Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć wszystkim

 

Miesiąc temu przypadkowo kupiłem e87. Ponad dwa miesiące szukałem samochodu, bmw okazało się w najlepszym stanie więc wziąłem.

Na początku chciałem japońskie 3d, na benzynę, bez doładowania i najlepiej niebieskie :)

Trafiło się niemieckie 5d na gnojówę. Jak na razie przejechałem bezproblemowo 3k km.

Przebieg samochodu może i duży ale jest bezwypadkowy a to było dla mnie najważniejsze, cieniowana była góra maski i prawe drzwi, zero szpachli.

Zrobiłem już kilka rzeczy, zastanawiam się nad wrzuceniem zmieniarki do bagażnika.

Jeśli macie jakieś propozycje zapraszam :)

 

 

 

S1CAA

 Selekcja COP ważnych pojazdów

S226A

 Sportowe dostosowanie podwozia

S235A

 Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S249A

 Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A

 Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2CGA

 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 140

S320A

 Brak napisu modelu

S423A

 Dywaniki podłogowe Velours

S428A

 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A

 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S442A

 Uchwyt do napojów

S473A

 Podłokietnik przedni

S481A

 Fotel sportowy

S507A

 Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A

 Lampa przeciwmgłowa

S521A

 Czujnik deszczu

S530A

 Klimatyzacja

S540A

 Tempomat

S563A

 Pakiet oświetlenia

S644A

 Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S663A

 Radio BMW Professional

P735A

 Basic Package

P7RTA

 Pakiet Dynamic + Comfort

L801A

 Wersja krajowa Niemcy

S863A

 Spis dealerów, Europa

S879A

 Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA

 Sterowanie COP

S9AAA

 Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Wyposażenie seryjne

 

S321A

 Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S411A

 Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S4AGA

 Listwy wewnętrzne tytanowe matowe

S548A

 Licznik kilometrów

S851A

 Wersja językowa, niemiecki

 

SIlnik M47

Rok produkcji 2005/09

 

http://imageshack.com/a/img673/3416/6sokmf.jpg

http://imageshack.com/a/img912/5053/49xFXC.jpg

http://imageshack.com/a/img537/2730/MjQPJb.jpg

http://imageshack.com/a/img674/986/THBKmb.jpg

http://imageshack.com/a/img661/7667/kimK3l.jpg

http://imageshack.com/a/img661/6171/ZMPc4k.jpg

http://imageshack.com/a/img913/1913/QQqAPB.jpg

http://imageshack.com/a/img661/3194/iggFP8.jpg

http://imageshack.com/a/img905/613/CzwRcP.jpg

 

A tak wyglądał fotel i kierownica przed wizytą u tapicera

http://imageshack.com/a/img538/6246/Cltm8l.jpg

http://imageshack.com/a/img673/5856/HxHFg4.jpg

 

Lecą do mnie dywaniki gumowe i dzisiaj zamawiam sprężyny do automatycznego otwierania bagażnika.

 

Pozdrowienia!

Edytowane przez poeta
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

 

setup zimowy

 

Antenka. Niby głupota ale jak tak patrze to robi robotę i nie wiem jak wcześniej mogłem jeździć z batem jak od CB :twisted:

http://imageshack.com/a/img661/4760/DmrKIU.jpg

http://imageshack.com/a/img540/765/lKCyuE.jpg

 

Środek

http://imageshack.com/a/img661/7986/dzqvKW.jpg

 

Jakiś czas temu zamówiłem paski na grill, przyszły w złych kolorach. Przed świętami zdążę :)

Opublikowano

Tak, same paski. Przód jest "za srebny" %) Chciałbym jakiś mały akcencik. Ci co nie siedzą w temacie i tak nie będą wiedzieli o co chodzi. Jak się znudzą albo kijowo wyjdą to będzie bez pasków :) Oczywiście na klapie nie będzie żadnej Mki :duh:

Całe chromowane nerki mi się nie widzą, całe czarne też nie. U kogoś w temacie widziałem te naklejki i nawet ciekawie to wyglądało.

Opublikowano
Tak, zamyka się ciężej. Myślę, że kwestia wprawy i da się zamknąć jedną ręką.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Paski wyszły średnio. Obstawiam, że kilka wizyt na myjni i się odkleją. Dzisiaj wymieniłem filtry, olej i świece.

 

http://www.iv.pl/images/52916737930189550643.jpg

http://www.iv.pl/images/20723737638908670505.jpg

http://www.iv.pl/images/80003256329762950009.jpg

Opublikowano

nie obraź się, nie jestem z tych co się pastwią nad innymi.

Takie paski to z 1 strony kwestia gustu i w to się nie mieszam ale z 2 to synonim M. Miałoby to sens gdybyś miał m paka (zewn.) albo chociaż planowal zalozyć. tak to trochę dziwne.

 

Nie lepiej zrobić jakiegoś moda z tymi nerkami który będzie bardziej oryginalny i mniej kojarzący się z M mniej zobowiązujący)?

Opublikowano

haha, spokojnie. Nie ma o co się obrażać to tylko samochód i indywidualne gusta. Jak się znudzą albo odkleją to znikną. Może przez zimę wytrzymają :)

Mpaka nie będzie - średnio mi się w 1er widzi, prędzej aerodynamic ale jak podliczyłem to cała impreza wyszłaby mnie z ~5k z ksenonami. Za te pieniądze wole kupić jakieś 17" czy 18".

A nerki tak jak mówiłem. Całe czarne mi się nie podobają, całe chromowane też nie. Inne pomysły już mi się skończyły

Co więcej, za jakiś czas auto będzie więcej stało niż jeździło z racji "przebranżowana się", więc te 300k, które są blisko nie pękną tak szybko :8)

 

Jutro wymieniam moduł świec żarowych (beru) + termostat

  • Moderatorzy
Opublikowano

Hej, paski może i by miały sens ale przy czarnej nerce.

 

Nie chcesz kupić felg 18" do jedynki oryginalnych takich jak mam w podpisie ? Ogłoszenie jest w dziale giełda, cena oczywiście do zbicia.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Hej!

 

Trochę mnie było, więc odświeżę żeby pokazać, że coś się dzieje w sprawie jedynki.

W kwietniu miałem hit&run na parkingu, więc niestety musiałem pomalować maskę i zderzak. Całe szczęście, że wszystkie elementy, które były udało się "odzyskać" Mam zdjęcia, więc nikt mi niczego w przyszłości nie wmówi.

 

Dwa dni temu, przy 285k km auto przeszło ścieżkę odzyskiwania mocy. Dodatkowo wleciały na tył tarcze i klocki ATE, odma i nowy płyn hamulcowy.

 

http://zapodaj.net/2904dd1e385f5.jpg.html

http://zapodaj.net/630786c95d492.jpg.html

http://zapodaj.net/02799bd0b4f7d.jpg.html

http://zapodaj.net/e6770b0c93cec.jpg.html

http://zapodaj.net/1b87cba7e7c75.jpg.html

http://zapodaj.net/a1bf46070c3a4.jpg.html

http://zapodaj.net/742bb953a92d7.jpg.html

 

W podłokietnik wsadziłem Nokię 6230i. Mam jeszcze inne graty do wnętrza ale nie zdąrzyłem ich jeszcze zamontować.

 

http://zapodaj.net/21b6653262f49.jpg.html

 

strzałeczka!

  • 1 rok później...
Opublikowano

Hej,

 

Znowu miałem lekką przerwę :)

 

Auto po czyszczeniu kolektora lekko odżyło. Nie odczułem ogromnej różnicy jak niektórzy pisali, ładnie wchodzi na obroty na każdym biegu.

Klapy wirowe wciąż na swoim miejscu, przy następnym przeglądzie olejowym zobaczę co tam z nimi słychać

 

Jedyneczką jeżdżę cały czas, samochód wciąż daje frajdę z jazdy. Przebieg już ponad 300k km. Ja sam po polskich drogach zrobiłem już ponad 50k km. Silnik nadal zalewam liqui moly 5w30 top tec 4200. Od wymiany do wymiany zero ubytków - wcześniej jeździłem hondą, więc jestem wyczulony na sprawdzanie różnych płynów :)

Z niespodzianek musiałem tylko wymienić termostat.

 

Wciąż chodzi mi po głowie e82, z którego się chyba nigdy nie wyleczę :)

 

pozdrowienia!

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam znowu po przerwie :)

Jedyneczka wciąż ma się bardzo dobrze. Jutro wpada kilka nowych gratów. Oryginalny akumulator i koło pasowe wytrzymały 11 lat i 317k km. Z racji iż parkuję pod zadaszeniem to akumulator może by wytrzymał jeszcze zimę, ale nie chcę ryzykować :) Wziąłem z wyższymi parametrami niż OEM, będę zdawał relacje jak się sprawuje

 

1. akumulator varta 12v 100ah 830a

2. tarcze + klocki przód trw - w poprzedniej hondzie miałem podobny zestaw i było okej. Zobaczymy jak będzie teraz

3. paski conti

4. koło pasowe SNR - dużo osób pisze o Corteco. Właściciel hurtowni od, którego zawsze biorę wszystkie części polecił mi SNR. Tutaj też będę informował o produkcie

 

Części czysto eksploatacyjne, z autem nie dzieje się nic niepokojącego, z perspektywy czasu mogę tylko napisać, że to był dobry zakup :)

 

Kilka mc temu byłem oglądać e82 niestety było to 120d. Nie odczułem znacznej różnicy pomiędzy 163ps a 177ps. Od dłuższego czasu przeglądam sobie polskie portale aukcyjne i raczej kiepsko o dobre e82 123d :)

 

pozdrawiam

 

https://zapodaj.net/e44dc30de0013.jpg.html

  • 3 lata później...
Opublikowano

Auto sprzedane w Marcu z przebiegiem 365 000km

Oryginalne sprzęgło i koło dwumasowe wytrzymały 330k km, wtedy też zaślepiłem klapy wirowe kolektora (wymieniłem w 2019 na Sachs)

W momencie sprzedaży wciąż było oryginalne zawieszenie, wtryski. Przez cały okres mojego użytkowania jeździłem na liqui moly 5w30 top tec 4200, nigdy nie musiałem robić żadnej dolewki


Przez 6 lat użytkowania auto nie zawiodło ani razu, wymiany dotyczyły tylko części eksploatacyjnych. Samochód mimo wieku i przebiegu wciąż dawał frajdę z jazdy.


Z bólem serca poszło za 11250 :(


Kupiliśmy z narzeczoną F34, jak będę miał trochę więcej czasu to wrzucę kilka zdjęć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.