Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Worek z problemami rozwiązał się jak klątwa rzucona przez ........ :cry:

 

Od czasu jak tylko zacząłem sie grzebac w zaworach i kompie zaczeły sie problemy .

Jak mam zimny silnik , lub odpalam po nocy to jest elegancko . Pali od jednego obrotu , a jak sie rozgrzeje to potrzebuje dwuch a nawet trzech obrotów rozrusznika . W aso ustawili mi pompe wtryskową fabrycznie i kazali mi wymienic akumulator , twierdząc że bedzie cool.Więc tak zrobiłem ale nic z tego . Ponownie zajechałem do nich to powiedzieli mi że trzeba wymienić pompe wtryskową :shock: za 4,5 tysia

Albo zrobia takie oszustwo że odetna czujnik temperatury od pompy by dostawał zawsze komunikat ze silnik jest zimny i dawała większą ilośc paliwa i wtedy będzie wszystko okej . Cena takiej operacji "oszukajmy pompe " wynosi jedyna tysiąc złotych . LUDZIE pomocy toż mój samochód nie ma 20 lat a ni przebiegu 500 tys . Co ja mam robić .... :cry:

 

NIe znam się tak do końca i nie wiem czy trzeba tak naprawde wymieniac tą pompe czy nie .Może chcą mnie jedynie oszukać naciągnąć fredzie jedne. :cry:

Opublikowano

Witaj.

 

Miałem TEN SAM problem. Tyle, że w Fiacie Bravo 1.4 S. Zimny odpalał, cipły nie. Wymiana akumulatora NIC nie dała.

 

Wada: wtryskiwacz marki BOSH. (cholera, lub coś, podobmnie brzmiącego, wyglada jak świeca zapłonowa). Cena 890zł.

 

A w jakim modelu, że tak spytam, sie zepsuło

No i łaczę się w bólu. Pozdr

Opublikowano
Felix, gdybym ja był na Twoim miejscu i stwierdziłbym że ASO w którym serwisuję swoje auto wali mnie rogi to jak najszybciej zmieniłbym serwis na inny, pewny i uczciwy. Powiem Ci szczerze, że skoro twierdzisz że warsztat Cię oszukuje to nie mam zielonego pojęcia co Cię trzymaj, że nada tam jeździsz. Mają ładną kasjerkę czy co???? :D Weź do niej numer i szukaj innego serwisu a nie wydawaj kasy jeśli nie jesteś pewien czy wydajesz ją właściwie :evil:
http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano

byłem dziś z rana w ASO i powiedzieli mi ze ustawienia pompy wtryskowej nie zmienią bo konsekwęcja tego jest przepalenie się świec żarowych . A kombinacja "oszukajmy pompe" juz nie kosztuje 1000 tys złotych tylko 500 zł , ale na otarcie łez dali mi się przejechać X5 3,0 d

moje wrażenie to takiee ze 3,0 D to nic .Nim sie nie da jezdzić ,przyszło by do wyprzedzania to zapomnij . Pozdrawiam nara.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
ale na otarcie łez dali mi się przejechać X5 3,0 d

moje wrażenie to takiee ze 3,0 D to nic .Nim sie nie da jezdzić ,przyszło by do wyprzedzania to zapomnij . Pozdrawiam nara.

 

To X5 3.0d ma lepsze przyspieszenie niż E39 525tds, więc...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Wiesz grzesiek nie wiem nie zwróciłem uwagi czy to 3,0d czy 2,5 D są 2,5 dislowe X5. Powiem ci ze naprawde zadnej rewalacji , to jest tak ciezki samochód że przyspieszenie zadne.Nawet w tym tiptronic nie ma żadnej róznicy uwież mi , nie wciska cie w fotel ani nic.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

To, że "nie wciska" w fotel nie znaczy, że przyspiesza gorzej od E39 525tds, do którego się odnosisz - bo takie masz i z tym pewnie porównujesz.

Wyścigówka to nie jest, ale po mieście symaptycznie się tym krąży.

 

Gdzie znalazłeś X5 z silnikiem 2.5d :?: :shock:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
To, że "nie wciska" w fotel nie znaczy, że przyspiesza gorzej od E39 525tds, do którego się odnosisz - bo takie masz i z tym pewnie porównujesz.

Wyścigówka to nie jest, ale po mieście symaptycznie się tym krąży.

 

Gdzie znalazłeś X5 z silnikiem 2.5d :?: :shock:

 

530 to był sorry pomyliło mi się

  • Członkowie klubu
Opublikowano

530 to był sorry pomyliło mi się

 

No to teraz dopiero wypaliłeś :!:

530d mieliśmy na Walnym Zgromadzeniu - i jeśli mówisz, że to auto nie przyspiesza to musiałeś chyba jechać w trybie awaryjnym :twisted: :P

 

Prosty test, który zrobiliśmy na Walnym:

Dwie E32 750 (bez inastalacji gazowych) i E60 530d

Ze startu zatrzymanego - do - ile było miejsca (do około jakichś 200 km\h - pas się kończył). I przykro mi, ale od samego startu o więcej niż długość samochodu prowadziła E60 :!:

 

Jeśli dalej twierdzisz, że to auto nie przyspiesza, to chyba nim nie jechałeś, a byłeś wieziony.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

No nie wiem felix czego Ty oczekujesz od auta ale moim zdaniem samochód o wadze dobrze ponad 2 tony, przyspieszeniu do setki w niecałe 11 sekund i średnim spalaniu na poziomie 10-11 litrów w cyklu mieszanym (X5 3.0dA) jest rewelacyjny. Jeżeli chcesz X5 które ma wciskać w fotel to kup sobie 4.8 :D .

A jeśli chodzi o 530d to jakieś dwa tygodnie temu jeździłem najpierw 530iA i prosto z niej przesiadłem się do 530dA i powiem Ci szczerze że z diesla trzeba mnie było wyciągać siłą i jeżeli komuś jest mało to niech sobie kupi M5 albo lepiej F16 bo w M5 może mieć też mało wrażeń po przejchaniu 2000km. :evil:

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano
Tak patrze na tą dyskusje i utwierdzam sie w przekonaniu ze ASO trzeba omijać szerokim łukiem ... dla mnie ASO to banda złodziei. Uwazają ze wszystkie rozumy pozjadali a jak przyjdzie do naprawy auta to nie moga znaleźć przyczyny, a do tego kase zdzierają . Wiem to z własnych doswiadczeń, z opowiadań kolegów a także z prasy. Ja np. nie jeżdze do ASO z moją Audi bo doszedłem do wniosku po co przepłacać za coś co zostanie wykonane z taką samą jakością lub nawet lepszą (!!) u innego mechanika (nie ASO)
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak patrze na tą dyskusje i utwierdzam sie w przekonaniu ze ASO trzeba omijać szerokim łukiem ... dla mnie ASO to banda złodziei. Uwazają ze wszystkie rozumy pozjadali a jak przyjdzie do naprawy auta to nie moga znaleźć przyczyny, a do tego kase zdzierają.

 

Nie należy tak od razu generalizować...

 

Ostatnio kolega naprawiał po sławnym wypadku swoją E39 540i w Auto-Zlatex w Katowicach - powiedział, że rewelacja. Cenowo i jakościowo.

U Smorawińskiego w W-wie jest świetny blacharz i lakiernik (Prezes testował).

 

ASO zawsze będzie droższe...

 

****

 

A wracając do tematu - podajcie felixowi jakiś namiar na dobrego\sprawdzonego mechanika od diesli w bialostockim.

Z tego co wiem, to problemy felixa rozpoczęły się od wizyty u "pana Kazia", który zawalił sprawę...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

530 to był sorry pomyliło mi się

 

No to teraz dopiero wypaliłeś :!:

530d mieliśmy na Walnym Zgromadzeniu - i jeśli mówisz, że to auto nie przyspiesza to musiałeś chyba jechać w trybie awaryjnym :twisted: :P

 

Prosty test, który zrobiliśmy na Walnym:

Dwie E32 750 (bez inastalacji gazowych) i E60 530d

Ze startu zatrzymanego - do - ile było miejsca (do około jakichś 200 km\h - pas się kończył). I przykro mi, ale od samego startu o więcej niż długość samochodu prowadziła E60 :!:

 

Jeśli dalej twierdzisz, że to auto nie przyspiesza, to chyba nim nie jechałeś, a byłeś wieziony.

 

 

patrzac na suche dane 750 E32 i E60 530d to mozna rzeczywiscie stwierdzic ze 530d bedzie lepsza, zwlaszcza ze E32 moga byc troche juz zjechane , ale co jak co dla mnie disel jest za slaby , tylko benzyna :twisted: :twisted:

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Słuchajcie ostatniej wieści !!!!!!!!!

 

Dzwonie do Smorawińskiego i żale mu sie z problemem , ale on mówi uczciwie jedz na ul.Saską 12 do Boscha i oni ci sprawdzą . Dzwonie do Boscha i tłumacze jaki mam problem. Co się okazuje , generalnie to zwykle serwisy czyli nasze ASO niepowtażalne zamiast pomyśleć odrazu chcą wymieniąć pompe wrtys. całą (5600zł orginał ) Facet z Saskiej powiedział mi że to najszybciej jest czujnik temperatury . który z reguły jet wymieniany tylko u nich, I nawet ASO nie bawi się w takie rzeczy bo nie mają dokładnie czym to sprawdzić i zdjagnozować .Czyli z rozmowy wynikało że ASO a pytałem się jego dwa razy , nie ma sprzętu diagnostycznego , Warszawskie serwisy przyjezdzają do nich i sprawdzaja :shock: Dobre co ??? Ale to nie koniec zajechałem do "pana kazia " z chłopakami i mówie że zepsuł mi betii a on do mnie z ryjem jak to że co ja opowiadam i wogóle.... Powiedziałem dla fredzia ze sie nie zna i ze spartolił mi samochód i że jeszcze go odwiedze jak bedzie ciemno :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Trzasnąłem dzwiami i wyszliśmy stary tak sie przestraszył że mało co sie nie zesrał w gachy. Reasumująć czeka mnie wyprawa do Boscha i to chyba bedzie ostatnia moja deska ratunku !!!!!!!!!!!!!!!1 :?

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Pytanie do Felixa.

Mam też problem z pompą wtryskowa od kiedy "Pan Kazio" wepchnął do niej łapy i do dziś walczę. Najprawdopodobniej mam pompe wtryskową w E34 525tds do wymiany. Byłem w kilku serwisach Boscha i wszyscy twierdza że to pompa - nie daje odpowiedniego ciśnienia i steelwerk czyli urządzonko dawkujące paliwo już się skonczyło. Ale co dziwne to właśnie czujnik temperatury o którym wczesniej piszesz. Też mi ktos mówił że wynikiem problemów z odpaleniem jest zepsuty czujnik który jest wkręcony w głowicę, ale na bank jest pod kolektorem ssącym. U mnie objaw a w zasadzie kilka objawów jest takich:

- na zimnym pali super za 1 razem,

- na ciepły raz pali super tzn. pomyslę że odpalam a on juz chodzi, a czasem kręcę rozrusznikiem 5-8 sekund (trochę długo i puszcza wtedy okropny dym),

- czasem auto jedzie lekko "na dotyk" a czasem żeby przyspieszyć to trzeba cisnąć i dziwne że aby utrzymac prędkość też trzeba trochę cisnąć,

- na wolnych obrotach buja się silnik tzn. obroty faluja między 700 a 1000 obr/min, ale nie zawsze, przeważnie przy rozgrzewaniu silnika oraz jak juz jest rozgrzany.

Ciekawe jakie Ty masz objawy silnika czy są podobne do moich - jak możesz to napisz. Moje cacko ma przewalone juz 385000 km (to nie znaczy że wygląda jak rupieć) więc mozliwe że pompa jest faktycznie zajechana. Ile Twoje auto ma przewalone (ale naprawdę a nie na liczniku bo po BMW zadbanym przebiegu nie widać).

Krzysiek

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

krzysiu siemano

 

ja mam E-39 525 tds i przebieg faktyczny jest 169tys .Generalnie to jest to taka sprawa że jak już mówiłem rano i jak zimny pali cool ale jak się rozgrzeje to pokkręci rozrusznikiem pare sek.Narazie da się z tym jezdzić i już się tym nie martwie, bardziej martwie się tym że kopci na wys. obrotach ale juz też się oto nie martwie . poprostu nie zerkam przy wyprzedzaniu w lysterko wsteczne :lol: .A propos obrotów umnie cacy nic się nie dzieje obroty są równe i nic nie faluje - (ale może niedługo zacznie hiii :D pozdrawiam.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nie chcę Cie martwić ale objawy masz wskazujące na pompę wtryskową, nie daje ciśnienia, inaczej do wymiany masz sekcję pompy. Wniosek z tego taki że chyba masz przewalone z 269000 km bo tak szybko ciśnienia pompa nie traci.

Zobaczysz jak się zrobi gorąco na dworze to zacznie bujać obrotami, zimą nic się nie dzieje a latem zaczyna się udręka. Wiem co piszę, przerabiam ten temat od 2 lat i jedno wiem na bank - jadę do Boscha po nową pompę. Jak policzę ile już wpakowałem kasy żeby auto jechało jak trzeba to już bym miał nówkę pompkę wtryskową.

 

Naprawdę w Twoim przypadku bardzo chciałbym się mylić.

 

Jak coś będziesz chciał wiedzieć więcej w tym temacie to pisz - Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
łoj zmartwiłeś mnie :cry: zobaczymy co się bedzie działo .Znalazłem już pompe w cena 3600 zł boscha nie bmwu .Jak coś to szybciorem bede zmieniał narazie zmienie moze czujnik potem zobacze ....pozdro.
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam!

Wlacze sie do dyskusji bo widze ze i mnie moze to czekac!Na zimnym mi zapala od jedneko razu a na cieplym to zalezy jak jest tyle co zgaszony to moze zapalic od razu ale jak chwilke ostygnie to juz lipa!Dopiero gdy sie zalacza swiece zarowe wtedy jakos idzie!no i mam inny problem co chwila siada mi wtrysk na 2-gim garze!juz 2gi raz mi to sie dzieje przejade po zmianie wtrysku jakies 500km i lipa leje paliwo i robi sie mokry zaczyna szarpac silnikiem i wogole juz jestem zdezorientowany tym!Moze ktos bedzie mi wstanie wyjasnic co dalej i kogo w okolicy Ostrowa Wlkp odwiedzic z moim autem!

Pozdrawaim

Opublikowano
łoj zmartwiłeś mnie :cry: zobaczymy co się bedzie działo .Znalazłem już pompe w cena 3600 zł boscha nie bmwu .Jak coś to szybciorem bede zmieniał narazie zmienie moze czujnik potem zobacze ....pozdro.

 

yyyyyy, a myśłisz Felix, że w ASO kupisz jaką pompę? Oczywiście Boscha! Ta firma robi układy wtryskowe nie tylko do BMW. W ASO dokładają tylko swoją marżę. Jeżeli w BMW dzieje się cokolwiek z elektroniką lub sterowaniem silnika to walić do Bosch Service - poradzą na pewno więcej niż w ASO, a skasują mniej.

Kai
Opublikowano
Kai wyluzuj to jest temat odgrzany z zeszłego roku (juz niedługo rocznica...) A Felix to o ile się nie mylę już dawno myka na nowej pompce...
Opublikowano
Kai wyluzuj to jest temat odgrzany z zeszłego roku (juz niedługo rocznica...) A Felix to o ile się nie mylę już dawno myka na nowej pompce...

 

Ło kurna, rzeczywiście, ale żem się wstrzelił w temat... szkoda, że rok za późno :duh:

 

Natomiast uwaga o firmie Bosch jest nadal i będzie zawsze aktualna :)

Kai
Opublikowano

I ja sie podepne;

U mnie jest tak:

Na zimnym silniku nie chce odpalać, coś jak by świece, ale wszystkie są dobre. Czasami łapie dopiero tak za 4 razem. Wydaje mie się ze może paliwo schodzi spowrotem do zbiornika lub na zewnątrz jak jest jakaś dzióra w węzu, ale powinno być czuć.

 

Jak już zaskoczy to nie mam problemu, czy ogrący, czy tylko cipeły odpala ładnie, tzn tak 1-2sec trzeba go przytrzymać. Obroty nie falują, przyśpiesz raczej bez problemu.

Wydaje mi się że troche za dużo pali ok 12-14l po mieście, a wcale nie jeżdze ostro. :dance:

Dodam, ze to jest automat

 

Może ktoś ma jakiś pomysł?

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sprawa nadal aktualna.

Może ktoś przerabił coś podobnego. Prosze o info

Jest:

F45 2016r oraz e61 2005r

Były:

E38 740d 2000r

E90 320d 2005r

525 tdsA '95 Chip na 172 KM

Kawasaki ZX-12R '04 na Power Comander III

740iA '93;


Pozdrawiam

Michał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.