edytowane przez B-T-K
Opublikowano

Jeśli chodzi o malowanie to mam takiego speca co robi to mega profi. Zobacz u mnie w galerii jak odmalowal moje.

 

A co do naklejek to żaden kłopot i nawet napis Bmw Performance można zapodać.

 

No i wymiar tarczy to ja miałem w serii 345 potem 375 a teraz mam 400 więc na bank poczujesz różnice ale bardziej za sprawą zacisków :)

 

Na bank będzie bardziej wydajny układ ale co najważniejsze w BBK są o wiele bardziej wydajne cieplnie czyli nie straszne im kilka ostrych dohamowań z 200+ pod rząd :)

 

Jak coś to wal na PW a pomyślimy o odmalowaniu na złoty kolor albo kolor zacisków ///M

 

Oli

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chciałem, ale wiesz jak trudno takie znaleźć, porównywalnie albo jeszcze trudniej jak te które mam, sądzę, że szybciej znalazłbym złoty pociąg :mrgreen:

 

Dlatego jeszcze takich nie mam. Ale jak to mówią "szukajcie a znajdziecie". Może się w końcu trafi.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Jeśli chodzi o malowanie to mam takiego speca co robi to mega profi. Zobacz u mnie w galerii jak odmalowal moje...

 

...Jak coś to wal na PW a pomyślimy o odmalowaniu na złoty kolor albo kolor zacisków ///M

 

Widziałem, profi robota :wink: przemyślę koncepcję czy zostawiać czy zmieniać kolor, będziemy w kontakcie :)

 

One podchodzą P&P ?
Również jestem ciekawy czy P&P wchodzi ten piękny zestaw.?

 

przód tak, tył w zależności od rozmiaru szczęk hamulca ręcznego, sprawdzę ale gdyby co będę coś kombinował :wink:

 

Piękna sprawa z zaciskami. Jak szukałem do siebie to takich nie było.

 

Ciężko dostać w sensownym stanie z rozbiórki, zwłaszcza kompletny zestaw.

 

Dlatego jeszcze takich nie mam. Ale jak to mówią "szukajcie a znajdziecie". Może się w końcu trafi.

 

Rok temu widziałem na allegro złote zaciski na przód, bez tarcz. Niestety spóźniłem się. Od tej pory nic, sądzę że szybciej może się coś pojawić na ebayu.

 

Pytanie nr dwa koszt orientacyjny takiego zestawu?
Jaki koszt? :)

 

Poszło PW :)

Opublikowano
A tak z ciekawości jak sie maja te zaciski do wersji Performance z Fxx? Ktore sa lepsze? Bo teoretycznie te performance laduja tez w m4 :twisted: Tylko z tego co wiem to sa 4 tloczkowe a tu masz 6 :mrgreen:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano

Genialny mod jak chodzi o szczeki 6 tloczkow robi robote !!!! :cool2: Wielkosc tarcz ma mniejsze znaczenie tutaj chociaz pod serie E9x w 325i podchodzi 330 a wiec roznica z 338 niewielka wizualnie.

 

Za to dla jakosci i konfortu hamowania to ilosc tloczkow ma znaczenie, wielkosc tarcz jest dostosowana normalnie do wagi i mocy samochodu. Ten zestawbedzie lepiej sie sprawowal mechanicznie niz ten performance z F3x ale wizualnie przez wielkie tarcze ten z F3x jest ladniejszy.

 

Jabym oddal do malowania tak jakkolegasugeruje u kogos kto umie to zrobic bo wizualnie te szczeki powinny byc zyleta wedlug mnie. Pozazdroscic zakupu ! :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
A tak z ciekawości jak sie maja te zaciski do wersji Performance z Fxx? Ktore sa lepsze? Bo teoretycznie te performance laduja tez w m4 :twisted: Tylko z tego co wiem to sa 4 tloczkowe a tu masz 6 :mrgreen:

 

Tak, te z wersji f3x sa czterotłoczkowe. Z tego co wiem występują w dwóch wersjach (przód): 345x24 mm albo większy zestaw 370x30 mm. W f8x (M3/M4) zaciski są te same, ale tarcze mają średnicę 380x30 mm. Gdzieś czytałem, że zaciski 4-tłoczkowe mają bardziej progresywną charakterystykę, natomiast 6 tłoczkowe biorą wyżej. Nie wiem ile w tym prawdy, będę musiał sprawdzić na własnej skórze :wink:

Porównując 4 tłoki i zaciski 6 tłoczkowe z wymienioną kombinacją tarcz może być tak, że w f3x zaciski z tarczą 345x24 mm mogą mieć podobną efektywność hamowania jak 6 tłoczkowe z tarczą 338x26 mm (można po przeróbkach włożyć znacznie większe), a te z fx z większymi tarczami będą już hamować lepiej. Nie wiem dlaczego BMW zdecydowało się na montaż zacisków 4 tłoczkowych, pewnie jest jakieś konkretne uzasadnienie. Tak czy inaczej większość naprawdę dużych zestawów Big Brake Kit ma zaciski co najmniej 6 tłoczkowe np. AP, Alcon, K-Sport itp.

 

 

Genialny mod jak chodzi o szczeki 6 tloczkow robi robote !!!! :cool2:

 

Jabym oddal do malowania tak jakkolegasugeruje u kogos kto umie to zrobic bo wizualnie te szczeki powinny byc zyleta wedlug mnie. Pozazdroscic zakupu ! :mrgreen:

 

Dzięki :cool2: muszę pomyśleć nad tym malowaniem, wyglądają naprawdę dobrze, są masywne i szkoda jakby zniknęły gdzieś za felgą. Chodzi mi po głowie złoty performance, czerwony albo jakiś niebieski.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
do szarego bral bym niebieski

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
do szarego bral bym niebieski

 

+1 Sam myślałem żeby podczas wymiany w przyszłym miesiącu wrzucić w kolor coś w stylu Fki Performance

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Piękny zestaw gratuluję :cool2:

 

Niebieskie zaciski z naklejką M/// Performance były by mega, aczkolwiek złoty też wygląda zacnie..

 

Tylko trzeba by je odsłonić ładną felgą....

 

Zmierz drogę hamowania ze 100 km/h do 0 na starych heblach a potem na nowych... :wink:

Opublikowano

niebedzie roznicy prawie to nie w tym wypadku sluza tak mocne hamulce

 

duze hamulce robia duza roznice przy szybkosciach rzedu 50/60 km/h i przy ciezkich samochodach oraz szybkosciach rzedu 200 km/h.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Hmm ja wlasnie zastanawiam sie co zrobic u siebie z hamulcami, to moze zadam pytanie w temacie B-T-K jak juz przy hamulcach stanęło :) Oczywiście liczy sie stosunek jakości do ceny i tego ile jest przerabiania bo wiem, ze zazwyczaj przednie hample pasuja P&P a z tylem jest problem :/

 

Wybór jest następujący chodzi oczywiście o 335d:

 

- performance z Fxx 4 tloczkowe - tarcza OEM / klocek OEM (koszt ~5000zł)

- performance z E82 6 tloczkowe (koszt ?)

- zostaje seria + tarcza DBA Street T2 + EBC ? (koszt ~2500zł)

 

PS. moje zaciski sa po pelnej regeneracji i pomalowane proszkowo wiec troszke mi ich szkoda ;) a patrzac na koszty to jednak wychodzi spora roznica nie liczac przerobek!

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
to tak jak rozmawialiśmy - zmień felgę ;)

 

Piękny zestaw gratuluję :cool2:

 

Tylko trzeba by je odsłonić ładną felgą....

 

Dzięki :cool2: ,co do felg mam na uwadze OZ-ety Ultraleggera, albo jakieś DOTZy, które też mają rzadsze ramiona. Styling 313 też kusi, ale skończyłoby się to prawdopodobnie na chorobie zwanej "Performance" na zewnątrz: zderzaki,progi, dyfuzory itp. :norty:

 

do szarego bral bym niebieski

 

Generalnie jest w czym wybierać, moim zdaniem niebieski też dobrze by wyglądał ,myślałem o czymś takim jak w e82 tii:

 

http://i.imgur.com/QoqNEv5.jpg

http://i.imgur.com/iBb6bsB.jpg

 

 

albo inne opcje, stockowe zaciski "grau" (ja mam jaśniejsze space grau z końca produkcji,z początku był sparkling graphite jak na foto)i OZety ultra:

 

http://i.imgur.com/l7BGY5x.jpg

 

i złotka "Performance" z OZetami:

 

http://i.imgur.com/QDzSfnL.jpg

 

są jeszcze customowe czerwone wersje, ale jak dla mnie bez "wow":

 

http://i.imgur.com/UvbmWQw.jpg

 

Hmm ja wlasnie zastanawiam sie co zrobic u siebie z hamulcami, to moze zadam pytanie w temacie B-T-K jak juz przy hamulcach stanęło :) Oczywiście liczy sie stosunek jakości do ceny i tego ile jest przerabiania...

 

Jak ktoś coś wie to jak najbardziej posłucham, podszkolę się bardziej w tym temacie, wiedzy nigdy za wiele :wink:

Opublikowano
hmm niebieska sruba do niebieskiego zacisku fajne :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Ja też jestem za niebieskim ale najlepiej kolor zacisków ///M A do tego napis Performance i to w wersji fluorescencyjnej jak moje Alpiny ;)

 

Jak coś mój lakiernik dostępny i kolor też jest mu znany :)

 

Oli

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.