Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

WItam

 

Panowie mam nietypowy problem. Po wymianie akumulatora w ASO + adaptacja pojawił się problem. Nie pamięta godziny, Brak świateł powitalnych, Radio samo się wyłącza na wyłączonym silniku

 

Poprzedni aku to zwykły oryginalny 90Ah 900A bez oznaczenia AGM

 

Nowy Akumulator jest z 10.2014 roku 92Ah 850A AGM

 

Serwis twierdzi że inteligentna Klema jest ok czyli ten cały IBS :(

Edytowane przez BMW_X5_GD
Opublikowano
No nie ręce opadają nowy akumulator a komputer krzyczy : increased battery discharge !!!!!! to jest jakieś fatum !!!!
Opublikowano
Prawdopodobnie alternator umiera , mialem podobnie.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
Akumulator naladowany ladowarka bosch C3 na ustawieniach AGM. Odłączam od klem pod maska otwierajac dzwi od auta na chwile zapalaja sie wszystkie kontrolki na liczniku. Bład o niskim stopniu naładowania dalej wyswietla i dalej nie pamieta ustawień. Nasuwa mi sie na mysl blędnie przeprowadzona adaptacja ?
Opublikowano

Aku bez adaptacji tez bedzie dzialal , bez dobrego fachowca znajacego BMW sie nie obejdzie. U mnie na wykonczeniu byl tez napinacz paska klinowego , skonczylo sie na wymianie alternatora , kompletu paskow , rolek i napinaczy i jest ok.

Aku tey mialem z pol roku po wymianie.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
po prostu przeszczep musiał się przyjąć w nocy wqu......y zamknąłem drzwi opierdo.....m moje auto i rano było wszystko ok :) a tak na poważnie chyba komp musiał sobie wszystko poukładać po wymianie bo następnego dnia wszystko wróciło do normy
Opublikowano
Żeby tak wszystkie się same naprawiały po danym haśle :D To prawie jak w sexmisji, gdy winda nie chciała zjechać! Z elektroniką tak bywa. :twisted: Pozdrawiam.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Też miałem podobny temat. Odebrałem samochód od kowali ( inaczej nie można ich nazwać ), aku prawie kaplica. Ładowany całą noc. Zapalam, a on krzyczy naładuj baterię. Qźwa, co jest. Olałem, bo się spieszyłem. Pojechałem, wyłączyłem samochód, a po ponownym załączeniu już wszystko ok.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Podepnę się pod ten temat. Mianowicie pytanie: odłączenie klem jakie niesie konsekwencje(czy coś na nowo trzeba ustawiać, czy kasują się jakieś błędy, itp? )
Opublikowano
Przy procedurze rejestracji nowego akumulatora jest zapis, że powinien postać ( jeśli dobrze pamiętam) najmniej 3 godziny bo będą właśnie takie klocki się wyświetlać.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Podepnę się pod ten temat. Mianowicie pytanie: odłączenie klem jakie niesie konsekwencje(czy coś na nowo trzeba ustawiać, czy kasują się jakieś błędy, itp? )

 

Skasuje się data,zużycie paliwa i takie tam.

Błędy nie skasują się i niczym to nie grozi.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Podepnę się pod temat. Mój aku chyba pada, kasuje się godzina i data, po chwili grania radio się wyłącza i na liczniku miga symbol akumulatora.

W aucie zainstalowany akumulator Banner 90 Ah Sygnowany logo BMW . Mam Roczny akumulator Centra Silver 100 Ah który był mało co używany, jest naładowany i przechowuje go w ciepłym pomieszczeniu więc jak nówka. Czy mogę po prostu go podmienić i będzie działał, czy muszę robić adaptacje?

Opublikowano
Z opisu wynika, że ten drugi oszczędzasz na czarną godzinę. więc go szkoda, aby szlak go trafił. Więc reasumując należy zrobić adaptację inaczej drugi"nowy" szlak trafi i to bardzo szybko. Będzie duży prąd ładowania, gdyż komp. będzie myślał, że ładuje cały czas ten stary aku.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Padł mi aku, "bateria rozładowana" , kupiłem nowy założyłem bez adaptacji, i wszystko chodzi OK. Czy faktycznie musi być adaptacja?

Pozdrawiam

WWW.POLISAOGL.PL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Czy faktycznie musi być adaptacja?

 

..... a tutaj kilka informacji na ten temat - zalecenia BMW

 

 

4 RA Removing And Installing_replacing Battery

 

http://workshop-manuals.com/bmw/x_series_e70/x5_4.8i_n62tu_offrd/2_repair_instructions/61__general_electrical_system/21__battery-vapour_separator/4_ra__removing_and_installing_replacing_battery/

 

4 RA Removing And Installing_replacing Battery > Page 2520

 

http://workshop-manuals.com/bmw/x_series_e70/x5_4.8i_n62tu_offrd/2_repair_instructions/61__general_electrical_system/21__battery-vapour_separator/4_ra__removing_and_installing_replacing_battery/page_2520/

 

 

Replacement:

Version with Intelligent Battery Sensor:

 

• Carry out programming/coding.

 

Code Car Access System (CAS) and delete fault memory

entries relating to battery replacement in engine control unit.

 

 

http://fs5.directupload.net/images/160119/temp/ub45xvqs.jpg

kiknij na zdjecie ! zeby powiekszyc

 

Tak wiec jezeli masz wersje z tzw. IBS - Intelligent Battery Sensor to sobie teraz sam odpowiedz na to pytanie :cool2:

Pozdrawiam Andrzej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.