Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak przybywa oleju to niezbyt dobrze, aby tylko nie była to wina uszczelki pod głowicą, dostaje się płyn chłodniczy i podnosi poziom, zostawia na korku takie masło nalot od wewnętrznej strony korka.

Jak Ci wyrzuca olej to sprawdź odme jak wzrasta ciśnienie w skrzyni korbowej i nie mają spaliny gdzie się wydostać z powodu zatkanej odmy to też zaczyna wyrzucać olej przez uszczelki i powoduje ich wydmuchiwanie.

Opublikowano

Jutro sprawdzę czy jest jakiś nalot od wewnętrznej strony korka. Jak sprawdzałem na ziemi palcem czy to olej czy coś innego to jakoś wydawało mi się że trochę zbyt rzadkie jak na olej. Aczkolwiek zapach i kolor ewidentnie oleju. Możliwe że wycieka gdzieś olej z tym płynem chłodniczym tak jak piszesz?

 

 

Ps. Sprawdziłem i na korku nie ma żadnego nalotu :)

Życie jest zbyt krótkie, żeby umierać w BMW. Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać!!!
Opublikowano
Pytanie tylko w jakim sensie sprawdzić odmę? Mechanikiem nie jestem, znam się piąte przez dziesiąte na mechanice.
Życie jest zbyt krótkie, żeby umierać w BMW. Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To lepiej profilaktycznie wymień, jak by zniszczyły się uszczelniacze od strony sprzęgła i od strony koła pasowego to będzie cie więcej kosztowało, oczywiście jak nie wymieniałeś ostatnio, są tacy co nigdy nie wymieniali i nie wiedzą dlaczego ciągle coś im olej wycieka i dodatkowo traci samochód moc.
Opublikowano

Ogólnie auto mam około pól roku i nie wiem czy wcześniej ta odma była wymieniana. Auto mi dosyć mocno kopci białym dymem. Myślałem, że jest to spowodowane tym że auto jest na gazie, aczkolwiek już nie jestem pewny. Dzisiaj muszę sprawdzić jak się zachowuje na benzynie. Orientujesz się ile mniej więcej kosztuje odma?

 

Ps. Może znasz też cenę tych uszczelniaczy?

Życie jest zbyt krótkie, żeby umierać w BMW. Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać!!!
Opublikowano
Mam dziwny problem związany ze stanem oleju. Mianowicie, po nocy jak ruszam do pracy około godziny 7.15 bagnet po wyciągnięciu i ponownym sprawdzeniu jest całkowicie suchy. Po przejechaniu około 5km i odczekaniu 10 minut (zakupy śniadaniowe w biedronce) wracam do auta sprawdzam stan oleju i bagnet pokazuje mi że jest prawie maksymalny stan. Po dojechaniu do pracy około 12km również. Aczkolwiek po wyjściu z pracy gdy silnik jest już zupełnie zimny znowu bagnet jest po wyjęciu, wytarciu i ponownym włożeniu totalnie suchy. Miał ktoś taki problem? Z czym to może być związane? Powinienem dolać olej? Sprawdzałem stan oleju na równej powierzchni, także pochylenie na pewno nie ma znaczenia. Mam obawy że mogę uszkodzić silnik :mad2:
Życie jest zbyt krótkie, żeby umierać w BMW. Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.